Ама шоферите като настъпят тролейбуса, защото бързат, усещаш яка тяга. Нищо общо с дизеловите недоразумения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да поговорим за електромобилите
Collapse
X
-
BO написа: Преглед на мнениетоАма шоферите като настъпят тролейбуса, защото бързат, усещаш яка тяга. Нищо общо с дизеловите недоразумения.
Направо все едно някой те подпира отзад
Преситех се и за едно временните рейсове Чавдар... С двигателя по в салона а отгоре хляб сланина и домати... Още им помня празни ход звука..
чики чики чики чики а джамовете правиха в такт рвът врът врът вррррр врът врът врът връъъ
И на потегляне ХРРР ХРРРРРРРРВРРРРРРРР ВРрРрРрРрРррр и пътниците по завоите като мотористи лягахме и се държехме за тръбите вътре ...
И ония голям волан като тава с чеверме... И чичо Иван като завърти тоя лост горен долен полукръг ляв и десен и пак... колко скорости имаше това чуд как му бяха един господ знаеше
Нещо и моя фифо чат пат така "квичи" като давам задна ама да де видиме де и първа му се губи по рядко ама...Последна редакция от fifo td 100; 30.11.2017, 00:32.
Коментар
-
Щом и китайците започнаха селектрически кросоувър, значи нещата стават сериозниhttp://auto.dir.bg/news.php?id=26712083FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Съгласно приетия китайски закон, всеки автосглобител трябва да продава на годишна база минимум:
1) 10% електроавтомобили от 2019г
2) 12% електроавтомобили от 2020г
И добре, че китайския закон беше преди няколко мецеца смекчен, защото при първото му издание от 2016г ограниченията влизаха в сила от 2018.
Тъй като там електомобилите получават някакви специални ДКН, то късметлиите чакат само 2 месеца за тях.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Стара тема, но си заслужава да отговоря.
1. Да!
2. Дълъг. Гаранцията за покупка на нов ел.автомобил е по-дълга от дизелов или бензинов. Дори на първите приуси, които са хибриди още батериите са им надеждни.
3. Това вече е въпрос към дилърите, но вече има паралелки, които подготвят такива кадри.
4. Не знам.
5. Да, може, като има контакти, които позволяват по-бързо зареждане. Тук се предлагат такива: ***Модерирано***
Ще стават все по-масови, все по-евтини и все по-надеждни!
Хайде без реклама, моля!
Модераторски екип на fiatforum.bg
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоЗначи си идеален за една Тесличка, с която направиха с едно зареждане 1070км.
Само оправдания да не си купуваш електричарка. Взимай и носи с шепи ток от АЕЦ-а.
Направени са, ама ти видал ли си какви са равни пътищата в САЩ? А аз минавам цяла северна България, която няма 300 м равно, и два пъти Балкана, при силен трафик. Гарантирам, че с най-голямата Тесла повече от 300 км няма да мина.
За тока от АЕЦ-а
За да сме още по-еко, купиха 3 Нисан Лийф-а в централата. Все още нямаме изградени зарядни станции за тях, и колкото и да е чудно, ги зареждаме от контакта за по 15-тина часа.
Оказа се, че дори на територията на АЕЦа няма подходящи лесни и евтини места за монтиране на зарядните колонки, които са по 66 кВт всяка. Налага се да изтегляме кабели от 300 м, да копаем, да озаконяваме... Никак не е проста работа. Пряко съм ангажиран с някои от дейностите, тъй че знам от първа ръка.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоТия приказки за хилядници Тесли ги разказвай на децата
Направени са, ама ти видал ли си какви са равни пътищата в САЩ? А аз минавам цяла северна България, която няма 300 м равно, и два пъти Балкана, при силен трафик. Гарантирам, че с най-голямата Тесла повече от 300 км няма да мина.
За тока от АЕЦ-а
За да сме още по-еко, купиха 3 Нисан Лийф-а в централата. Все още нямаме изградени зарядни станции за тях, и колкото и да е чудно, ги зареждаме от контакта за по 15-тина часа.
Оказа се, че дори на територията на АЕЦа няма подходящи лесни и евтини места за монтиране на зарядните колонки, които са по 66 кВт всяка. Налага се да изтегляме кабели от 300 м, да копаем, да озаконяваме... Никак не е проста работа. Пряко съм ангажиран с някои от дейностите, тъй че знам от първа ръка.
Иначе да, съгласен съм ако целта ти е да минеш по-малко от 300 км с едно зареждане, то ще успееш. Както и обратното. Но ако се съобразяваш с цялото движение около теб и караш с него, най-вероятно ще надминеш спокойно и 400-те. Като в рамките на 15 минути зареждане на бърза станция си готов за още 200 км. Реални цифри, а не тези по брошурата.Последна редакция от BO; 17.04.2019, 19:32.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А, със сигурност ще почнат да се множат като хлебарки. Да никнат като гъбки по магистрали и пущинаци. Даже, както някои по-умни вече предлагат, може да се използва съществуващата инфраструктура на бензиностанциите. Забраняват дизела след 2-3 години и цистерните за нафта стават цистерни за ток. Само трябва да се изолират добре, че да не прескочи някоя искра към бензиновите цистерни, ма тва не е кой знае какъв проблем.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Ами на този етап не! 1. С този живот на батериите, това изобщо не е удачна кола. 2. С тази цена, поне за мен, намирам за повече от глупаво да си я купиш. 3. Понеже съм човек, който мисли за екологията, не ми се мисли колко са "екологични", като се сетя за начина на производство и после рециклирането на батериите! Майко мила! 4. Също смятам, че е доста опасно да се бърка под капака, без необходимите защити, поради наличие на високо напрежение там /въпреки че четох, че вече има готов проект само с ниско напрежение, но не е излезнал още/ 5. Лично аз мисля, че бъдещето е във водородните двигатели /горивните клетки/, поради практическата неизчерпаемост на водорода, а също така и от екелогична гледна точка, както споменах по-горе! Така че засега "Само дизел"!
Коментар
-
Глупости са това според мен. Колички на ток с батериики. Няма ли ръмжене от мотора и скоростен лост да си подпираш ръката, значи не е кола, а просто МПС. Електричките са за хора, които приемат колата за превозно средство от точка "А" до точка "Б" и не изпитват кеф от самото пътуване.
Лично аз за градско примерно бих ползвал такова нещо, ако ми я подарят, но за по-дълъг път бензина равен няма.Последна редакция от JTR; 11.05.2019, 01:28.
Коментар
-
JTR написа: Преглед на мнениетоГлупости са това според мен. Колички на ток с батериики. Няма ли ръмжене от мотора и скоростен лост да си подпираш ръката, значи не е кола, а просто МПС. Електричките са за хора, които приемат колата за превозно средство от точка "А" до точка "Б" и не изпитват кеф от самото пътуване.
Лично аз за градско примерно бих ползвал такова нещо, ако ми я подарят, но за по-дълъг път бензина равен няма.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар