Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да поговорим за електромобилите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Immortal написа: Преглед на мнението
    Кое по-точно не ѝ е вярното?
    Щото аз твърдя, че е напълно вярна!
    Защото електроенергията не се получава само от ТЕЦ. Получава се от безвредни източници като АЕЦ , вятър, Слънце, вода и т.н. Може изобщо да ги няма центалите на въглища и природен газ. А дизелът си е дизел и е най-замърсяващото гориво. Много повече, отколкото си мислите.

    Коментар


      Колега.
      По никакъв начин не мога да се съглася с Вас че посочените източници са безвредни " източници като АЕЦ , вятър, Слънце, вода и т.н."
      Към настоящият момент по малко то 20% от енергията се добива от АЕЦ в световен мащаб (ако може да се вярва на статии в нета)отделно твърдението че енергията от АЕЦ е чиста е доста пресилено. Замърсяването при добива на гориво е доста сериозно, а за съхранението на отработеното няма какво да се коментира. А и топлинното замърсяване около самата централа не е за подценяване.


      Слънце, вятър, и вода -но и там се харчи яко ресурс за да се произведе оръдието за производство а и са непостоянни. То това е и големият проблем там.

      Та какво правим като стигнем до зарядната станция и няма вятър да заредим ?
      Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

      Коментар


        Та какво правим като стигнем до зарядната станция и няма вятър да заредим ?
        Духаш, какво правиш.
        D. Stanev написа: Преглед на мнението
        Една интересна статия - "Cĸpoмният Міtѕubіѕhі Соlt нямa нитo eдин oт oтличитeлнитe бeлeзи нa фyтypиcтичeн и "зeлeн" aвтoмoбил: тoй ce движи блaгoдapeниe нa двигaтeл c вътpeшнo гopeнe и бeнзин, ĸaтo изпycĸa вpeдни eмиcии пpeз aycпyxa. Oĸaзвa ce oбaчe, чe мaлĸaтa гpaдcĸa ĸoлa мoжe дa e пo-eĸoлoгичнa oт флaгмaнa нa eлeĸтpичecĸитe aвтoмoбили - Теѕlа Моdеl Ѕ Р100D."
        Целият текст: https://money.bg/auto/mozhe-li-edna-...D0%BA%D0%B0%3F
        Добър опит, не неуспешен.
        Хайде да видим и пълния текст, в който се казва и следното:
        Джесика Транчик, професор по енергетика в МИТ, е съставила данни за десетки автомобили. Те показват, че всички електрически автомобили произвеждат по-малко емисии през целия им жизнен цикъл в сравнение с конвенционалните автомобили от същия клас и теглото, и това важи дори тогава, когато електрическата мрежа се захранва предимно от изкопаеми горива, като например в Полша.
        "Само на някои места с много висока степен на зависимост от електричество от въглеродни интензивни източници, като въглища, електрическите превозни средства не осигуряват допълнителни предимства пред хибридите", казва тя. "Но хибридите и електрическите превозни средства са по-добри от конвенционалните автомобили в тези същите места с високи емисии."
        Последна редакция от BO; 10.11.2017, 12:32.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          Тъкмо пресно, като за темата: цък

          Скоро и България ще се напълни с plug-in hybrid-и и си трябват станции. Това е неизбежно и според мен това е решението за пробега, които електричките не могат да решат все още. Пък plug-ина може градско само на ток да си кара бая време и то при прилична скорост. Пък и комбинацията между 2-та свята е най-добра и ще намали вредните емисии в градски условия, ако предимно се кара на ток.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            По темата за екология.
            Взимаме един Hybrid IONIQ electric и виждаме, че "събира" 20 точки. А двата хибридни варианти по 31 точки.
            И гледаме най-най екологичното Типо с MultiJet II Turbo Elite 120HP ECO DDCT, който събира 33 точки.
            А най-най-екологичния модел на Фиат е 500 0.9 TwinAir Pop Star 85HP Dualogic, който отново събира 29 точки.
            И това показва, че ако си най-еко насочен, въпреки производството на тази замърсяваща енергия, то пак най-добре да се купи електромобил.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              За хибридите съм силно ЗА.
              Нямат като концепция почти нищо общо с електромобилите.

              Коментар


                Айде стига с тая екологичност, 99% караме печките си тука без дпф, егр, катализатори ..да продължавам ли.. що не зачекнете този проблем като настоящ . Като му дойде реда с екологичноста на ел. автомобила като масов проблем ще се измисли нещо по въпроса, не виждам какво се палите против някаква иновация или гроздето наистина се оказа кисело, или по-скоро не - да търсим под вола теле.

                Коментар


                  Immortal написа: Преглед на мнението
                  За хибридите съм силно ЗА.
                  Нямат като концепция почти нищо общо с електромобилите.
                  Е, чак пък нищо общо. Горе-долу разликата е в големината на батерията. Ако ми присадиш да кажем 20 пъти по-голяма батерия, то си става електричарка отвсякъде.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Четейки тази тема, си спомням, че навремето /1993-1994 година/, когато бях в седми клас, се отказах да кандидатствам в Карловския техникум /специалност "автомобили и кари/ с мотива, че конвенционалните автомобили ще бъдат изместени от електромобили и слънчеви автомобили и специалността ще остане без реализация. Години по - късно завърших "транспортна техника" в ПЖИ-то и се отказах да запиша магистратура "електромобили", защото към момента не са навлезли. Времето ще покаже кой е крив и кой е прав. Нефтът няма да свърши толкова скоро.
                    Последна редакция от robokop180; 11.11.2017, 02:45.
                    Правият ъгъл на личното местоимение мъти яйцата си върху корен квадратен.

                    Коментар


                      В БАН има направление за измисляне на нови видове батерии и акумулатори нямат пари за патентоване
                      трябва да ги дават направо на чужди фирми
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        Е, чак пък нищо общо. Горе-долу разликата е в големината на батерията. Ако ми присадиш да кажем 20 пъти по-голяма батерия, то си става електричарка отвсякъде.
                        Казах, че нямат нищо общо като концепция.
                        Едното си е чист електрокар, предназначено е да се движи на ток и само на ток.
                        Другото си е кола с ДВГ, с електродвигател, който е предназначен да обира пиковите мощности (моментите с висок моментен разход на гориво), от там - драстично сваляне средния разход на гориво. Впоследствие - батерията се презарежда от генератора на самия ДВГ (при плъгините - може и от контакта, с което още повече се сваля разхода на гориво).
                        Но идеята на двете е коренно различна, затова казах, че като концепция нямат почти нищо общо.

                        Коментар


                          Айде айде все са си тролеи.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            Отново не съм точно съгласен.
                            По същата логика не е и "стандартен" автомобил, защото пък не може да се движи и само на гориво постоянно.
                            А какво са електрическите, които имат и ДВГ на борда си? Може би и те не са електричарки, защото и те използват гориво, за се придвижват.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              А какво са електричките, които имат в багажника бензиново генераторче?
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                Те са като дизеловите локомотиви.
                                Може би най-доброто решение. Засега.

                                Коментар

                                Working...
                                X