На тая новина се смях с глас 
Прочетох я преди известно време, но сега се заговорихме за това, и се сетих да я пусна и тук, за който не я е прочел.
https://spestovnik.com/zastrahovki-a...obstvenici-476
Причината не са само честите самозапалвания на електрокарите (по каквато причина, в най-електрифицираната страна в света, Норвегия, не качват електромобили на фериботите). Причината е, че дори и при лек удар на подходящо място, може да се увреди малка част от батерията, която обаче трябва да се замени цялата - за да важи гаранцията. А тя струва колкото половината кола.
У нас засега полиците по каско за електромобили са по-скъпи с около 25-30% спрямо аналогична по цена кола с ДВГ.

Прочетох я преди известно време, но сега се заговорихме за това, и се сетих да я пусна и тук, за който не я е прочел.
https://spestovnik.com/zastrahovki-a...obstvenici-476
Причината не са само честите самозапалвания на електрокарите (по каквато причина, в най-електрифицираната страна в света, Норвегия, не качват електромобили на фериботите). Причината е, че дори и при лек удар на подходящо място, може да се увреди малка част от батерията, която обаче трябва да се замени цялата - за да важи гаранцията. А тя струва колкото половината кола.
У нас засега полиците по каско за електромобили са по-скъпи с около 25-30% спрямо аналогична по цена кола с ДВГ.
Коментар