Immortal написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да поговорим за електромобилите
Collapse
X
-
stilo_new написа: Преглед на мнениетоХибридите ли?
Не всички хибриди, а тези, които ползват ДВГ да им прави ток, а двигателните колела се задвижват само от ел.мотори.
Коментар
-
Безсмъртний, я виж каква статистика ще ти пусна сега от вечерното ми прибиране и на нейна база хибрида според теб в коя колона се доближава повече, в тази на ДВГ-тата, или в тази на електричарките:
И не съм се спускал от някъде, а това си е нормално градско задръстване.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги, днес съм си повишил квалификацията по темата и бързам да споделя. Оказва се, че колегите в развития запад са открили и друг екологичен гявол, и то още преди година-две. Става дума за твърдите частици, които се отделят от гумите и от спирачните накладки. Докато за първото още не са измислили лек, освен тотално да се забрани ползването на МПС с гуми в градовете, то за второто електромобилите предлагат някакво решение. Както знаем, електродвигателят може да се използва за електромагнитна спирачка. Не е кой знае колко ефикасно, но все е по-добре отколкото тотално да се забрани използването на спирачки в градовете.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Твърдите частици от въпросните два източника на фона на общото замърсяване е толкова малко, че е смешно да му се обръща внимание.
А за ефикасността на спирачката си е много ефикасно даже. Може да си представиш каква енергия има автомобила, която може да я "събереш" и използваш в последствие.
Като пример мога да ти дам, че на мен почти всяко спиране до към 13-15км/ч ми се извършва само от ел. двигателя и накрая само чрез накладките.
Или по-просто казано с цифри, за да се придобие някаква представа за ефикасността, то от всяка секунда плавно спиране се изкарва приблизително 30 секунди висене на място. Демек като видя светофара, че ми светва червено, започвам да спирам да кажем 10-на секунди, което ми дава енергия да вися след това на едно място 5 минути.Последна редакция от BO; 15.11.2017, 11:03.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоТвърдите частици от въпросните два източника на фона на общото замърсяване е толкова малко, че е смешно да му се обръща внимание.
А за ефикасността на спирачката си е много ефикасно даже. Може да си представиш каква енергия има автомобила, която може да я "събереш" и използваш в последствие.
Като пример мога да ти дам, че на мен почти всяко спиране до към 13-15км/ч ми се извършва само от ел. двигателя и накрая само чрез накладките.
Или по-просто казано с цифри, за да се придобие някаква представа за ефикасността, то от всяка секунда плавно спиране се изкарва приблизително 30 секунди висене на място. Демек като видя светофара, че ми светва червено, започвам да спирам да кажем 10-на секунди, което ми дава енергия да вися след това на едно място 5 минути.
Обясни ни - как точно става тая работа?
Като спираш, спирачките ти произвеждат бензин?!? Който после използваш, за да бръмчиш на място?
Ако правят ток - за какво ти е ток, като висиш на едно място? Не е ли тогава консумацията нула по подразбиране?Последна редакция от Immortal; 15.11.2017, 22:20.
Коментар
-
slonikon написа: Преглед на мнениетоКолеги, днес съм си повишил квалификацията по темата и бързам да споделя. Оказва се, че колегите в развития запад са открили и друг екологичен гявол, и то още преди година-две. Става дума за твърдите частици, които се отделят от гумите и от спирачните накладки. Докато за първото още не са измислили лек, освен тотално да се забрани ползването на МПС с гуми в градовете, то за второто електромобилите предлагат някакво решение. Както знаем, електродвигателят може да се използва за електромагнитна спирачка. Не е кой знае колко ефикасно, но все е по-добре отколкото тотално да се забрани използването на спирачки в градовете.
-Най-много вредни емисии се отделят при работа на място и при ускоряване;
-(сега разбирам, че) при спиране от спирачките се отделят също вредни твърди частици;
-Борим се за намаляване на емисиите, постоянно увеличаваме изискванията, и в същото време - на всяка пешеходна пътека, това животно пешеходецът има предимство. Трябва през 20 м да се спира, за да се пропускат разни телета, дето вървят като на село на мерата.
Много по-екологично е да се върнат двата типа пешеходни пътеки - обикновена, на която пешеходецът седи и чака, и зебра, на която има предимство.
Ефектът ще е поразителен.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоМного по-екологично е да се върнат двата типа пешеходни пътеки - обикновена, на която пешеходецът седи и чака, и зебра, на която има предимство.
Ефектът ще е поразителен.
Не мога да повярвам, че има хора, които са против пешеходните пътеки?! Това , че вие ходите с автомобилите си до тоалетната сигурно, не значи, че няма хора които вървят пеш. Има майки с колички, Майки с деца, ученици, възрастни хора и изобщо всеки пешеходец. Къде да пресича?
Иначе по темата, естествено, че спирането с ел двигател е много по-ефективно, в сравнение с другото. И се използва отдавна при други превозни средства на ток. Дори при така нереченото рекуперативно спиране се произвежда ел. енергия, която се връща в мрежата и се ползва от други.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоЕла ми на гости в Козлодуй и се върни и пак да видим статистиката - извънградско
Не виждам нищо, което да опровергава това, което казах - че хибридите и електромобилите са съвсем различни концепции.
Immortal написа: Преглед на мнениетоА това хич и не го разбрах!
Обясни ни - как точно става тая работа?
Като спираш, спирачките ти произвеждат бензин?!? Който после използваш, за да бръмчиш на място?
Ако правят ток - за какво ти е ток, като висиш на едно място? Не е ли тогава консумацията нула по подразбиране?Последна редакция от BO; 16.11.2017, 10:39.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
stilo_new написа: Преглед на мнениетоТова пък от къде го измисли? Кога е било така? То и сега ги има двата типа пешеходни пътеки, но и на двете пешеходецът е с предимство. То изобщо за какво трябва да има пътека, където пешеходецът да стои и чака?
Аз когато съм взимал книжка, беше така.
Твърде ПРОТИВ предимството на пешеходците пред това на автомобилите съм, и мога да се аргументирам.
На един пешеходец не му струва абсолютно нищо, да изчака, докато мине един автомобил. Докато един автомобил докато спре, докато ускори - отделя в пъти повече вредни емисии, отколкото ако просто мине без да спира. Отделно за водача - износват се спирачки, гориво и т.н.
Получават се ситуации за ПТП, като например следната:
Идвам от път без предимство и пресичам такъв с предимство. Спирам, изчаквам да минат автомобилите с предимство, които са цяла колона, намирам пролука в колоната и навлизам в кръстовището.
В същото време, съвсем демонстративно, по пешеходната пътека, която е на излизане от кръстовището тръгва да пресича някой си, който даже ми сочи пътеката с пръст.
Аз разбира се спирам, вътре в кръстовището, с което препречвам пътя на движещите се по пътя с предимство. Някой път някой няма да може да спре или няма да види, че аз спирам и ще ме блъсне.
Ситуацията е съвсем реална и аз лично изпадам в нея почти всяка сутрин.
А колко по-просто ще е, ако пешеходецът спре за 5 секунди, след като ме вижда че вече съм влязъл в кръстовището, и тогава да мине.
Там, където има силен трафик и пресичане е невъзможно, да се ползват Зебрите, където пешеходците да си имат предимство, а още по-добрия вариант - да се сложат светофари и тогава всеки ще си гледа светофара.
А най-добрия вариант, за по-богатите градове - да се направят подлези или надлези. За щастие, на много места в големите градове се подхожда точно така.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоЯвно си доста млад.
Аз когато съм взимал книжка, беше така.
Твърде ПРОТИВ предимството на пешеходците пред това на автомобилите съм, и мога да се аргументирам.
На един пешеходец не му струва абсолютно нищо, да изчака, докато мине един автомобил. Докато един автомобил докато спре, докато ускори - отделя в пъти повече вредни емисии, отколкото ако просто мине без да спира. Отделно за водача - износват се спирачки, гориво и т.н.
Получават се ситуации за ПТП, като например следната:
Идвам от път без предимство и пресичам такъв с предимство. Спирам, изчаквам да минат автомобилите с предимство, които са цяла колона, намирам пролука в колоната и навлизам в кръстовището.
В същото време, съвсем демонстративно, по пешеходната пътека, която е на излизане от кръстовището тръгва да пресича някой си, който даже ми сочи пътеката с пръст.
Аз разбира се спирам, вътре в кръстовището, с което препречвам пътя на движещите се по пътя с предимство. Някой път някой няма да може да спре или няма да види, че аз спирам и ще ме блъсне.
Ситуацията е съвсем реална и аз лично изпадам в нея почти всяка сутрин.
А колко по-просто ще е, ако пешеходецът спре за 5 секунди, след като ме вижда че вече съм влязъл в кръстовището, и тогава да мине.
Там, където има силен трафик и пресичане е невъзможно, да се ползват Зебрите, където пешеходците да си имат предимство, а още по-добрия вариант - да се сложат светофари и тогава всеки ще си гледа светофара.
А най-добрия вариант, за по-богатите градове - да се направят подлези или надлези. За щастие, на много места в големите градове се подхожда точно така.
Другото е злоупотреба и доста народ изяде шамари за тая работа...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар