Е, нали не мислиш, че съм чак толкова луд да сменям лично знаците . Просто, номерът е да извадиш отговорния чиновник от анонимност, да му обясниш, че изискваш от него и нещата леко-леко потръгват.
Споко де, какво се впрягаш, сякаш аз не се повтарям по 10 пъти и ти четеш и отговаряш на всичко. Одебелил съм ти 'важния' въпрос. В 'белите' държави маркировката е изпълнима и адекватна. Давам пример - например знакът, че нямаш предимство, е със същото значение като знак СТОП, но няма да те глобят, ако не спреш. Виновен си ако отнемеш предимство, но няма да ти сложат камера и глобят, че не си спрял. С какво е по-лош за регулиане на движението въпросния знак?
На темата за премахване на табелите за камери ме притеснява точно горепосочения пример. Ако дадено място е доказано опасно и с множество инциденти, то камера със съответния знак преди нея върши чудесна работа. След като това отпадне ще си направят множество скрити хранилки.
Пример: На околовръстното минаваш стационарната камера на шел-а, където повечето коли минават не с 80, а даже с 65-70 да не би случайно да стане нещо и после дават яко газ. И ако покрай ботаническата видят табелката знаят, че има патрулче и пак 60-70, но ако няма знам и ела да видиш кво става? Това хранилка ли е? Или околовръстното трябва да е ограничено не на 80, а на 150 (примерно). Не ме разбирай погрешно, и на мен ми се случва там да карам с над 80, но ако ме снимат ще си платя глобата щот съм нарушил закона, а няма да тръгна да обвинявам, че нямало табелка и аз не съм знаел да намаля.
Понеже и на междуградски път с ограничение 90, ти можеш да караш със 120 и ако не видиш табелката (играеща ролята на "намали, че има ченгета и после пак си давам газ") няма да намалиш. Но ако няма табелка и минеш със 120..и това ли е хранилка? 100% ще има патрули, които ще правят номерца, но не влизай в частни случаи, а виж общата картинак.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Проблемът е, че точно въпросния частен случай ще стане общ, когато това се допусне.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Добре, ако в даден участък имаш знак 60 и нямаш знак за камера, но има патрул това хранилка ли е?
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Ако е на бензиностанцията от примера - да. Ако е на пътя Оряхово-Враца преди околовръстното на Враца, да. Ако е на СТОП-а, поставен на включването на пътя от Козлодуй в пътя Оряхово-Враца - да. И пр. и пр. и пр. Минах 1500 км. из милата ни родина през последните 2 седмици. Мога да ти изброявам такива малоумия до довечера.
След като за 2 седмици минах 3 пъти пътя София-Търново. На връщане от Варна се пуснах през Ришкия проход и, противно на всякакви мои предпочитания, хванах долната магистрала. Само, за да не го мина тоя път за четвърти път. Изпотявах се от мисълта да карам пак оттам при тия ограничения! 60, 60, 60, хоп - село - 50. 60, 60, 60, хоп - табелка за село - 50. Селото на 4 км встрани според указателната табела, ама 50!
Разправяй ми каквото искаш, ама за мен това е съзнателен тормоз на правоимащите над правонямащите в тая държава! Че и да им ръкопляскам, дето са измислили нов начин да изнервят шофьорите! Айде няма нужда!
Значи ако има табела за камера, ти ще намалиш заради патрула, но не и заради знака 60? И липсата на табелка за камера, ще прекъсне тази практика и ще се наложи да се плаща.
Съжалявам, но знаците не са с препоръчителен характер. И сега проблема в табелките за камерите ли е?
П.П. Е стига де. Къде Сф- Търново има 60,60,60...Нормален път си е и от време на време има населени места. Като толкова е трън ограничението 60. На междуградски с колко караш? Щот аз карам 90-100 по километраж, което по гпс е 90-95.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Е стига де. Къде Сф- Търново има 60,60,60...Нормален път си е
На всяко кръстовище, отбивка и т.н.
И не е само на този път. На почти всеки междуградски път е така. Например - Враца - Оряхово.
Никъде другаде освен в България не съм виждал подобно нещо. Може би в Италия само.
В Унгария, Хърватия, Румъния - в много от селата, през които преминава главен път, ограничението е 70. Значи там - може, а у нас - не?
Ако няма ускорителна/забавяща лента от/към дадената отбивка: дали за бензиностанция, дали за селище и тн, абсолютно оправдано е да се намали от 90 на 60-се! И тва не е заради нас летящите холандци, дето виждаме всичко и знаем всичко, а заради чичето с автомобила различен от ракета и съответно с невъзможност да се ускори до заветните 90-се. Пътищата се изчисляват, а основно знаците се поставят с няква мисъл, различна от изопаченото катаджийско мислене, или мислите че КАТ казват къде да се прави "хранилка" и къде не! Вярно е съгласуват се с тях, но нищо повеКе!
п.п. на безплатен, магистрален път между Барселона и Валенсия 95% от разрешената скорост е от 100 до 120км/ч, НО има огромни табели, че тези които се насочват към някакъв изход, т.е. към забавяща лента ТРЯБВА да на малят постепенно - 90; 70 ... не помня съвсем точно. Обаче това е само за тях и никой друг, просто на самата табела е указано. Всички друг си карат с максималната разрешена 100-120!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Ей го на нови промени в действие сега гледам по сутрешния блок на Нова - при изпращане на електронен фиш от камера по пощата вече не се праща снимка. В случая даже глобата е наложена на автомобил, който никога не е минавал от там. Дерзайте!
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Ами подкрепям Законодателят, който в безкрайната си мъдрост е осъзнал, че всички в тая държава сме джигити и когато и да ни глобят, все ще има защо! Даже в мен се зароди надежда, че като следващата стъпка камерите изобщо ще бъдат премахнати и глобите ще се налагат на водачите по списък! Така ще се спестят народни пари и ще може я министерство да се ремонтира, я да се купи нова лимузинка за някой отруден министър. В заключение бих искал да изразя своята увереност, че по новата схема даже тези, които не извършват нарушения ще бъдат глобени справедливо, тъй като не са тичали край пътя с плакати "Спазвайте ЗДвП", не са дърпали за задната броня бързо движещите се свои сънародници и не са се хвърляли пред автомобили, които не спират на знак СТОП, щото тия неща несъмнено са тяхно морално задължение като част от тая държава!
Хахахах, по скоро всички знаци и светофари и правила да бъдат с препоръчителен характер, пък вече всеки на собствено усмотрение да решава, как, къде и с колко да се движи
П.П. Аз на телевизии не вярвам. Винаги се тиражира изгодната за сензацията част от историята/новината. Да си намеря информацията от 3-4 източника и тогава тръгвам да размишлявам
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар