Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махат табелите за камери

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    До тук го разбрах така. Табелите да останат, да се махнат ограниченията по пътищата и да се махнат знаците СТОП.
    И за нито едно от нещата не даде конкретно обяснение защо. Наясно съм, че с едно махане на табелите за камерите няма да се решат всички проблеми, но защо толкова навътре се приема всичко.
    И аз не съм имал проблем с полицмените. Миналия месец ме спираха два пъти за проверка за алкохол. Хората си се представиха, казаха за какво ме спират, прегледаха документите, дадох пробата, показа някви показания там, казаха ми "лек ден" и кой от къде е. Отделно, че му ударихме и едно лафче.
    верно ли бе? тия са били страшни къръци.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #47
      Защото ограничение 60 има на всяка керемидка по пътя. Някой си решил да сложи я капанче, я бензинджийница и хоп-60. Видимост в двете посоки - бол, но не - 60. Пътят София-Варна е осеян с керемидки, и на всичките е 60. Някъде има и камери. На всяка керемидка има и знак СТОП за включване в главния път и 60. защо?! Та е нормално на човек да му писне в един момент и да започне да минава с 90 покрай тия съборетини. Все пак пътя Сф- Варна е 6-7 часа. Затова е добре да има знаци за камерите, да ти припомнят, че правилата, въпреки че са малоумни и противоречат на здравия смисъл, трябва да се спазват. Чисто мотивационно и за намаляване на стреса на водачите.
      Със знаците СТОП е същата работа. На ул Д. Пешев, в отсечката между ул. Обиколна и бул. Цв. Лазаров (300 м. макс) има поне 2 СТОП-а. Единият е на ЕКО-то. Там е ОК, щото наляво нищо не виждаш. Другият е, където излизам аз всяка сутрин. Видимост има по 200 м. в посока, ограничението е 50, но не - СТОП сложили. За сметка на това, където бул. Цв. Лазаров пресича ул. Д. Пешев надясно вече нямаш видимост, заради новопостроената сграда на М-Комплект, наляво нямаш видимост, защото тревата не е окосена! Там обаче знакът е за пресичане на път с предимство и в резултат водачите спират в завоя, защото не са уверени. И ги удрят отзад.
      Обобщено, на 300 м. отсечка имаш един излишен и един липсващ знак СТОП. А последния трябва да го има, защото същият този апарат, който слага знаците, е одобрил малоумен план за строеж и не е окосил тревата!
      Но мен да ме депресира и да ми събира парите - може! Ей това имам предвид, като казвам, че не трябва да се започва от нас.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #48
        До тук го разбрах така. Табелите да останат, да се махнат ограниченията по пътищата и да се махнат знаците СТОП.
        Що не те вземат за началник на полицията в Лондон или Париж, като разбираш повече от тях?
        Набухай им СТОП на всяка пресечка и им ограничи магистралите на 90, вместо да ги потдържаш. Сложи 60 на всяка пресечка извън града. Сигурно не няма да те вземат, защото изобщо не ставаш, а?
        Ще им напълниш касичките, ако не те линчуват преди това, щото там не са овце.
        Последна редакция от wwalker; 20.06.2017, 10:54.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #49
          wwalker написа: Преглед на мнението
          Що не те вземат за началник на полицията в Лондон или Париж, като разбираш повече от тях?
          Набухай им СТОП на всяка пресечка и им ограничи магистралите на 90, вместо да ги потдържаш. Сложи 60 на всяка пресечка извън града. Сигурно не няма да те вземат, защото изобщо не ставаш, а?
          Ще им напълниш касичките, ако не те линчуват преди това, щото там не са овце.
          Когато четеш избирателно така става. Още първия си коментар в тази тема написах, че освен това трябва и регулация на ограниченията и табелите. Само недей да четеш, което ти е изгодно. И в други държави има ограничения на пресечките извън града, даже в някой държави са по 30 и 40км/ч. Като си такъв експерт вместо да хейтиш и цивриш по форумите, като активен и знаещ гражданин отиди и внеси един проекто закон.

          П.П. Тия квалификации за овцете и дали ставам или не ставам, ако искаш ела на форумната среща и да се разберем, че някакси си виждам от известно време агресия в коментаритети и ако искаш може да се разберем очи в очи?
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #50
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            верно ли бе? тия са били страшни къръци.
            Да бе, даже един и същи патрол ме спира но с различни коли и ми казва човека " Познат си ми от някъде"хаха
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #51
              wwalker написа: Преглед на мнението
              Що не те вземат за началник на полицията в Лондон или Париж, като разбираш повече от тях?
              Набухай им СТОП на всяка пресечка и им ограничи магистралите на 90, вместо да ги потдържаш. Сложи 60 на всяка пресечка извън града. Сигурно не няма да те вземат, защото изобщо не ставаш, а?
              Ще им напълниш касичките, ако не те линчуват преди това, щото там не са овце.
              само ще ти кажа че Данчо е един от най примерните и уравновесени шофьори които познавам. и никога ама никога няма да го хванат пил зад волана.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #52
                То е ясно и да махат и да не махат знаци, ограничения и прочее няма да се опрвят нещата. Хората се хванаха за главата с високата смътност заради ПТП-та и се чудят какво да напрвят и затова измислят всевъзможни безсмислени и смилени идеи. Това е истината, но то е ясно, че винаги ще има джигити, винаги ще има бързащ зад теб, който да напира и да изпреварва там където не трябва и винаги ще се мислим за най-добрите шофери. Когато пътувам из "най-бедната" държава в Европа (България) виждам предимно автомобили от 2000+ куб.(150+ коне), а в другите Европейски страни, където хората могат да си го позволят няма такъв наплив да се карат мощни коли, давайки възможност на българина да натиска педала и да се прави на можещ, но явно това е някаква вградена любов или комплекс към високите скорости.
                Fiat Bravo II 1.4 16v
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                Коментар


                  #53
                  Тия квалификации за овцете и дали ставам или не ставам, ако искаш ела на форумната среща и да се разберем, че някакси си виждам от известно време агресия в коментаритети и ако искаш може да се разберем очи в очи?
                  Първо ти четеш избирателно и второ агресията в случая идва от теб. Нищо против нямам форумната среща.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #54
                    Брей! И откъде е ясна тая работа?!
                    Плюс това, България далеч не е най-бедната държава в Европа, нито е с най-малоумните знаци. Което не означава, че не трябва да се подобрят нещата, вместо да се влошават насила.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #55
                      wwalker написа: Преглед на мнението
                      Първо ти четеш избирателно и второ агресията в случая идва от теб. Нищо против нямам форумната среща.
                      Добре, ела да ми кажеш в очите, че съм овца.

                      Пак ще те питам имаш ли реално защита на позицията с табелите или тя е защото нямя а да може да си караш както искаш безнаказано.
                      В Париж не съм ходил, но предполагам щом нма знаци стоп има много еднопосочни улици. В Бг всеки ден виждам как се кара в насрещното на еднопосичнте улички, щот някой го мързи да заобиколи 100м.
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #56
                        Решаването на един проблем не винаги е забраняването му със закон. За пример, проблема с паркирането да кажем в Сф. Забранява се паркирането на еди коя си улица, слагат се колчета, камери, глобата за спиране в зелена част е 500 лв. Защо продължават да спират в зелените части, като шанса за 500 лв назад е съвсем реален е немалък?
                        Ми нямат избор хората /в повечето случаи, има и дебили разбира се/. И какво става накрая- хората са недоволни, че няма къде да спират, пешеходците са недоволни, че няма къде да минат, а от общината са доволни, защото винаги могат да минат и да треснат 20 акта Х 500 лв. А толкова просто решение би било да се направи един подземен/наземен паркинг- тогава и шофьорите ще са доволни и пешеходците, но общината - не.
                        Същото е и с ограниченията, ако се направят магистрали, ще се окаже, че 99% от шофьорите карат с ограничението
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #57
                          Защо да ти казвам лично, че си овца? Нищо против нямам срещата. Преди няколко месеца доста често идвах.
                          Реалната ми защита за табелите я писах много пъти - в далеч по-развити държави пътищата са много по-добре регулирани, без да са във вреда на шофиращите и без да правят маркировката невъзможна за изпълнение. Тук ако я спазваш просто ставаш опасен за останалите. Обаче се взимат само глобите и наказанието. На гол тумбак чифте пищови. Преди въвеждане на подобни наказания да си оправят маркировката и пътищата. И да се пусне пак достъпа до електронната система за проверка на наказанията.
                          Последна редакция от wwalker; 20.06.2017, 11:53.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #58
                            Точно така е. Даже си карат със 110-120. В Сърбия почти половината караха над ограничението. Щото е магистралата позволява, според мен.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #59
                              slonikon написа: Преглед на мнението
                              Защото ограничение 60 има на всяка керемидка по пътя. Някой си решил да сложи я капанче, я бензинджийница и хоп-60. Видимост в двете посоки - бол, но не - 60. Пътят София-Варна е осеян с керемидки, и на всичките е 60. Някъде има и камери. На всяка керемидка има и знак СТОП за включване в главния път и 60. защо?! Та е нормално на човек да му писне в един момент и да започне да минава с 90 покрай тия съборетини. Все пак пътя Сф- Варна е 6-7 часа. Затова е добре да има знаци за камерите, да ти припомнят, че правилата, въпреки че са малоумни и противоречат на здравия смисъл, трябва да се спазват. Чисто мотивационно и за намаляване на стреса на водачите.
                              Със знаците СТОП е същата работа. На ул Д. Пешев, в отсечката между ул. Обиколна и бул. Цв. Лазаров (300 м. макс) има поне 2 СТОП-а. Единият е на ЕКО-то. Там е ОК, щото наляво нищо не виждаш. Другият е, където излизам аз всяка сутрин. Видимост има по 200 м. в посока, ограничението е 50, но не - СТОП сложили. За сметка на това, където бул. Цв. Лазаров пресича ул. Д. Пешев надясно вече нямаш видимост, заради новопостроената сграда на М-Комплект, наляво нямаш видимост, защото тревата не е окосена! Там обаче знакът е за пресичане на път с предимство и в резултат водачите спират в завоя, защото не са уверени. И ги удрят отзад.
                              Обобщено, на 300 м. отсечка имаш един излишен и един липсващ знак СТОП. А последния трябва да го има, защото същият този апарат, който слага знаците, е одобрил малоумен план за строеж и не е окосил тревата!
                              Но мен да ме депресира и да ми събира парите - може! Ей това имам предвид, като казвам, че не трябва да се започва от нас.
                              Споделям втората част от коментара ти. Наистина трябва да на много места да се актуализират знаците, както в града, така и извън. Трябва и ремонт на участъци, където лесното решение е ограничителен знак. Но защо рязко тези неща дойдоха на дневен ред, чак когато се приема премахването на табелите за камерите?
                              Аз съм ЗА повече камери. Примерно на Мегамол в Ляулин посока тунела минавам всеки ден и много често някой тарикат от дясната лента се шмугва покрай мен и то на висока скорост. И аз трябва да бия спирачки и да отивам максимално в ляво за да не ме ударят...ами не ме кефи това. За това казвам, че всичко си зависи от нас какво поведение ще имаме на пътя.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #60
                                wwalker написа: Преглед на мнението
                                Защо да ти казвам лично, че си овца? Нищо против нямам срещата. Преди няколко месеца доста често идвах.
                                Реалната ми защита за табелите я писах много пъти - в далеч по-развити държави пътищата са много по-добре регулирани, без да са във вреда на шофиращите и без да правят маркировката невъзможна за изпълнение. Тук ако я спазваш просто ставаш опасен за останалите. Обаче се взимат само глобите и наказанието. На гол тумбак чифте пищови. Преди въвеждане на подобни наказания да си оправят маркировката и пътищата. И да се пусне пак достъпа до електронната система за проверка на наказанията.
                                Доводите ти са клиширани изрази.

                                Виж преди 11години имам една катастрофа заради превишена скорост и от тогава винаги имам едно на ум. Даваш си сметка, че освен твоя живот застрашаваш и този на другите участници. Дали някой иска да кара със 150-200 или 800 ми е все тая. Въпроса е, че с действията си поставя и моя и твоя живот на съдбата. Не съм съгласен с това и с премахването на табелите виждам укротяване в дясното краче на хората.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X