Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махат табелите за камери

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    wwalker написа: Преглед на мнението
    Някой още вярва ли, че на КАТ им пука за жертвите по пътя? Единствено и само глобите са важни, водещи и определящи. Нямат събираемост, като освен мангалите, другата група не плащащи нищо са държавната администрация, оплетени като свински черва.
    Правилно......аз затва ограничаващите скороста знаци дори и не ги поглеждам, карам така както аз преценя че съм безопасен за себе си и околните.......скороста не е причина - тя е изискване за катастрофа......
    ЗДвП е един от най - скапаните закони в тая също така скапана държава.......
    Държавата в невъзможноста си да осигури на драйверите подходящи и безопасни условия, пълни пътищата с безумни ограничения за да прехвърли лесно вината върху нямащите голям избор освен масово да ги нарушават драйвери.....
    Имало джигити.....има ги навсякъде....някой да не мисли че в Герм, Англ Инал и прочее ги няма или там не загиват хора - мрът.......но не се насажда такава масова истерия от това.......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      #32
      МВР загробило топкамера за джигити

      Една малко стара (от 01.06.2017), но все пак интересна новина
      МВР е отказало да плати на британска фирма за поддръжка на единствената у нас система за засичане на средна скорост. Затова вече седми месец не работят камерите при тунела на магистрала “Люлин”. Системата е от две двойки камери и сървър, монтиран на петия етаж в сградата на Дирекция на полицията в столичния квартал “Младост”. Купена е за 240 000 лева и е пусната експериментално през 2014 г. Започва да снима и през 2016 г. достига максимален капацитет от 30 000 заснети нарушения. Общо до злополучното є спиране през декември м.г. са засечени над 60 000 джигити. В “Пътна полиция” била създадена специална група, която да обработва снимките и да праща електронни фишове. Целият процес спрял по две причини. Първо от британската фирма, която държи лиценза на софтуера, поискали сума, която се сторила висока на нашите шефове от КАТ. И второ – връзките и системите в МВР, към които спадал и злополучният сървър на петия етаж, са защитени още от времето на студената война. И така, вместо да бъде платена някаква сума от порядъка на 40 000-50 000 лв., вътрешното ведомство спряло системата, която може да носи до 2-3 млн. лв. приходи в държавната хазна. Това е поредното безобразие на тема камери в КАТ. Както писа “Труд”, в новите патрулки не могат да се монтират мобилните снимащи радари, тъй като стъклата на автомобил КИА са с различен наклон и друг кварцов състав от тези на досегашните коли “Опел”. Според специалисти било невъзможно да се снима от капака или покрива на патрулката. Предстоят проби камерата да се монтира отзад в полицейския автомобил и той да застава край пътя с отворен заден капак.
      Източник: http://www.bazk.org/news/mvr-zagrobi...djigitidjigiti

      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #33
        Добре че имаме некадърни в КАТ и другите държавни институции .
        Толкова ли няма няколко IT специалисти да направят една програма и тя да си е на КАТ .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #34
          КАТ са буквално освирепели, крият се на всяко идиотско ограничение, файда никаква за запазването на човешкия живот, само ще се пълни хазната с грешни пари.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #35
            Абе и в Сърбия много-много не спазваме. Сърбите и те не спазват.
            Вчера се прибирах по Хемус и около Ябланица видях знак "край на магистралата". Хората чинно си караха със 100 в дясната лента. 110 беше безопасната скорост. Нагоре - аквапланинг. Та, предлагам да не сме съгласни, когато "се започва отнякъде" да е от нашите джобове, нашите нерви и пр.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #36
              От нашите джобове?

              Все си мисля, че нарушаването на ЗДвП не е задължение на водачите. В случай, че някой лично го възприема като такова или някакъв вид VIP привилегия, просто си плаща гяволъка и не виждам драма.
              Lupo - The Monster
              Е83 3D

              Коментар


                #37
                Ми дай тогава да сложим знак 20 на магистралата и да вкарваме в затвора джигитите дето прелитат с 60, а?
                Законът трябва на първо място да е справедлив, а не да пълни хазната и всички да си мълчат.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #38
                  Страшна логика. Дай пък да махнем ограниченията, пък да си прелитаме с по 400 всички. Като отидеш в чужбина и видиш знак 60 какво правиш? Мрънкаш, че на знака не му е там мястото и даваш газ или кротично с 60, защото ако те спипат.... Преди 3-4 години в Гърция два G класи караха 400км зад мен. Ограничение 60->60, ограничение 40->40. Влизаме в Бг и още в Кулата насред селото, ще се избият кой да ме изпревари първи.
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #39
                    Нали като пишете за спазването на ЗДвП, осъзнавате че всеки ден го нарушавате поне по 3 пъти.......щото искам да видя кой ще е тоя дето ще вземе да напише аз никога не съм вдигал 70 в града, и винаги спазвам всички знаци и прочее.......
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      #40
                      Страшна логика. Дай пък да махнем ограниченията, пък да си прелитаме с по 400 всички. Като отидеш в чужбина и видиш знак 60 какво правиш? Мрънкаш, че на знака не му е там мястото и даваш газ или кротично с 60, защото ако те спипат.... Преди 3-4 години в Гърция два G класи караха 400км зад мен. Ограничение 60->60, ограничение 40->40. Влизаме в Бг и още в Кулата насред селото, ще се избият кой да ме изпревари първи.
                      Няма такава безумщина като знаците тук. НИКЪДЕ няма толкова знака СТОП, като тук. За справка въпроса отново - колко знака СТОП има в Париж? Да ти кажа в Лондон съм шофирал, и в Прага съм живял - такава простотия и директна подигравка с ограничението на скороста и прекаляване със знак СТОП като тук няма никъде.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #41
                        Вчера пък мен софийски катаджии ми направиха компромис и ме пуснаха без глоба.
                        Не съм им давал пари, просто ги помолих учтиво да не ми пишат акт, а ако трябва - 2 фиша - защото с актовете ми е сложно - трябва да си пускам отпуска и да си ходя до Сливен за да си взема талона (който ще се окаже, че не е пристигнал)... Та момчето ме погледна, вика - правя ти компромис - и ми върна документите. Пожелах приятен ден и си тръгнах.
                        Нарушението ми беше: "Карате бързичко (нямаха радар) и изпреварвате на забранено".
                        Тъй чене винаги единствената цел на катаджиите е да взимат пари и да налагат глоби.

                        Коментар


                          #42
                          Мързел батка - мързел.....хел е искал да не те товари, но пък ако знаеш че 2 фиша е повече писане от 1 акт, ще видиш че не те е пуснал заради мили очи, а заради мързел......а и мое да са си изпълнили нормата......винаги става дума за пари, а ако не налагат глоби е то щото ги мързи да пишат.......трудно бих се убедил в противното.....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #43
                            Спирали са ме 5-6 пъти, като всеки един от тези гафове го помня! Защото щях да се пръсна от притеснение. Но само в един единствен случай си искаха пари, бяха в лада 5-ца, чакайки в засада на спирката на 280, зад Софийския. Взеха 2/два/ лева ... толкова имах и бяха доволни. Във всичи други ситуации съм си тръгвал без последствия или с фиш. Тъй, че дявола не е толкос черен.
                            Kay_ ... това с Г класите беше красноречиво и всъшност трагикомично!

                            п.п. добре, че в България поне знаци си имаме, щот иначе щехме ептен да е изтрепем.
                            Последна редакция от Jimy; 20.06.2017, 00:56.
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #44
                              ФЕРАРИСТ написа: Преглед на мнението
                              Нали като пишете за спазването на ЗДвП, осъзнавате че всеки ден го нарушавате поне по 3 пъти.......щото искам да видя кой ще е тоя дето ще вземе да напише аз никога не съм вдигал 70 в града, и винаги спазвам всички знаци и прочее.......
                              Аз!В града с повече от 50 не карам :D 1во,че няма къде да ги набера ,2ро може да изкочи някое дете..
                              this

                              Коментар


                                #45
                                До тук го разбрах така. Табелите да останат, да се махнат ограниченията по пътищата и да се махнат знаците СТОП.
                                И за нито едно от нещата не даде конкретно обяснение защо. Наясно съм, че с едно махане на табелите за камерите няма да се решат всички проблеми, но защо толкова навътре се приема всичко.
                                И аз не съм имал проблем с полицмените. Миналия месец ме спираха два пъти за проверка за алкохол. Хората си се представиха, казаха за какво ме спират, прегледаха документите, дадох пробата, показа някви показания там, казаха ми "лек ден" и кой от къде е. Отделно, че му ударихме и едно лафче.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X