Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махат табелите за камери

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махат табелите за камери

    Честито колеги! Днес са гласували да отпаданат табелите за камери, или казано по друг начин - катаджиите отиват обратно в храстите.....
    Fiat Croma 1.8 140hp

    #2
    Силно одобрявам този ход.
    То иначе беше както във вица:
    По радиоточката съобщават: "Днес на пазара ще има внезапни проверки за касови апарати!"

    Коментар


      #3
      Аз пък не одобрявам. Бих одобрил, ама първо да излезем от ЕС, пък тогава да се правим на различни.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        Аз също съм против.В Гърция,по пътя за Лефкада например,навсякъде има табели за камера и над повечето дори има скоростомер за вашата скорост в момента.До Игуменица-също.2-3 пъти съм ги виждал с камери на тринога,тогава няма табела.Смятам,че проблема е по-скоро в малкия брой стационарни камери и невъзможността да се събират глобите.Отделно,че част от камерите са поставени на малоумни места,а не на такива с високи скорости.Например вътрешната магистрала на Перник.
        1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

        Коментар


          #5
          Като ще е, да е. Искам да има камери на входа на всяко населено място - там където камионите, циганските бусове и всякакви нерваци продължават да карат с 90+. И да има механизъм за събиране на глобите. Такъв, който да не ти позволява да живуркаш нормално, ако не платиш глобата в определен срок. Това с махането на предупредителните табели няма да промени абсолютно нищо.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Напълно подкрепям премахването на информационните табели! На тяхно място трябва да се постави знак указващ максималната разрешена скорост, ако някой е забравил къде се намира, да се сети! И нищо повече!
            И нещо което ми направи впечатление ... не е нужно някой да ни променя, намества или позиционира във вселената, правилата поне тук в България съществуват и са за всички. Толкова е простичко, кви камери, кви чудесии.
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              Супер решение. Малко трябва да се бръкна в джоба на малоумните шофьори. Това меле по пътищата вече не се издържа.

              Коментар


                #8
                И аз няма нищо против премахването на табелите, понеже редовно (както предполагам и всеки от вас) ставам свидетел на ниско прелитащи и на камерите с 10км/ч под ограничение (да не би случайно да стане гафа) и после пак до дъно.
                Бих искал и да се подменят и актуализират табелите на много места и най-важното да има работеща система за взимания на глобите.

                Искам да направя и едно сравнение с пушенето. Когато забраниха пушенето на обществените места много хора се противиха, но сега 5-10 години по- късно виждам, че по-малко подрастващи държат цигарата.
                Ако премахването на предупредителните табели вклини страх в шоферите, предполагам след няколко години повече хора ще се отнасят културно на пътя.
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #9
                  От моята гледна точка основния проблем не е скоростта....
                  Състоянието на пътищата е трагично (на предпоследно място сме в ЕС по качество на пътищата - само Румъния е след нас). Състоянието на автопарка е потресаващо - като почнем от светлините, външния вид, вредните емисии, гумите и стигнем до спирачната система.
                  Защо правителството набляга само на скоростта? Може би защото е най-лесно? Защо не се затегнат мерките около техническите прегледи? Защо катаджиите не почнат да обръщат внимание и на "по-дребните" нарушения като паркиралите във втора лента, като завой от грешна лента, телефони и т.н.?
                  Лично на мен ми е писнало да слушам за скоростта.
                  Най-опасни ситуации съм имал когато някой "разумен" шофьор реши да изпреварва на магистралата с 80-90, без да си погледне огледалата.
                  Fiat Croma 1.8 140hp

                  Коментар


                    #10
                    И да има и да няма табели, джигитите пак ще знаят къде са камерите, включително и мобилните. Преди два дена пътувах по пътя Варна-София (където има 7 кмери) с навигацията с актуализация от пролетта - ами навсякъде където има утвърдена стоянка за катаджии ме предупреждаваше, като на две от местата наистина имаше.
                    Номера е в това, че всички места за извършване на контрол от страна на КАТ предварително се съгласуват и одобряват... демек, след определен момент те стават публично достояние и съответно всеки който си ъпдейтне навигацията е готов да извършва геройства... отново (като на въпросните места е кротък като агънце).
                    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                    Коментар


                      #11
                      На мен ми е все тази дали има знак или не, там, където пътувам си ги знам и без знаци, по непознати пътища така или иначе карам кротко. Въпроса е, че в последните години "мерките" са единствено насочени към събиране на повече пари от глоби. Значи дупките по 20 см не са причина за инциденти, грешните наклони и събирането на вода на магистралата не е причина за инцидент, липсата на мантинела, защото като някой изкърти мантинелата и по 1 година седи без да я сменят, не е причина за инциденти, само скоростта е причина за инциденти, нали. Т.е. всички причини са в шофьорите винаги и се решава проблема с глобяване.
                      Пък аз твърдя, че ако се направят еднопосочни пътища само по няколко направления, жертвите директно ще падна с 50%. Ако се направи пътя Плвд-Аленовград с мантинела, както и ако се разшири поне на места пътя Русе-Бяла с възможности за изпреварване, веднага жертивите са много по-малко, отколкото махането на табелите за камери.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа: Преглед на мнението
                        Пък аз твърдя, че ако се направят еднопосочни пътища само по няколко направления, жертвите директно ще падна с 50%. Ако се направи пътя Плвд-Аленовград с мантинела, както и ако се разшири поне на места пътя Русе-Бяла с възможности за изпреварване, веднага жертивите са много по-малко, отколкото махането на табелите за камери.
                        100% ВЯРНО! Това е проблема на нашата скъпа родина - че хазната е не само празна, но и с дупки... А те вместо да гледат как да запълнят първо дупките, се чудят как да я пълнят...
                        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                        Коментар


                          #13
                          Както е вярно, че основната причина за тежките ПТП - тези, след които не можеш да познаеш каква марка е колата, е високата скорост.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            Ако има магистрали, повечето хора въобще няма да превишават разрешената скорост /е, нашите магистрали са с ограничения 80 и 60 поради неравности/дупки/пропаднали платна./
                            По мое наблюдение, над 90% от колите карат под и със 140 на магистрала, изключително рядко ми се случва да видя някой да кара над 160, което реално с грешката на километража е и под 150. Вместо да бъдат осигурени условия за пътуване с нормална за съвремието ни скорост, те се опитват с глоби да решат проблема- няма да стане.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Пресен случай от вторник. Свата слиза по Столетов към Габрово и един го изпреварва, малко по-надолу свата го вижда с размазан автомобил и славо богу човека е с леки травми. Оказва се че на пътя имало разлята нафта и никакви опити за премахването й или за предупреждение от някого. Идват КАТ и линейка и естествено виновен е потърпевшия за несъобразена скорост, на всичкото отгоре катажията питал свата "кой разля нафтата?", на което свата му отговорил със същия въпрос, същата работа като в тунела на Витиня.
                              Това в една бяла държава рядко ще се случи, като цяло пътната ни култура я няма никаква, .
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X