Аз също съм против.В Гърция,по пътя за Лефкада например,навсякъде има табели за камера и над повечето дори има скоростомер за вашата скорост в момента.До Игуменица-също.2-3 пъти съм ги виждал с камери на тринога,тогава няма табела.Смятам,че проблема е по-скоро в малкия брой стационарни камери и невъзможността да се събират глобите.Отделно,че част от камерите са поставени на малоумни места,а не на такива с високи скорости.Например вътрешната магистрала на Перник.
Като ще е, да е. Искам да има камери на входа на всяко населено място - там където камионите, циганските бусове и всякакви нерваци продължават да карат с 90+. И да има механизъм за събиране на глобите. Такъв, който да не ти позволява да живуркаш нормално, ако не платиш глобата в определен срок. Това с махането на предупредителните табели няма да промени абсолютно нищо.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Напълно подкрепям премахването на информационните табели! На тяхно място трябва да се постави знак указващ максималната разрешена скорост, ако някой е забравил къде се намира, да се сети! И нищо повече!
И нещо което ми направи впечатление ... не е нужно някой да ни променя, намества или позиционира във вселената, правилата поне тук в България съществуват и са за всички. Толкова е простичко, кви камери, кви чудесии.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
И аз няма нищо против премахването на табелите, понеже редовно (както предполагам и всеки от вас) ставам свидетел на ниско прелитащи и на камерите с 10км/ч под ограничение (да не би случайно да стане гафа) и после пак до дъно.
Бих искал и да се подменят и актуализират табелите на много места и най-важното да има работеща система за взимания на глобите.
Искам да направя и едно сравнение с пушенето. Когато забраниха пушенето на обществените места много хора се противиха, но сега 5-10 години по- късно виждам, че по-малко подрастващи държат цигарата.
Ако премахването на предупредителните табели вклини страх в шоферите, предполагам след няколко години повече хора ще се отнасят културно на пътя.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
От моята гледна точка основния проблем не е скоростта....
Състоянието на пътищата е трагично (на предпоследно място сме в ЕС по качество на пътищата - само Румъния е след нас). Състоянието на автопарка е потресаващо - като почнем от светлините, външния вид, вредните емисии, гумите и стигнем до спирачната система.
Защо правителството набляга само на скоростта? Може би защото е най-лесно? Защо не се затегнат мерките около техническите прегледи? Защо катаджиите не почнат да обръщат внимание и на "по-дребните" нарушения като паркиралите във втора лента, като завой от грешна лента, телефони и т.н.?
Лично на мен ми е писнало да слушам за скоростта.
Най-опасни ситуации съм имал когато някой "разумен" шофьор реши да изпреварва на магистралата с 80-90, без да си погледне огледалата.
И да има и да няма табели, джигитите пак ще знаят къде са камерите, включително и мобилните. Преди два дена пътувах по пътя Варна-София (където има 7 кмери) с навигацията с актуализация от пролетта - ами навсякъде където има утвърдена стоянка за катаджии ме предупреждаваше, като на две от местата наистина имаше.
Номера е в това, че всички места за извършване на контрол от страна на КАТ предварително се съгласуват и одобряват... демек, след определен момент те стават публично достояние и съответно всеки който си ъпдейтне навигацията е готов да извършва геройства... отново (като на въпросните места е кротък като агънце).
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
На мен ми е все тази дали има знак или не, там, където пътувам си ги знам и без знаци, по непознати пътища така или иначе карам кротко. Въпроса е, че в последните години "мерките" са единствено насочени към събиране на повече пари от глоби. Значи дупките по 20 см не са причина за инциденти, грешните наклони и събирането на вода на магистралата не е причина за инцидент, липсата на мантинела, защото като някой изкърти мантинелата и по 1 година седи без да я сменят, не е причина за инциденти, само скоростта е причина за инциденти, нали. Т.е. всички причини са в шофьорите винаги и се решава проблема с глобяване.
Пък аз твърдя, че ако се направят еднопосочни пътища само по няколко направления, жертвите директно ще падна с 50%. Ако се направи пътя Плвд-Аленовград с мантинела, както и ако се разшири поне на места пътя Русе-Бяла с възможности за изпреварване, веднага жертивите са много по-малко, отколкото махането на табелите за камери.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Пък аз твърдя, че ако се направят еднопосочни пътища само по няколко направления, жертвите директно ще падна с 50%. Ако се направи пътя Плвд-Аленовград с мантинела, както и ако се разшири поне на места пътя Русе-Бяла с възможности за изпреварване, веднага жертивите са много по-малко, отколкото махането на табелите за камери.
100% ВЯРНО! Това е проблема на нашата скъпа родина - че хазната е не само празна, но и с дупки... А те вместо да гледат как да запълнят първо дупките, се чудят как да я пълнят...
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Ако има магистрали, повечето хора въобще няма да превишават разрешената скорост /е, нашите магистрали са с ограничения 80 и 60 поради неравности/дупки/пропаднали платна./
По мое наблюдение, над 90% от колите карат под и със 140 на магистрала, изключително рядко ми се случва да видя някой да кара над 160, което реално с грешката на километража е и под 150. Вместо да бъдат осигурени условия за пътуване с нормална за съвремието ни скорост, те се опитват с глоби да решат проблема- няма да стане.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Пресен случай от вторник. Свата слиза по Столетов към Габрово и един го изпреварва, малко по-надолу свата го вижда с размазан автомобил и славо богу човека е с леки травми. Оказва се че на пътя имало разлята нафта и никакви опити за премахването й или за предупреждение от някого. Идват КАТ и линейка и естествено виновен е потърпевшия за несъобразена скорост, на всичкото отгоре катажията питал свата "кой разля нафтата?", на което свата му отговорил със същия въпрос, същата работа като в тунела на Витиня.
Това в една бяла държава рядко ще се случи, като цяло пътната ни култура я няма никаква, .
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар