Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

до кога с тея простотии!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    garfunken написа: Преглед на мнението
    Тези проблеми с паркирането, пукането на гуми, трошенето на огледала, кривенето на чистачки, дрането на коли са вследствие на огромното презастрояване със блокове и жилищни сгради и парадокса е, че заради тези, които разрешиха и продължават да разрешават да се вдигат още строежи по такива места, хората издивяват до неузнаваемост. Преди години съм виждал строежи, кран - с големи надписи - не стой под стрелата, всичко е далеч от хора. Сега кран, висок поне 40 метра, монтиран на средата на улица, която дори не е затворена, двупосочна е, минават хора постоянно и си вървят и карат под стрелата, краниста си работи, крана се върти с товарите над главите на хората и преминаващите автомобили и това също е разрешено от някой. Пак ли ще питаме - КОЙ? Кой разреши да се строи в тези презастроени и презаселени територии, където няма осигурени паркоместа? Ами ще Ви кажа - разрешава същия този, който Ви гони да Ви глоби, че сте спрели на забранено за паркиране място и Ви вдига колата с паяка. Крайно време е всички да разберат, че описаните проблеми в темата, са вследствие на разрешеното презастрояване. И не е виновен Силистренския Фиат, че е паркирал в Пловдив. Кой го знае него през три квартала, че да му пука гумите във всеки квартал. Хората са се видели в чудо и гледат да си го изкарат на грешния виновник за съдбата им с проблемното паркиране.
    Проблема е в манталитета на хората. Не е виновно презастрояването.
    Когато живееш в едно общество, трябва да се съобразяваш с това.
    Купил ли си си място за паркиране? Ако да, имаш право да се сърдиш, че някой е спрял върху него. Ако не, нямаш право да правиш каквото и да е, за да си "запазиш" място за паркиране, под каквато и да е форма. Ако това ти е проблем - ами ходи си някъде, където в околностите от 1 километър поне ще си сам. И си паркирай както си искаш.
    Всичко се дължи на лошия материал, както го казаха преди години.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Не съм съгласен с теб БО. Материала си е нормален, ама от малък се обработва по лош начин и му се дава лош пример. Ето днес имах случка - влизайки в еднопосочна улица (в правилната посока), срещу мен....кола (в грешната посока на движение). Човека ми прави знак да съм дал назад, да изляза на булеварда, за да може той да излезе от уличката. След като разбра, че аз няма да създам предпоставки за ПТП връщайки се в кръстовището, човека беше принуден да се качи на тротоара. Изравнявайки с мен ми каза " излизам от паркинга и само за 20м съм в насрещното, защо не ме изчака". Сега вариантите му са два:1. Минава през две улички и излиза на булеварда, без да прави нарушения; 2. тарикатлък за 20м. в насрещното и спестени 1-2 минути (даже не е сигурно, че ще ги спести) и едни 100-150м.
      Този човек, возеше малкия си син и какъв пример му дава с поведението си?
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #33
        Да, материала навсякъде е еднакъв в първоизточника си.
        Като се отгледа лошо става лош материал. И от там следва всичко останало => причината е в лошия материал, без значение каква е била причината за вкисването му.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          Материалът се оказа доста качесвен на изхода на кумунизма, което въобще не се хареса на новите западни господари и те умишлено го 'вкиснаха' посредством - пирамидите, виденовата зима, приватизацията, финансовата криза, ктб и т.н. Сега някой ще каже сами сме си виновни. Аз ще питам арабите и украинците и те ли сами са си виновни, да не споменаваме африканските държави?
          Последна редакция от wwalker; 31.05.2017, 15:51.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #35
            Абе не е само презастрояването. И колите в големите градове станаха много. От две години пред вкъщи след 19 ч. няма кьораво място за паркиране, а блоковете са си от началото на деветдесетте.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #36
              Не знам до колко е вярна информацията - на месец само в София се регистрират около 14 000 коли (дневно над 600). Аз да попитам- правят ли се паркинги и гаражи за тези коли? А онези, спрелите пред блоковете, които са извън движение, кой отговаря за тяхното отстраняване и съответно откриване на нови паркоместа? Кога манталитетът на българина ще се промени, и ще се научи, че "запазени" места няма (освен зимата, когато се налага да ринеш 15 мин. да излезеш )? Кога хората ще се научат да не спират по начин, заемайки 2 места? Значи щом човек е на пътя, трябва иска-не иска да се съобразява и с околните, не само със собствените си желания, които се простират до там да запуши някой просто от недоглеждане или да му спука гумите, защото си мисли, че са му заели "неговото" място...
              И да се обоснова, завършвам с цитат от една статия: "Почти тройно са нараснали колите, които се падат на глава от населението, от 1990 година насам. Тогава всеки пети столичанин е имал автомобил, а днес - повече от половината софиянци имат коли. В резултат на това улиците стават все по-тесни, местата за паркиране намаляват, а въздухът става все по-мръсен. От движение се спират 5 пъти по-малко автомобили, отколкото се регистрират дневно."
              А онзи многознайко в насрещното уж да си спести 1-2 минути, но за съжаление дава много лош пример. По същия начин са и майките, хванали 5-годишно детенце, пресичайки на червено, или на необозначено за това място...

              Коментар


                #37
                Еми всички се местят в големите градове. Кво да правиш - социоикономика. В този смисъл, нещата няма да се оправят скоро.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #38
                  Какъв качествен материал през комунизма бе, wwalker?
                  Май никой не е гледал клипчето (откъс от филм), което пуснах на предната страница.
                  Филмът е сниман през 1975 година!!! Баш в разгара на комунизма.
                  Селянинът (в лошия смисъл на думата) винаги си е бил селянин. И винаги го е имало.

                  Хората като цяло са прости, нагли, нахални и неграмотни! И винаги са били такива. Изключвам 10-15% интелигентни хора, които във всяко общество са гръбнака на обществото. Всички останали са диваци, неподлежащи на никакво превъзпитание, освен с бой или финансова тояга - и не се превъзпитават, а само насила стават послушни. Махни им тоягата и веднага се връщат към диващината.

                  Коментар


                    #39
                    Те тва е диваци бол, ама се и крият мишките. Толкова са насрани, че сигурно си настройват нощно време алармите за да станат да напукат някоя гума. Колко трябва да си тъп и завистлив, че да мислиш постоянно как някой си е спрял на "твоето" място и сигурно наблюдават от терасите дебнещи и скрити. Мале като се замисля в какъв свят живеем и се чудя да се смея ли, ама не ...положението е трагично и за жалост голяма част от населението ни изпростява. Сега в тоя ред на мисли - незнам по статистика,но каква част от българите живеят извън страната си?... Горко им на тези хора, ако някой ден се върнат (дано), сервизите и гумаджийте ще са на почит като лекарите, в което нямам нищо против естествено, всеки си вади хлабя по един или друг начин, но защо по дяволите трябва да се стига дотам.

                    Коментар


                      #40
                      В нашия двор само един комшия прави проблем с паркирането, всеки си паркира където намери и никой не прави проблем на другия, най-много да прати някой поздрав под по женска линия на някой страничен навлек. До нашия блок направиха от ЖП блок апартаменти и някой го продадоха, а други ги направиха на хотелски стаи. Идват студенти и паркират където намерят, даже един заралия миналата седмица си прави основен ремонт на един Форд тип Флинстон и остави маса боклуци, ама немога да го видя да му кажа да си ги изчист.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #41
                        Проблема е в манталитета на хората. Не е виновно презастрояването.
                        .................................................. .................................................. ............
                        Всичко се дължи на лошия материал, както го казаха преди години.
                        По твоята логика ако хората са читави, няма да има проблем с паркирането. Замислял ли се е някой, че когато на мястото на междублокови пространства с градинки се вдигнат блокове какво се случва. Поникват 250-300 апартамента, които като се заселят, автоматично донасят със себе си около 400 автомобила. Ако се правят някакви паркинги, те са за не повече от 50-60 коли и гаражи пак за още толкова. Остават почти 300 коли, които трябва да паркират някъде. Слагат ти един знак забранено паркирането от 9 до 17,30, паяка тръгва, нареждат скобите или те вдигат и автоматично се превръщаш в нарушител през деня, а вечер да си тровиш нервите че няма къде да спреш, за да си отидеш в къщи и да се надяваш, че някой малоумник няма да ти нареже гумите, защото вече е излудял и му е писнало до гуша. Лошото е, че лентата не може да се върне назад и сътвореното с презастрояването си е факт. Лошото е че продължава в същия дух и нещата се влошават още повече. За целта наистина трябва да се прави ДОБРО и истинско устройствено планиране, а не да се намират вратички, които да позволяват повишаването на коефициента на интензивност на застрояването. На практика какво се случва - струпване на сгради, което създава първо усещането за пренаселеност и вследствие на това възниква проблемът с паркирането. Иначе идиотите са навсякъде по пътищата, то е ясно.
                        Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                        Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                        Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                        Коментар


                          #42
                          garfunken написа: Преглед на мнението
                          По твоята логика ако хората са читави, няма да има проблем с паркирането.
                          Май не четеш правилно темата и тезата до сега.
                          Ще имаш проблем със самото паркиране като такова, но няма да имаш проблем с хората, с нарязани гуми, с издрани врати и всякаква такава сган, причинена от вкиснал се материал, каквато е и идеята на тази тема. А не дали някой си лъжел при строителството и паркоместата.
                          Аз лично дори не мога да си представя да направя забележка на някой, че спрял на "моето" място. Още по-малко да причинявам щета на чуждо имущество и то най-умишлено и целенасочено.
                          Последна редакция от BO; 02.06.2017, 19:10.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #43
                            Общините не трябва да продават и да връщат имоти в центровете на градовете .
                            Особено ако има много коли и няма оставени места .
                            Миналата седмица видях в едни квартал- май Иван Вазов да правят място за паркиране .
                            Да ти нарежат или повредят колата може да се случи навсякъде независимо къде е паркирана колата .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар

                            Working...
                            X