Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Препоръчайте семеен автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    кво се хвърляш на тея трошляци ,зимаш една бора комби ТДИ и си решаваш проблема
    this

    Коментар


      #32
      Баси в какъв филм го вкарахте!
      Като си помисля само, че миналия век бях с трабантче и с жената и двете деца на 2 и 5 години и сме ходили на море...
      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

      Коментар


        #33
        Аз имам впечатления от Фолксваген Шаран ТДИ 116 коня Формоушън, защото шуреят има такъв и съм го карал неведнъж на дълъг път. Наистина е идеална семейна кола, ако случиш добро ниво на оборудване, е и доста приятен вътре. Вози като лодка, висок е 4х4 го прави и доста проходим. На магистралата държи 170 без проблем въпреки голямото купе и малкото коне. Бюджетът обаче ме съмнява да стигне, защото дори и резервният вариант, Сеат Алхамбра, който е същият и като купе, и като двигател и оборудване, държи висока цена. На мен единствено ми е недомислен подлакътникът на шофьорската седалка, защото ако е спуснат, не ми е удобно боравенето със скоростния лост, но може да си караш и с вдигнат подлакътник.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #34
          Аз ли нещо не разбирам..Тука от самото начало се коментира Вектра C. Тия Вектри ( и други опели от това време ) не са ли с двигатели на Фиат ? В тоя ред на мисли, какво му е на JTDто ?
          Само 1.9 е фиатски ,имат още три дизелови двигателя които са си хлопелски .
          Fiat Brava98 1.6 16 v LPG ГИ
          Fiat Stilo 1.6 LPG tartarini 2004

          Коментар


            #35
            Така е, не е голям само с едни 600л по-голям от този на Стилото, че е грозно грозно е. Но Вектрата е в пъти по-грозна гледана отпред. Фейслифта вече се изтрайва. Но ако е Вектра в никакъв случай дизел, че няколко човека около мен се наиграха.
            Предполагам имаш предвид 60 литра. Това не знам дали е толкова, защото на много места е оказан с обема на Стилото. Но проблема при тоя Акорд се изразява в тавана. Защото тавана слиза много ниско, а както знаем тия цифри показват багажника до щората. А при този Акорд тавана реже много от реалния полезен обем на багажника, защото ако го пълниш въобще не се съобразяваш със щората, а си го пълниш до тавана. За това казах, че реално Стилото е с много по-голям и полезен багажник от този Акорд.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Само 1.9 е фиатски ,имат още три дизелови двигателя които са си хлопелски .
              Всъщност Опел нямат свои дизелови ДВГ, като по това време имат само един немски ( дали е тяхна разработка - не знам) ДВГ 1.7 ТД ( имат и 1.7 ТД, с ДВГ на Исузу).
              Мисля, че след 2004 - та вкараха CR двигателите с тяхното обозначение CDTI, като в кошовете на автомобилите им заиграха нашите 1.9 и 1.3 Мултиджет и на Исузо 1.7 ЦДТИ (100 коня) , без да се отказват от
              ДТИ и ДТЛ сериите си. Точно по-това време стана и симбиозата им с ФИАТ, когато ние им дадохме ДВГ, а те на нас М32.
              По темата: Вектра Ц. От години караме такъв автомобил (2.0 ДТИ) с мой приятел и контрагент. Ползваме го за служебни цели - здрава, удобна, тежка кола, с минимални средства за поддръжка и приличен разход, но не мисля, че откъм багажен отсек с оглед габаритите на детска количка ще е по-удобен от Зафира А или от някое друго комби. Иначе аз съм за Зафира Б, ако позволява бюджета. Те са с 1.7 ЦДТИ на Исузу 100 коня и по-масово с нашите 1.9 Мджет 120 и 150 к.с. От тази кола (1.9 Мджет 120) имам наблюдения от брат ми, който има две деца и удобно се предвижва навсякъде.
              ПС: И сега Опел нямат свои дизелови ДВГ, използват италиански такива, а до скоро вкарваха и една по-нова разработка ДВГ на Исузу 1.7 СДТИ, 115 и 130 коня, заменяйки го уж с общата разработка м/у тях и италианските инженери ДВГ 1.6 ЦДТИ. Без обаче да си кривя душата, трябва да призная, че в последно време Опел изкарват добре мислени коли.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #37
                Напоследък много хора търсят за семейни автомобили големи комбита, което е логично, но има едно такова нещо като заблуда, че на по-високия клас автомобили, комбитата са съответно по-големи, което не винаги е така. Например Зафира е по-къса от Астра (за сметка на височината). Аз съм с Астра Н (с 8 клапановото jtd 120 к.с) и съм доволен (доколкото може да е доволен човек слязъл от Ланча и качил се на Опел). Та ако въпроса е в това колко багаж може да събере, следва да се уточни, че човек знае 2 и 200, но Астрата с пуснати седалки събира 3 пакета Фибран 8-ца, което например не стана в БМВ Е39 (на вид по-голямо комби). Та в тия коли тайната е в оптималното съотношение между ширина, височина и дължина на товарния отсек, съчетано с просвета между калниците и бомбетата.
                Click image for larger version

Name:	WP_20161205_11_41_06_Pro.jpg
Views:	1
Size:	289,9 KB
ID:	2094668
                Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                Коментар


                  #38
                  верно ли остави бързата ланча, пуууу.
                  аз сега гледам една 159 2.4 седан ама кучка. с гетрак 210 коня.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #39
                    D. Stanev написа: Преглед на мнението
                    Напоследък много хора търсят за семейни автомобили големи комбита, което е логично, но има едно такова нещо като заблуда, че на по-високия клас автомобили, комбитата са съответно по-големи, което не винаги е така. Например Зафира е по-къса от Астра (за сметка на височината). Аз съм с Астра Н (с 8 клапановото jtd 120 к.с) и съм доволен (доколкото може да е доволен човек слязъл от Ланча и качил се на Опел). Та ако въпроса е в това колко багаж може да събере, следва да се уточни, че човек знае 2 и 200, но Астрата с пуснати седалки събира 3 пакета Фибран 8-ца, което например не стана в БМВ Е39 (на вид по-голямо комби). Та в тия коли тайната е в оптималното съотношение между ширина, височина и дължина на товарния отсек, съчетано с просвета между калниците и бомбетата.
                    [ATTACH=CONFIG]103167[/ATTACH]
                    Така е. Астра H ( караван им водят май комбито) е по-дълга от Зафир-ите А и Б, но Зафира Б има по-къс ДВГ кош ( част от ДВГ е разположено под таблото ) за сметка на вътрешното пространство. Зафира Б има и трети ред седалки.
                    Преди седмица в Зафира-та на брат ми вкарахме 2 доилни агрегата с по две баки от по 35 литра всеки и един малък доилен агрегат с една бака от 30 литра при спуснати задни седалки. Турана пое същия багаж, но с далеч по-трудни маневри и демонтаж на колелетата на агрегатите, въпреки че го мислех за по-удобна кола. Виж обаче, Зафира А, въобще не може да се мери с Астра караван и Зафира Б откъм вътрешно пространство.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #40
                      Като чете човек, и в един момент си мисли, че е сбъркал форума... Опели, Хлопели, БМВ-та, Хонди...

                      Как пък един не каза, че идеалният семеен автомобил е ФИАТ Крома. Голям (Много голям). Удобен. Пълен с екстри. Икономичен (сравнително). Евтин (сравнително).
                      И... с много здраво Опел-ско окачване

                      Коментар


                        #41
                        Aми няма да е интересно!
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #42
                          Астра комби дизел ... http://www.mobile.bg/11493272895834034
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                          Коментар


                            #43
                            Не си причинявайте мъката наречена Астра H дизел. Няма да видите бял ден. За последните 2-3 месеца един приятел смени - радиатор (250лв), полуоска с вътрешно каре (600лв). Оня ден ми каза, че километража му изгорял (850лв нов, 150лв втора ръка + 100лв труд). Двигателя е ОК, отварян е само за смяна гарнитура глава, но всичко друго по колата е супер чупливо и скъпо. 2-3 моторчета за чистачки смени (по около 100лв), задната чистачка (40лв) и тя е консуматив, нещо и се изяждало в оста.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #44
                              Аз съм си избрал една Ситроен С3 2006година
                              Деде предложи една Логан ама неме кефи
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #45
                                Отлага се покупката на такава кола
                                Има едно Стило с италиански номера
                                може ли тук да го карам до края на годината -
                                Уж има всички италиански документи. А догодина да си сложа БГ номера.
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X