кво се хвърляш на тея трошляци ,зимаш една бора комби ТДИ и си решаваш проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Препоръчайте семеен автомобил
Collapse
X
-
Баси в какъв филм го вкарахте!
Като си помисля само, че миналия век бях с трабантче и с жената и двете деца на 2 и 5 години и сме ходили на море...Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Аз имам впечатления от Фолксваген Шаран ТДИ 116 коня Формоушън, защото шуреят има такъв и съм го карал неведнъж на дълъг път. Наистина е идеална семейна кола, ако случиш добро ниво на оборудване, е и доста приятен вътре. Вози като лодка, висок е 4х4 го прави и доста проходим. На магистралата държи 170 без проблем въпреки голямото купе и малкото коне. Бюджетът обаче ме съмнява да стигне, защото дори и резервният вариант, Сеат Алхамбра, който е същият и като купе, и като двигател и оборудване, държи висока цена. На мен единствено ми е недомислен подлакътникът на шофьорската седалка, защото ако е спуснат, не ми е удобно боравенето със скоростния лост, но може да си караш и с вдигнат подлакътник.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
OpenGL написа: Преглед на мнениетоАз ли нещо не разбирам..Тука от самото начало се коментира Вектра C. Тия Вектри ( и други опели от това време ) не са ли с двигатели на Фиат ? В тоя ред на мисли, какво му е на JTDто ?Fiat Brava98 1.6 16 v LPG ГИ
Fiat Stilo 1.6 LPG tartarini 2004
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоТака е, не е голям само с едни 600л по-голям от този на Стилото, че е грозно грозно е. Но Вектрата е в пъти по-грозна гледана отпред. Фейслифта вече се изтрайва. Но ако е Вектра в никакъв случай дизел, че няколко човека около мен се наиграха.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Bravva написа: Преглед на мнениетоСамо 1.9 е фиатски ,имат още три дизелови двигателя които са си хлопелски .
Мисля, че след 2004 - та вкараха CR двигателите с тяхното обозначение CDTI, като в кошовете на автомобилите им заиграха нашите 1.9 и 1.3 Мултиджет и на Исузо 1.7 ЦДТИ (100 коня) , без да се отказват от
ДТИ и ДТЛ сериите си. Точно по-това време стана и симбиозата им с ФИАТ, когато ние им дадохме ДВГ, а те на нас М32.
По темата: Вектра Ц. От години караме такъв автомобил (2.0 ДТИ) с мой приятел и контрагент. Ползваме го за служебни цели - здрава, удобна, тежка кола, с минимални средства за поддръжка и приличен разход, но не мисля, че откъм багажен отсек с оглед габаритите на детска количка ще е по-удобен от Зафира А или от някое друго комби. Иначе аз съм за Зафира Б, ако позволява бюджета. Те са с 1.7 ЦДТИ на Исузу 100 коня и по-масово с нашите 1.9 Мджет 120 и 150 к.с. От тази кола (1.9 Мджет 120) имам наблюдения от брат ми, който има две деца и удобно се предвижва навсякъде.
ПС: И сега Опел нямат свои дизелови ДВГ, използват италиански такива, а до скоро вкарваха и една по-нова разработка ДВГ на Исузу 1.7 СДТИ, 115 и 130 коня, заменяйки го уж с общата разработка м/у тях и италианските инженери ДВГ 1.6 ЦДТИ. Без обаче да си кривя душата, трябва да призная, че в последно време Опел изкарват добре мислени коли.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Напоследък много хора търсят за семейни автомобили големи комбита, което е логично, но има едно такова нещо като заблуда, че на по-високия клас автомобили, комбитата са съответно по-големи, което не винаги е така. Например Зафира е по-къса от Астра (за сметка на височината). Аз съм с Астра Н (с 8 клапановото jtd 120 к.с) и съм доволен (доколкото може да е доволен човек слязъл от Ланча и качил се на Опел). Та ако въпроса е в това колко багаж може да събере, следва да се уточни, че човек знае 2 и 200, но Астрата с пуснати седалки събира 3 пакета Фибран 8-ца, което например не стана в БМВ Е39 (на вид по-голямо комби). Та в тия коли тайната е в оптималното съотношение между ширина, височина и дължина на товарния отсек, съчетано с просвета между калниците и бомбетата.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа: Преглед на мнениетоНапоследък много хора търсят за семейни автомобили големи комбита, което е логично, но има едно такова нещо като заблуда, че на по-високия клас автомобили, комбитата са съответно по-големи, което не винаги е така. Например Зафира е по-къса от Астра (за сметка на височината). Аз съм с Астра Н (с 8 клапановото jtd 120 к.с) и съм доволен (доколкото може да е доволен човек слязъл от Ланча и качил се на Опел). Та ако въпроса е в това колко багаж може да събере, следва да се уточни, че човек знае 2 и 200, но Астрата с пуснати седалки събира 3 пакета Фибран 8-ца, което например не стана в БМВ Е39 (на вид по-голямо комби). Та в тия коли тайната е в оптималното съотношение между ширина, височина и дължина на товарния отсек, съчетано с просвета между калниците и бомбетата.
[ATTACH=CONFIG]103167[/ATTACH]
Преди седмица в Зафира-та на брат ми вкарахме 2 доилни агрегата с по две баки от по 35 литра всеки и един малък доилен агрегат с една бака от 30 литра при спуснати задни седалки. Турана пое същия багаж, но с далеч по-трудни маневри и демонтаж на колелетата на агрегатите, въпреки че го мислех за по-удобна кола. Виж обаче, Зафира А, въобще не може да се мери с Астра караван и Зафира Б откъм вътрешно пространство.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Астра комби дизел ... http://www.mobile.bg/11493272895834034Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Не си причинявайте мъката наречена Астра H дизел. Няма да видите бял ден. За последните 2-3 месеца един приятел смени - радиатор (250лв), полуоска с вътрешно каре (600лв). Оня ден ми каза, че километража му изгорял (850лв нов, 150лв втора ръка + 100лв труд). Двигателя е ОК, отварян е само за смяна гарнитура глава, но всичко друго по колата е супер чупливо и скъпо. 2-3 моторчета за чистачки смени (по около 100лв), задната чистачка (40лв) и тя е консуматив, нещо и се изяждало в оста.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар