Проблем с паркирането има и в Пловдив, а предполагам и в другите градове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еми крайно време беше - София ще взема мерки срещу замърсяването
Collapse
X
-
Основното замърсяване са не колите, а циганските гета, където горят гуми за отопление. Абсурдът е, че подпукаха и газовите уредби, а колите с газ практически не замърсяват. Всъщност у нас замърсяването от колите е малко, именно защото хората газифицираха.Добри Божилов, писател
"Задругата"
Коментар
-
Да ни е честито новото разписание на зоните за паркиране ---всеки ден всеки час да ограбим народа--
https://www.24chasa.bg/region/article/8806408
това от управлението --
Разходи по репатриране на автомобил 105 лв. за скоби 40 лв
Ако си викнеш репатрак частен е 30-50 лв за София
А цяла скоба е 40-50 лв да си е купиш
Иефът на Центъра за градска мобилност Димитър Дилчев няма ли кой да го натрепе .Последна редакция от kluchar; 13.07.2020, 23:46.
Коментар
-
От една страна съм "за" това решение, от друга пък съм "против". Не, нямам раздвоение на личността.
Мотиви "за": предполагам огромна част от живущите в тези райони (ако не, и всички, но не обичам да слагам всичко под общ знаменател, все има някой, дето обича да се цепи от колектива ) са радостни от тази новина, тъй като през почивните дни е невъзможно ако си излязъл преди това донякъде с автомобила си, да се прибереш после в близост до жилищната си сграда в рамките на разумното разстояние. Платено паркиране в неделя има на доста места (например Амстердам), но това, което го няма, е манталитет, че навсякъде трябва да се ходи с колата и да се паркира по ъглите и тротоарите, както им падне, без никакъв контрол. За пример ще дам всички паркове в София - от Борисовата градина, до Южния или Западния парк.
Мотив имам само един "против": справянето с неправилно паркираните автомобили е въпрос на репатриране, за което категорично не е необходимо да се плаща цял ден, а просто контрольорите да обикалят и да сигнализират.Да се опиташ да изгониш колите, когато им се направи паркирането по-скъпо, е резултат на безпомощността на СО да реши вече едно десетилетие проблема с паркирането, дали чрез строене на буферни паркинги около центъра, дали по друг начин. Това предложение идва преди да бъде направена каквато и да било оптимизация на градския транспорт, което го прави още по-глупаво. Сега просто ще се усвояват още едни пари, които е неизвестно къде ще потънат.
Хората, спрели на пешеходна/остров/тротоар са проблем на паяците, и тях скобаджиите често пъти дори подминават, без да сигнализират.
Контрол на неправилно паркирали коли трябва да има в цяла София. Да, изисква се по-голям ресурс, но нищо не пречи цената на репатрирането да се вдигне, за да бъде поета тежестта. Но всичко това са мерки, които не изискват толкова рестрикции. Може и да се пращат ел. фишове на неправилно паркирали, колите на ЦГМ вече имат и автоматизирани системи. Варианти бол...
А за намаляване на служебните паркоместа не се обърна достатъчно внимание, нали? С лека ръка се отхвърли, как иначе, на някои по-специални ще им се счупят краката, за да идат на работното си място...Последна редакция от blue_coconut; 15.07.2020, 19:29.
Коментар
-
А това че няма паркинги -а то е имало продадени НДК 2 броя или зона Б5 или България НДК за жълти стотинки .
Пред блоковете вместо да има места за паркиране се продават местата или нарочно се поставя знак забранено паркирането.Има и където правят места за паркиране но малцина са .
Да ви покажа дадено място за паркиране - фирмен абонамент на тротоар и хората няма къде да минават спокойно.
Вижда се с очертаното.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар