Там е работата ,че в кат тези неща не ги записват в талона,а в данъчното не ги интересува колата дали е с катализатор или без,а какво е записано в талона.Затова искат бележка от оторизиран сервиз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Еми крайно време беше - София ще взема мерки срещу замърсяването
Collapse
X
-
Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоНамерих къде е проблема
http://shmoko.bg/?p=3428
[ATTACH=CONFIG]104633[/ATTACH]
в талона на (V.9) има само *** и не е записано че е Euro 3. Аз не знам дали така се води, но катализатора е на лице. Сега остава да разбера има ли Euro 2/1, което пак да е с катализатор, и дали моята кола се води Euro 2 например, което примерно не влиза в условията за -50% данък, или се води Euro 3 и в КАТ не са разбрали и затова има ***.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
-
Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоА какви парии е технотест-а
http://technotest.bg/wp-content/uplo...TECHNOTEST.pdfFiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org/
Коментар
-
Мерките които чух до тук са свързани само с МПС:
- катализатори
- двойна синя зона
- четни/нечетни номера
- глоби и спиране от движение
Какво пък толкова замърсяват тия коли, като половината са на газ и метан, дето бълват само H2O от ауспуха.
Реалния проблем отново се заобикаля и целта на цялата шумотевица е да се вземат още пари, на никой не му пука за въздуха.
Тея дето горят гуми и каквото намерят ще продължат да го правят. За тях мерки няма, няма и да има, а дори и да има, няма да се прилагат.
В събота минах през гетото по пътя за летището, а там смърдеше на гума та не се траеше. Едни двама байковци си бяха направили ритуална клада 2 метра висока навън, стояха и си лафеха до нея. Май кабели горяха. Няма проблем.
Не мога да изброя вече нещата, които плащаме, за да можем да притежаваме нормални условия на транспорт с лично МПС, но ще опитам:
1. Данък - за едни 5 лв., за други над 300, щот са богати...
2. Гражданска 170 лв.
3. Винетка - 100 лв.
4. Паркинг зони
5. Актове при нарушение
6. 270 лв. ЕКО ТАКСА, подчертавам ЕКО такса.
7. ДДС от гориво - тука вече чупим калкулатора
8. Пари в КАТ и нотариус при покупка и регистрация - едни 100 лв.
9. ДДС при покупка на авточасти, които суми отново са космически
10. 50 лв. за изготвяне/подмяна на СУМПС
11. Май имаше и такса за бракуване на МПС...
Направо ми писва от щуротии..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
A така и така си почнал, кажи и какво получаваме насреща хахах Аз ще ти помогна малко:
1. Нулев контрол по улиците
2. Едни и същи улици да се ремонтират всяка година и едни и същи дупки да излизат. БТВ...като почнат да режат като тетрис го правят пътя само и само да се спести някой друг кв.м.
3. Слагане на кретенски знаци и ограничения на всевъзможни места. Примерно пътя покрай Севлиево посока ВТ, няма да се ремонтира скоро, но има знаци за неравности и 70, а мн често и полисмени има там.
4. Още не съм видял с очитете си кота на горния ръб на шахта да равни с к.г.р. на пътя. Предполагам в Бг няма и да го видя никога.
5. Съмнително качестно на горивата, а на газ и метан на моменти и съмнително количестно се зарежда.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Тия от общината са некадърни малоумняци.
http://dnes.dir.bg/news/avtomobili-p...-26781206?nt=4
Само забрани .
То не беше синя зона ,зелена зона
сега и тотална забрана за паркиране.
А къде ще идат тези хиляди коли .
Що не карат хората да засаждат дървета
от тях ще има по голям ефект
Едва ли със забраните въздуха ще стане по чист.
Коментар
-
Аз ви го казах и по напред, виждам, че и други хора го разбират. Всичко е за пари, на никой не му дреме.
Реално ако няма автомобили няма да има и кой да вдига мизерията от улиците и въздуха ще е чист
Винаги си е било такова положението над София. Ако ще и 40 градуса да е навън си е мизерия. Вчера съм изпръскал близо 4л течност за чистачките, това при положение, че икономисвам и стъклото ми е намазано с "невидими чистачки" и много по малко се цапа.
Коментар
-
Това със замърсяването е вярно само за пари
и в някой малки градове или села има мръсен въздух и там ли има много коли
Във Велинград ако се гори дърва и въглища сняг като има става черен от сажди.
Дори и това където се казва който не харесва въздуха да ходи на село
може да не върши работа там също може да е замърсен.
С какво ще допринесе забраната да не се спира в центъра ами къде да се спира в Младост или Люлин
нали пък и там ще стане същото мръсно.
Може да се предложат и други рещения- Софийско жителство и то ако имаш къде да живеещ и работиш .
който си премести замърсяващата фабрика от София да му намаляват данъците .
Коментар
-
Според мен горенето на въглища, нафта, мазут и всякакъв вид боклуци допринася за по-голямата част от замърсителите. Обаче много трудно може да се справиш с този проблем в сиганските гета, а те представляват доста голяма част от София. Идеята да се слагат филтри на хората горящи дърва и въглища ще реши проблемът само с индивидите, които имат поне малко самосъзнание и им пука, другите не се знае дали няма да го изхвърлят като почне да се запушва и трябва да се чисти през 1 седмица, особено като ползваш въглища.
Като цяло съм също ЗА, идеалният център да стане изцяло пешаходна зона. В Холандия примерно е много по-удобно да се придвижваш в центъра пеш, понеже няма паркирани коли броня до броня през които едва минаваш, не чакаш светофари, а релсовият наземен транспорт е доста удобен, понеже не се съобразяват с автомобилите. Някои ще скочат веднага, а какво ще правят живущите. Не знам в други големи градове в центъра почти никой не живее, а тези които живеят се съобразяват с тази забрана, така печелят тишина и спокойствие, за сметка на това да си паркират теникията пред прозореца, а аз мисля, че първото е по важно.
Коментар
-
Е сравняваш Холандия те карат велосипеди там е равно
Не е затворен целия център в Амстердам а само отделни места .
В София нали сложиха платено паркиране е въздуха да не е по чист и улиците не са празни
а хората обикалят да си намерят място за паркиране.
Не съм чул една община където има платено паркиране да е направила паркинг и той да се ползва както трябв
без тези от метрото. които не се ползват
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар