Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еми крайно време беше - София ще взема мерки срещу замърсяването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Еми крайно време беше - София ще взема мерки срещу замърсяването

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29560-sofiia-spira-ot-dvijenie-kolite-bez-katalizator/

    Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg


    #2
    Да бе! Че то куп дизелови автомобили под 10 години фабрично си нямат ДПФ. А пък какво общо имат катализаторите с фините прахови частици изобщо не знам. Основният източник на замърсяване е сбутан в предпоследния абзац, ама нещо не виждам да се предлагат мерки за редуцирането му.
    Последна редакция от slonikon; 01.02.2017, 12:07.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      И да ги спрат въздуха няма да стане по чист.
      Спорет такива безумни решеноя поне половината коли и повече трябва да ги бракуват-нарежат.
      А и един катализатор има 150000 км чиста годност и после трябва да се сменя а е поне 700 евро.
      Тук където ги правят Българските им дават 50-75000км.
      Аре стига лобиски решения.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Чета статията и само това ми минава през ума....
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #5
          Не съм специалист по замръсявания и т.н. и няма да коментирам от къде идва смогът, само знам, че като ида в Западна Европа не мирише на изгорели автомобилни газове, а в София си мирише мъжката навсякъде из града.
          Сега кой крив, кой прав нямам никакво намерение да определям всеки си има глава на рамената.

          Коментар


            #6
            Тва няма как да стане, защото 100% от колите нов внос са над километрите, за които един катализатор може да бъде в изправност и да не подлежи на смяна, което автоматично означава всички тия коли да се спират от движение още преди да са продадени.
            По ми е интересно това с екологичния клас и дали според него няма да ни натоварят с по-големи данъци, едва ли ще намалят данъците на хората каращи на алтернативно гориво, защото ще си вкарат автогол - по малко пари в хазната?
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Както казва Фина Паломарес от Новите съседи: "Плащайте! Плащайте!"

              Коментар


                #8
                Ако довода е екология, то задължително трябва да се вземат предвид колите, които карат на алтернативно гориво. Общоизвестен факт е, че те замърсяват много по-малко, следователно за тях трябва да се плаща по-малко.

                Аз съм ЗА да се наложат данъци според замърсяването, а не според възрастта и мощността на МПС. Това е най-логичното и най-справедливото възможно решение.

                Това за катализаторите, че е крайно време - крайно е, но дори и да го приемат (в което силно се съмнявам), то ще влезе в сила далеч в бъдещето.


                П.П. С катализатор или без, при всички положения е редно да се правят РЕАЛНИ измервания на газовете от автомобила и на тази база да се определя данъка.
                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                Коментар


                  #9
                  https://fakti.bg/avto/222086-kolite-...r-van-ot-sofia

                  От днес очаквам цената на катализаторите да почне да расте

                  Ако се приеме да му мислят хората каращи дизел със затапени ДПФ, ПДФ, МДФ и т.н.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    https://fakti.bg/avto/222086-kolite-...r-van-ot-sofia

                    От днес очаквам цената на катализаторите да почне да расте

                    Ако се приеме да му мислят хората каращи дизел със затапени ДПФ, ПДФ, МДФ и т.н.

                    Хайде сега всички " Powered by..." да сиредят колите на Владая. хаха

                    Сега малко сериозно: Само плашат хората с глупости. Както преди две години с прегледите на колите на газ.
                    Последна редакция от Kay_; 01.02.2017, 13:50.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      Хубаво, но аз бих повярвал, че е в интерес на хората, а не лапаница за правилни фирми и глоби АКО.
                      1. Изкупуване - правила - ясни и точни, ако трябва ще доказваш, че имаш такъв модел мпс.
                      2. Застрахователни промени, да се плаща, ако трябва да си ги маркират или каквото искат.
                      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
                      Фиат Крома 1,9 2009г.
                      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

                      Коментар


                        #12
                        Само плашат хората с глупости.
                        А бе, и аз така си казвах за карането целогодишно с фарове, после за гумите през зимата, ама ей на - взеха че ги приеха
                        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                        Коментар


                          #13
                          Като каза за карането на фарове, ми да го махнат, пак ще намалят замърсяването, доказано е
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            Има ли някъде статистика какво е било замърсяването през останалите сезони и сега през зимата. Защото все ми се струва, че всички тия печки на дърва и въглища смазват обстановката. Имам наблюдение, че пролет-лято-есен прането съхне без проблеми на терасата, докато зимата става само със сушилнята - иначе мирише страшно на сажди. То всъщност в доста от крайните квартали след 18-19 часа е достатъчно човек да направи една разходка 30 мин по улиците за да му стане ясно какви са "ползите" от алтернативното отопление. А и авто-парка смятам, че постоянно се обновява, все по-рядко по улиците се срещат дърти пушещи таралясници, колите са доволно евтини на пазара и след няколко ремонта обикновено собствениците се ориентират към по-нови автомобили било то с или без катализатори.
                            Не знам как е при вас като минавате ГТП но мен винаги ме прекарват през газ анализатор, като последния път мацката, която ме обслужваше дори си даде труд да ми обясни в общи линии какви са ми емисиите и какви са нормите.
                            Fiat Coupe 1.8

                            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                            Коментар


                              #15
                              Хм, това добре. Как ще се осъществява контрола е по-интересно?! Представям си сутрин на Владая в задръстването - проверяващи... и какво? Ще те спрат от движение, или ще те принудят да спреш някъде на буферен паркинг (?!).
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар

                              Working...
                              X