Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой купувал ли е кола от Stock Center?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Е прав си ,че всеки има избор аз просто предложих .Иначе кадет и опел аз лично не искам и да чуя па и нали з знаеш,че опелите са "бързи" хахаха
    this

    Коментар


      #47
      В края на 2016, когато си преглеждах разходите за автомобилите в семейството попаднах в една класация, където Сандеро с АГУ бе представена като автомобил с най-ниски разходи.
      Понеже само, за да ходя на работа минавам по 40 000км/год. и финансовото министерство ме подпомага с по над 4 000€/год. се замислих дали следващата ми кола да не е Dacia Sandero Lauréate TCe 90 LPG Start & Stop. Налични са всички ежедневно необходими ми екстри:
      Круиз Контрол и ограничител на скоростта
      Преден подлакътник
      Климатик
      Фарове за мъгла
      Защитна кора под двигателя
      ABS - Антиблокираща система на спирачките
      AFU - Електронна система за подпомагане при екстремно спиране
      ESP - Електронна система за динамичен контрол на траекторията
      ASR - Електронна система за контрол на сцеплението
      HSA - Асистент за подпомагане при потегляне по наклон
      Бих добавил следните екстри:
      Кожен волан +100 €
      Заден паркинг сензор +200 €
      15"-Алуминиеви джанти +300 €

      Тази конфигурация струва 12.110,84 € кеш, или при първоначална вноска от 3 000€ + 35месеца х 269,50 €.

      Екстри, които се чудя дали да добавя:
      Задни електрически стъкла +150 €
      DACIA Plus Garantie - max. 120.000 km +670 €

      Целта е да я карам 3 год./ 120 000км и да я продам/върна.
      Приблизителни разходи за тези 3г:
      Застраховки: 3 x 600 = 1800 €
      Данъци: 3 х 24 = 72 €
      Обслужване: 5 х 220 = 1100 € (20 000, 40 000, 60 000, 80 000, 100 000 и връщане/продажба преди обслужване на 120 000 км и първи TÜV)
      Зимни гуми: 200 €
      Смяна накладки, чистачки, автомивки и др.: 500 €
      Гориво: 4 800 € (LPG) + 1 000 (А-95Н)бензин; Среден разход според spritmonitor.de - 7,9л/100 LPG + 0,5л/100 А-95Н.

      Разходи: 21 400 €

      Oстатъчната стойност след 3 год. и 120 000км: 3 600€. (Цена на обратно изкупуване от дилър).
      Финансово подпомагане от финансово министерство: 13 000€.

      Общо разходи за 3г: 4 800€ (1 600€/год или 133€/месец).

      За всичко това се замислих, след като ми стана ясно, че най-късно през 2018 ме очакват разходи по смяна на ангренажен ремък, съединител, накладки, пореден TÜV и др. на настоящия ми автомобил, които очаквам да ми струват около 2 000 - 3 000€... За автомобил, който би имал остатъчна стойност (Цена на обратно изкупуване от дилър) от около 3 000€.

      Офертата на Дачия ми изглежда все по привлекателна... Ако се окаже, че това не е "моят автомобил", то през уикендите ще разчитаме на другата кола. А и имам още 11-12 месеца за размишление.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #48
        Малко офф ,само не разбрах как така те подпомага министерството?
        this

        Коментар


          #49
          ...

          За да се върнем на темата с Дачията, Еле можеш ли да каже с твоята колко си изминала като км и имала ли си сериозни ремонти?
          На малко под 30 000 км е, на 2,5 години. Ремонти никакви не са й правени, освен че първата година не пожела да запали - запали от 4тия път. После ми казаха, че е от имобилайзера и правел такива проблеми.
          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

          Коментар


            #50
            Разбирам защо, колежката спори, че на Дачия интериора не се захабява и колите са много качествени. 30хиляди нищо не са и то за почти 3 години. Аз говоря за коли, които се карат по много. Взех чисто нова Дачия от магазаина на 9км и след почти 3 месеца, вече беше на 48хиляди, това е каране. Повярвай ми, след 100 хиляди започват сигурните проблеми. Да не говорим, че от сервиза задължават, на едии си колко километра, регулиране на клапани и ако не се направи, гаранцията изтича. На 2 Дачии, ядната на 120хиляди, другата на 200хиляди, главите им бяха сваляни за ремонт и бобините бяха сменяни. Тази на 200 хиляди имаше шум в кутията и компресора за климатика беше сменен, а тази на 120хиляди й протече рейката. Тези коли са на по 2-3 години. А като съм гледал фактурите от сервиза, все ремонти и обслужвания за минимум 200лв, а една кола посещаваше сервиз по една или друга принина поне по 4 5 пъти годишно, особено след като изтече гаранцията. И сравнение, по мое наблюдение, поддръжката на една Дачия е по скъпа, от моята Мареа, разбира се, ако Дачиата се кара, а не седи затворена в гараж.
            Последна редакция от kal0yanch40; 17.01.2017, 10:18. Причина: Допълване
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #51
              Не ти е много коректно сравнението. На Мареата правиш ли и за 3 месеца 50к км? Нз коя ще е тази кола, която от чисто нова за една година да и се метнат 200 000км и интериора да е в добро състояние. При такова каране марката няма значение. Виждал съм с очите си Пежо 407 на две години на над 400к км. То милото изглеждаше като блъскано от танк. Като си знаел, че Дачиа е такъв боклук защо не си взе друга марка нова кола? Или едно е да дадеш 12 000лв и след 1-2 години зверско каране да умре, а друго е да дадеш 30-40 000лв и след 3 години пак да умре. Щот за размера на страната ни да правиш за 3 месеца по 50к км си е зверско каране.

              Дачиата за непретенциозни хора, като бюджетен автомобил си е супер. Ако караш 10-12к/ година и не си състезател. Можеш 5-10 години да си караш колата без никакви ядове. Щот Еле за 30 000км е сменила само масло за 100-150лв, а аз на Бравата за 30 000км съм дал към 2000лв ( Не, че се оплаквам. Мен си ме устройва) за обслужвания и подмяна на амортизирани части.

              Както каза Дидо, "За всеки влак си има пътници", но защо чак толкова негативно се изкават всички за тая кола...нз.
              Последна редакция от Kay_; 17.01.2017, 11:46.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #52
                На моята Мареа, от както я имам, вече 3 години и 3 месеца, съм минал 120хиляди. В началото правих мотора(такъв ми е бил късмета), но като изключа това, не съм имал сериозни проблеми. Абсолютно съм съгласен, че колата е за непретенциозни. Както казваш, ако караш колата по 10к годишно ядове няма. Но лично аз, карам повече, за какво ми е кола, ако не я карам. Колата е за каране, а не за пазене в гараж, че да не се счупи. Това си е мое мнение, все пак, никой не ангажирам с него. Колата не е чак толкова много гадна, но ако се напъне, мотора не издържа много безпромни километри. За това ми беше и първия коментар, категорично НЕ на Дачиа 2ра ръка.
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #53
                  kal0yanch40, прочети ми мненията и след това се изказвай за какво споря. Аз не казвам и никъде не твърдя, че интериорът не се износва, нито че дачия са най-великите коли - на всяка кола се износва. Това, което твърдя, е че не се износва повече от този на други автомобили при равни условия и че не е редно да се сравняват (без значение марката) убита от каране служебна кола с лична такава, която се поддържа.

                  Иначе на мен колата ми харесва, а аз не съм "непретенциозна" - седалката ми е удобна, дори на дълъг път, ускорява достатъчно добре, за да мога да изпреварвам безопасно, вдига 140 по магистралата, разходът е повече от приличен - 5,2/100 смесен, колата пали и не се налага да викам през седмица някой да види що не пали, т.е. е надеждна, освен това за гаранцията си има пътна помощ, ако нещо се скапе, ще дойдат да я вземат. Не правя я съединител, я окачване, я нещо друго всяка година. Има и недостатъци, например бутоните за страничните стъкла са на средната конзола, но те са доста по-малко от предимствата да караш нов автомобил.

                  Надявам се най-накрая да сте вдянали какво казвам и какво не казвам.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #54
                    Не ти е много коректно сравнението. На Мареата правиш ли и за 3 месеца 50к км? Нз коя ще е тази кола, която от чисто нова за една година да и се метнат 200 000км и интериора да е в добро състояние. При такова каране марката няма значение. Виждал съм с очите си Пежо 407 на две години на над 400к км. То милото изглеждаше като блъскано от танк. Като си знаел, че Дачиа е такъв боклук защо не си взе друга марка нова кола? Или едно е да дадеш 12 000лв и след 1-2 години зверско каране да умре, а друго е да дадеш 30-40 000лв и след 3 години пак да умре. Щот за размера на страната ни да правиш за 3 месеца по 50к км си е зверско каране.

                    Дачиата за непритенциозни хора, като бюджетен автомобил си е супер. Ако караш 10-12к/ година и не си състезател. Можеш 5-10 години да си караш колата без никакви ядове. Щот Еле за 30 000км е сменила само масло за 100-150лв, а аз на Бравата за 30 000км съм дал към 2000лв ( Не, че се оплаквам. Мен си ме устройва) за обслужвания и подмяна на амортизирани части.

                    Както каза Дидо, "За всеки влак си има пътници", но защо чак толкова негативно се изкават всички за тая кола...нз.
                    Ако я караш 10 год, после отива директно на морга, защото няма да има под и ще падат мостове от ръждата. Говоря за Логан, другите модели не знам дали не са ги пооправили.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #55
                      Знам, че може да прозвучи малко еретично, все пак в БГ на нас не ни дреме, че се тровим и нас и децата ни, но предпочитам нова дачия с ниски вредни емисии да карам макс 5 години (а може и по - малко) и после да я продам, отколкото дърт таралясник на над 15 години, пък бил той и това най ме кефи "премиум" .

                      Коментар


                        #56
                        Малко офф ,само не разбрах как така те подпомага министерството?
                        Колегата живее и работи в бяла държава, където Голф 1, 2, 3 и 4 вече са в забвение, а политиката за купуването на нови автомобили явно се насърчава допълнително...Та те така.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #57
                          Вижте хора,
                          ако колата се пази и се поддържа и нова и стара ще изглежда добре. Това е ясно. Ето например моите коли всичките са вече над 200 000 км и на нито една интериора не изглежда така смазан и износен, както изглеждаше една Дачия на 37000 км, която видях точно преди месец. Колкото и да ми се иска да ви разбера или да си премълча не мога, то сърце не трае. Колата беше 2016. Е кажете ми за няколко месеца как става вътре всичко на дреб щом като е ОК? То ясно е, че всеки си брани тезата, но нека бъдем малко реалисти ?
                          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                          Коментар


                            #58
                            Слав написа: Преглед на мнението
                            Вижте хора,
                            ако колата се пази и се поддържа и нова и стара ще изглежда добре. Това е ясно. Ето например моите коли всичките са вече над 200 000 км и на нито една интериора не изглежда така смазан и износен, както изглеждаше една Дачия на 37000 км, която видях точно преди месец. Колкото и да ми се иска да ви разбера или да си премълча не мога, то сърце не трае. Колата беше 2016. Е кажете ми за няколко месеца как става вътре всичко на дреб щом като е ОК? То ясно е, че всеки си брани тезата, но нека бъдем малко реалисти ?
                            както казах, ела и виж моята кола и след това си прави изводите. Като не поддържаш, може да 1 месец да я направиш на морга - това основание ли е да смяташ, че всички коли са такива? Както това, че на твоите коли интериорът изглежда добре, това основание ли е да мисля, че на всички на същата възраст интериорите изглеждат добре. На моите стари коли, нито на форда, нито на фиата интериорът не изглеждаше много добре, даже не бих казала, че е бил "запазен" - искаше се ръка да пипне, за да изглежда добре.
                            Последна редакция от ele; 17.01.2017, 16:00.
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #59
                              Сега се сетих, имаме познати българи в Германия преди 3 години почти купиха нова дачия. До сега може би около 80 000 - 90 000 км има сложени на колата, не е барано нищо по колата освен масла и филтри. (Да в Германия ги няма БГ дупките). Като беше на около година се качах, ами мога да кажа че приятно се изненадах от интериора, очаквах нещо като моето фиорино от 1990 година, ама беше далеч по - добре.
                              Ама вътре те я държат кочина (буквално) фасове и пепел навсякъде, остатъци от храна и т.н. Но реално както и други колеги коментираха, гаранцията на двигателя от рено е 150 000 км, после ще се види, но за сега няма никакви ядове иначе колата се кара всеки ден. Та много зависи кой как поддържа и т.н. Аз не съм маниак, да си мия колата през ден, ама много мразя колата да се държи като кочина...

                              Коментар


                                #60
                                Значи не ползват некачествени, евтини и бързоизносващи се материали. ОК. Явно по принцип набитото ми око ме е излъгало този път и то около няколко десетки пъти. Вие сте прави и явно аз съм изпаднал в дълбоко умопомрачение и заблуда Айде сега спете спокойно, деца
                                == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                                На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                                Коментар

                                Working...
                                X