Аз мога да ти обясня, ама ще разводним темата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой купувал ли е кола от Stock Center?
Collapse
X
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоМакар че, за всеки влак си има пътници...ele написа: Преглед на мнениетоАз мога да ти обясня, ама ще разводним темата
Коментар
-
Приятелси съвет. Не си купивай Дачиа 2-ра ръка. 80% от обявите, колите са служебни, а аз знам, от опит, как се карат служебни Дачии. Не ти трябва беля на главата, особено дизелова. Салона на Дачия не на 5-та, а на 2-рата година почва да се изтърква, лющи и бели. Комфорта и возията, немогат изобщо да се добижат до 20годишната ми Мареа. А за динамика и скорост, особено при малките мотори, дума да не става, трябва огромно търпение и нерви, докато стигне определна скорост. Дачиа е за хора, които не са любители шофьори и не им пречи, че вместо седалки, имат скамейки, щото ползват колата само да идат на работа, или до магазина. За служебна става, ама за лична НЕ, категорично НЕ.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Понеже така или иначе разводнихме темата и аз ще си кажа мнението, защото във форума се ражда истината
Дачиа-та е уникално калпав автомобил, с уникално евтини износващи се компоненти и това важи за цялата кола без изключение. Като се започне от двигателя и се стигне до интериора.
Ясно е, че са Рено, но са най-долнокачественото подразделение на Рено. Това е все едно да кажеш, че няма разлика между Дайхатсу, Тойота и Лексус, защото ги прави един и същи производител...е да, ама не. Разликата е потресаваща!== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Tя и разликата в цените на Дайхатсу, Тойота и Лексус е потресаваща - не може да очакваш лексуса да ти струва примерно 200 000, а дайхатсуто 20 000 и да са едно и също качество, нали? Колкото за двигателите, рено монтира едни и същи двигатели на рено и дачия - щом на дачия са калпави, значи и на рено са калпави. За качеството мога да кажа, че за цената взимаш отлична кола - аз лично съм доволна от моята дачия - заповядайте да я погледнете и да кажете дали интериорът й е скапан и се разпада, даже още не се е раздрънкал. не знам кои компоненти са износващи се - познавам хора, които карат дачия над 5-6 години и дори окачването не са й правили още. И на фиата, и на форда, които карах преди дачията, след основен ремонт на окачването след 10 хил. км пак дрънчеше. А това, че повечето коли са фирмени и ги осират, е отделен въпрос - в такъв случай и лексус да им дадеш, пак ще го осерат - ти твоята кола не я осираш и не оставяш дупки от цигара по тапицерията, нали? Тогава защо сравняваш неподдържана кола с твоята поддържана - сериозно - ако направите среща, специално ще дойда да си кажете мнението и да сравните вашите коли с моята дачия. Пък слабите мотори са бавни на всички коли, не само на дачиите.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа: Преглед на мнениетощом на дачия са калпави, значи и на рено са калпави.
....
А това, че повечето коли са фирмени и ги осират, е отделен въпрос - в такъв случай и лексус да им дадеш, пак ще го осерат
За първото - затова не карам и Рено
За второто мога да дам пример - имаме едно служебно Пежо 206, в момента е на 80 хил. км. Кара се само на територията на централата и града. Няма винетка, тъй че не е излизало извън този район.
Ами... прилича (и е) кочина. Отвсякъде. Наистина се чудя, дали нарочно не го чупят някои... айде ламарините понагънати тук-там - случва се, ама не мога да си обясня например кой как и къде може да му счупи ключа, или да му счупи решетките на тонколоните, или да изтръмбуши самите тонколони и т.н. Ама... служебна кола, карана от който я хване... Еле е права относно Дачията - сравнена с други коли от този ценови клас не е по-некачествена. Ама то затова аз не харесвам изобщо коли от този клас. Предпочитам втора ръка кола от висок клас, отколкото нова от нисък. За същите пари ще получиш много повече кола и много повече качество!
Коментар
-
Дачията си отговаря напълно на цената. Ни повече, ни по-малко. Докато са съвсем нови са добре за непретенциозни шофьори, които не търсят бързина, лукс, тишина, стабилност. Според мен на 7-8 година вече става зле като ги подгони и ръждатаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоДа не забравяме, че ще получиш и доста по-дебели сметки при посещение в сервиз след това. В един прехвален тук във форума сервиз в София пратих един познат за смяна на гарнитура на глава. Ами поискаха му 2000лв за труд и части за кола 2004г...
И каква е тази кола?
И за какво точно са му ги поискали тия 2000 лв, щото само за смяна на гарнитурата на главата няма как да е?
Да не би той да си е мислел, че проблемът му е от гарнитурата на главата, а то да се е оказало съвсем друго?
Не че наистина в София да не познават цифрите, стане ли дума за услуга в сервиз, ама все пак, нека сме малко реалисти.
Коментар
-
pakumba написа: Преглед на мнениетоДачията си отговаря напълно на цената. Ни повече, ни по-малко. Докато са съвсем нови са добре за непретенциозни шофьори, които не търсят бързина, лукс, тишина, стабилност. Според мен на 7-8 година вече става зле като ги подгони и ръждатаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Карах нова Дачия /от време на време пак я карам,но вече със сменен двигател/ до 210 х.км.,дизел,когато изведнъж сдаде багажа двигателя в движение.
От магазин-сервиза от който е закупена и обслужвана,като им казахме какво прави /гъст бял пушек/ и на колко километра е,казаха че производителя дава 150 х. км. и основен ремонт,който едва ли ще е сполучлив /ще може да се направи,не подлежат на такъв ремонт/.
След три несполучливи осн. ремонта в различни сервизи,смениха двигателя.
Иначе като за нашите пътища е идеална.Дали ще караш по магистрала или по разбит паваж,возията е една и съща-дупките не се усещат.
Обслужването в оторизирани сервизи излиза доста солено.
Иначе за 4 год. и 210 х. км. само кормилни накрайници са сменяни,а на 160 х. км. дискове и накладки.
Коментар
-
А с Темпо сервиз някой да си е имал вземане-даване? Че и там нещата стоят малко по подобен начин. Говорих по телефона с някакъв не особено любезен тип за една кола, а това, което ми повтаряше, вместо да отговаря на въпросите ми, горе-долу звучеше така: "Казваме ти, че колата е Ок и трябва да ни се довериш! Щом на километража пише еди-колко си, значи е толкова!"Последна редакция от snake; 15.01.2017, 18:40.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ясно ми беше, че след моя пост Еле ще напише ферман, но не ми е ясно какво неясно има в това, което казах ?
Не коментирам това дали Дачията си заслужава парите, а това, че е калпава. Ясно е, че различното качество има различна цена и в този ред на мисли подкрепям мнението на @Immortal за покупката на по-висок клас кола, но втора ръка.
И пак в този ред на мисли, ако се придържам към примера си не бих си взел Дайхатсу, а Тойота и точно заради това ще си платя повече...какво да се прави. Освен това Рено не е = на Дачия както се опитваш да го изкараш, Еле.
Ако използваме примера с японските автомобили, то следва:
Рено = Тойота
Дачия = Дайхатсу
Дачията не е като Рено, когато говорим за покупка на нова кола от магазина. Не съм им фен на Рено, но определено ново Рено е доста по-качествено изпълнено от нова Дачия например== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар