Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой купувал ли е кола от Stock Center?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой купувал ли е кола от Stock Center?

    Попаднах на реклама на въпросната авто-къща. Рекламират се, че продават само коли с гарантирани километри и сервизна история. Днес ги посетих с намерение да капарирам една кола. Била тяхна служебна, купували са я чисто нова, карали са я 5 години и сега я продават. Няма да ви казвам каква марка, че ще ми се смеете .
    Накратко: единственото, с което ме убеждаваха, че колата е на гарантирани километри и със сервизна история, е сервизна книжка, в която стоят само печати на техния собствен сервиз Аутотехника (или нещо от този род). Попитах къде са печатите от гаранционното обслужване в оторизиран сервиз? Отговориха ми, че те си поддържали колите в собствения си сервиз и гаранцията им се признавала навсякъде.
    И така, аз трябваше да се доверя на тяхната дума. Просто ми казват, че колата е Ок, обслужена и на еди колко си реални км. и го удостоверяват със сервизна книжка, подпечатана от тях самите. Е, на този етап не си стиснахме ръцете.

    Някой има ли впечатления от тях?
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    По спомени, когато си купувах колата и сондирах за цени и т.н., Аутотехника е официален дилър на Сеат за България, а сток център е свързан с тях и продават коли втора употреба, така ми обясниха тогава.
    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

    Коментар


      #3
      Всъщност бях тръгнал да купувам една дачия. И това, което ме учудва, е, че те твърдят, че печатите от техния сервиз Аутотехника, за който не знам да има нещо общо с дачия, са гаранция. И че чисто нова дачия е обслужвана в Аутотехника, без да се нарушава гаранцията. Може и така да е, макар че не съм ги срещал сред оторизираните сервизи на рено/дачия. Затова събирам мнения.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        Ами отваряш и гледаш кои са оторизиранте сервизи на дачия, Аутотехника не фигурира, значи няма начин те да си я обслужват и да им е валидна гаранцията. В моя договор изрично пише, че за да се признава гаранцията, трябва да се обслужва само в оторизиран сервиз. А на дачия гаранционната им карта се намира отзад на ръководството (тя моята е на 2,5 години и така е при мой познат, който също си купи дачия в края на миналата година, но едва ли са правили някакви промени, откакто ги продават), така че ако е на някоя малка книжка, значи са те излъгали. Пък щом за такова нещо лъжат... със сигурност и за друго ще лъжат. Иначе, ако толкова те е грабнала тая кола и ти се занимава, може да провериш дали е купена от България при някой дилър.
        Последна редакция от ele; 12.01.2017, 18:49.
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #5
          Не бих казал, че ме е грабнала. Дори като я видях реално, още по-малко съм ѝ фен . Търся кола на малко километри, която се е доказала като сравнително безпроблемна, защото ми е омръзнало да се занимавам с майстори. И затова се насочих към дачия - все пак такситата ги скъсват от каране и са доволни. Но от сток центъра с нищо не ме убедиха в състоянието на колата.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Аз бях вдигнал мерник преди време на един Форд оттам. Понеже съм много близо физически до тях, всеки ден минавам оттам и въпросната кола я местиха няколко пъти по различните им офиси, дори по едно време получи щета от удар някъде. Адски дълго време я продаваха, а офертата беше супер, както знаеш добрите оферти отлитат на момента.
            Иначе Аутотехника наистина е официалния представител на Сеат. Тези предлагат коли върнати от лизинг при тях. Ако успееш да се докопаш до инфо на коя фирма е била колата, може и да получиш някаква интересна информация.
            За Дачията- преди доста години, когато излязоха Логаните, на приятелка й дадоха чисто нова и понеже се притесняваше да кара в Сф, аз я развозвах няколко дни. Видях я на няколко км, на 150 000 започнаха проблемите при нея, лагери, ходова част, такива неща. Обаче сега е на 200 и се оплаква, че е изгнила яко и е пълен кош вече. Имах нещастието да се возя на магистрала с тази "кола", при 140 усещането е все едно си с 200 /много е висока/.
            Последна редакция от pakumba; 12.01.2017, 20:52.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              http://dacia-bg.com/dacia/forum/view...hp?f=16&t=5323

              понякога във форума на дачия има интересни предложения за коли, закупени и сервизирани в оторизиран сервиз в България


              pakumba - едно е да ти дават гаранция тяхна за някоя кола втора ръка, друго е да ти казват, че те обслужват кола, без да са оторизиран сервиз, и гаранцията важала.
              Последна редакция от ele; 12.01.2017, 20:51.
              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

              Коментар


                #8
                @pakumba, настина е много висока. С 10 см. е по-висока от волвото ми по данни от сайтовете.

                @pi4_s_bravo - поне 4 пъти се опитвам да отговоря на съобщението ти. Чак накрая видях, че по подразбиране не съхранява съобщенията в Sent. Дано си получил поне един от отговорите ми, защото за мен е важно.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  На такива книжки не може да се вярва и на киломерти
                  Брата както си взимаше кола му казали че колата е от Румъния сервиз на Опел
                  Е сега като е студ сутрин палиш колат ако запали при тези температури -15 без проблем веднага значи става
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Колкото до паленето - изровихме я от снега, запали от раз и двигателят заработи равномерно на около 1000 оборота. И разбира се, нафтата беше на минимум, с което ти подсказват да не се заиграваш много с пробите. Друга проба не можеше и да се направи, защото дворът и входът на автокъщата бяха сковани от дебел сняг и лед - изобщо не си бяха правили труда да почистят, което също не ми направи добро впечатление. Така че колата нямаше мърдане, дори нямаше как да проверя за течове под нея. Гумите на колата бяха летни, но не просто летни, а галош. Аз му викам на търговеца (беше добронамерен и любезен, това не мога да го отрека):
                    - Ако я купя, какво правим?
                    А той ми отговаря:
                    - С един джип ще ти я изтегля до Цариградско и по-нататък се оправяй.

                    Аз с тези гуми не бих могъл да стигна и до най-близката гумаджийница... И още нещо: интериорът не ме грабна, не миришеше на 107 000 км. . Протъркана тапицерия на шофьорската седалка с 2-3 дупки от цигари, кожата на волана също не беше особено свежа. Отключи колата с ключ. Попитах го няма ли и ключ с дистанционно, отговори ми, че има, но копчето правело проблеми, затова отключвал с ключ.

                    Дачия не ми е колата колата мечта, но бих купил, САМО ако съм 100% убеден в техническото състояние и в километрите. В сток центъра не ме убедиха.
                    Последна редакция от snake; 13.01.2017, 09:12.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      Не очаквай, след като вече е на 5г., няма да дава дефекти (или почти).
                      Това е само през първите 5г. Тази вече кара втора петилетка, а е била служебна.
                      По-добре си купи със същият бюджет 7-8-9 годишна кола, но от по-нормален клас.
                      Вероятно 5 годишна Дачия и 8 годишен нормален автомобил, ще имат един и същ брой планови и непланови ремонти за година и 20к пробег., примерно.
                      Единственото, което печелиш, е годината. Губиш адски много от всичко останало, дори не говорим за екстри, а за съвсем елементарен комфорт.
                      Някак много гадно е да караш 5 годишна кола, а в същото време в нея да се чувстваш като във Форд Орион от 87-ма, и да си също толкова пребит след като я покараш 2-3-4 часа до някъде.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        Направил съм си сметка за плюсовете и минусите, свързани с покупката на здрава, сравнително нова кола от нисък клас, на малко километри. Каквото и да си говорим за Дачия, таксиджиите ги въртят до 400-500 000 км. без сериозни ремонти. Въпросът ми беше мога ли да се доверя на сервизната книжка, издадена от конкретен сервиз. Защото в нея пише например, че е сменен ангренажен комплект преди 20 000 км. и масло преди 5 000 км. А като ремонти за тези 5 г. са записани едни кормилни накрайници и почти нищо друго съществено. Но тъй като не виждам положителни мнения по въпроса, не виждам никаква причина да им се доверя. При положение, че няма как и да тествам по-сериозно колата, защото е закотвена в сняг и лед, ясно е, че няма да я купя.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #13
                          Tempras написа: Преглед на мнението
                          Някак много гадно е да караш 5 годишна кола, а в същото време в нея да се чувстваш като във Форд Орион от 87-ма, и да си също толкова пребит след като я покараш 2-3-4 часа до някъде.
                          По тази причина не бих си купил дори и нова такава кола.
                          Правил съм непосредствено сравнение между чисто нова Дачия и 12-годишната ми тогава Дедра и нямаше нито един пункт в полза на Дачията.
                          Наистина не разбирам хората, които си купуват подобни коли. Макар че, за всеки влак си има пътници...

                          Коментар


                            #14
                            Преигравате малко . Дачия е рено, произведено в Румъния. Не е индийска или китайска кола. Но все едно - няма да я купя. До месец-два ще ви се похваля с нова придобивка
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              Ако ще и Мерцедес да я произвежда
                              Изобщо не преигравам!

                              Коментар

                              Working...
                              X