Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой купувал ли е кола от Stock Center?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    @slonikon, разгледах им обявите на Темпо в мобиле. Може и да са коректни, само ми направи впечатление фактът, че от всичките им обяви само една е за кола на над 200 000 км. - пасат '98 г.
    Последна редакция от snake; 18.01.2017, 23:47.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #77
      Аз бих казал следното - ако колата е била служебна, то вероятно е базово изпълнение или нещо средно в най-добрия случай. Високите нива на оборудване са рядкост в служебните автомобили. Примерно, когато купувах моя Авенсис седнах в няколко различни варианти на оборудване на Авенсис и да ви кажа материалите във най-високото ниво са коренно ама коренно различни и създават съвсем друго усещане в автомобила. Та по този повод - търси си кола, която е била лична на някой - махни ги тези служебни, пък ако ще и да е била на оня остров с фара и къщата... Нали знаеш лафа за коя е най-хубавата кола?
      Ако си намериш Дачийка от човек или защо не дори някой, който още я изплаща и ти да му влезеш в лизинга и да е най-високото им ниво на оборудване, смятам че няма да сгрешиш. Може да погледнеш и Шевролет Авео - мои колеги си купиха такива, ами на единия е на 80 000 км за 3 години и половина и наскоро се возих при него - ами като нова си е - няма следи от износване. Приятна кола и като нова беше 26 000 лв най-високото им ниво на оборудване - дизел.
      Разбира се, не е лимузина, но пък е здрава кола и знаеш, че палиш и тръгваш за Париж и ще стигнеш.

      Коментар


        #78
        Шевролет не е лош вариант като автомобил,но има един съществен проблем.GM вече не ги предлага за Европа,поради тази причина вече са кът и резервните части.

        Коментар


          #79
          @snake: Ами нормално - никоя автокъща не пише реалните километри. Колко коректни са - не знам. Знам, че ремонтират колите в техния сервиз, преди да ги пуснат за продажба.
          Като стана дума за Бомиауто, и аз чувам от няколко места, че са коректни. Напоследък ми казаха важно уточнение - коректни са относно техните коли. Имат коли, които са им оставени за продаване от други хора - там нямат претенции, но съответно и пазарлъкът може да е по-сериозен.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #80

            BO написа: Да де, ама пак стигаме до избора дали нов и най-вероятно по-безпроблемен автомобил, или стар такъв. Както казваш не е имал никакви проблеми и много хора това им е основната идея за покупка на нов автомобил. Било той и бюджетен. Та за времето на Логана на колегата, който е на 11 години и 110к, сменил е 3 накрайника и 2 подгревни свещи. Това е. Общи разходи за 11 години под 150лв. И това за него е много по-важно от това да се качи в Е-класа за парите на новия му Логан

            Накрая се появи някой на моята вълна, който да не търси турбо - гига лукс в кола за 10 000лв. Фиатаджиите се сърдим, кога ВАГ-ините ни кажат, че колите са ни боклуци, но май и ние правим същото с Дачиата.
            Въпроса за нова или втора ръка кола, събуди в мен едни мисли. От поста на Стефанаки ми направи впечатление, че наблъскана с екстри Дачиа струва 12к евро и след 3 год и 120 000км има остатъчна стойност 3600евро или ~30% от стойноста на автомобила. Отваряме, който и да е сайт за автомобили в бг и виждам, че Дачия 2008/2009 година от 120к км до 180к км струват по 7-8к лв. При условие, че са базови модели и са закупени за не повече от 20к лв. Какво излиза сега, че в БГ за автомобил на 7-8 години и много повече км от гаранционните се търсят 35-40% от стойноста му при закупуване.
            Вервай ми, разни голфаджии са ми говорили кво ли не, само не и че фиата ми (бравата) изглежда по-евтин от голфа им.

            Относно забележката на ВО, абсолютно не оспорвам правото на който и да е да си купи каквото и да е, не съм започнал и участвал в спора до самия му край. Просто споделих моят личен опит по темата с дачиите.
            Моето мнение, съобразено с моите икономически реалности е:
            Ако имам събрани 15000 за кола, купувам си 1 ситроен С5 2.0 ХДИ 2008 г., нафрашкан догоре с екстри за около 7 хил. лв. Останалите 6 и нещо хиляди ги пазя 1 година и ако стане нещо сериозно, купувам втори, правя от 2 един и за моите 15000 карам евентуално безпроблемен супер-автомобил, който даже ще има климатик, а не ошмулена талига, в която сутрин влизам с омраза.
            Последна редакция от slonikon; 20.01.2017, 14:55.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #81
              Ако имам събрани 15000 за кола, купувам си 1 ситроен С5 2.0 ХДИ 2008 г., нафрашкан догоре с екстри за около 7 хил. лв. Останалите 6 и нещо хиляди ги пазя 1 година и ако стане нещо сериозно, купувам втори, правя от 2 един и за моите 15000 карам евентуално безпроблемен супер-автомобил, който даже ще има климатик, а не ошмулена талига, в която сутрин влизам с омраза.

              Аз ти предлагам, направо да купуваш един за 15 000 и да не се занимаваш с пазене на пари и преправяне на коли. За тази сума ще си купиш 3-4 годишен такъв ( ако се произвеждат още де ).
              Може и да се повтарям, но единствената кола, която си закупих по-стара от 3-4 години беше Брава-та ми. Беше кола на 7 години, но с бая изяден ресурс, който ми костваше нерви и пари в първите месеци за да я вкарам в коловоз. Съпоставяйки с предишните си коли и с настоящата, които придобивах в ранен етап, заявявам че с тях сметките ми се връзват по-добре. Караш, хем по-нова кола, хем по-актуална, хем по-запазена, хем с убито от първия собственик голямо обезценяване. Това е моята истина. Що се касае за Дачиите - нямам наблюдения и нищо не мога да кажа, но за служебните коли мога да пиша с дни. Имаме такива с износо-устойчиви материали в екстериора и такива, които ме изумяват, като им гледам разпада (Great wall Hover) от ден на ден, но преди всичко аз определям, като съществен фактор за състоянието на една кола - задкормилното устройство.
              ПС: От скоро и за сефте закупихме и последния модел на ФИАТ Добло. Колегите започнаха да гледат с друго око на ФИАТ и дизелите им ( нашите са 1.6 Мултиджет 120 к.с.)



              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #82
                Моят опит с автомобилите, които съм купувал, ремонтирал и обслужвал показва, че колкото по-нов е бил, толкова по-малко, а също така и никакви проблеми не е създавал.

                Преди 6 месеца купих нов автомобил, като получих 21% отстъпка, три безплатни обслужвания и първия TÜV безплатен. При евентулаен проблем получавам заместващ автомобил, без допълнителни такси. На месец плащам по 150€. След три години, ако искам мога да го върна и (при определени условия) да не дължа пари. Според мен си заслужава.

                А това, с обезценката на един автомобил след неговата покупка, вече не е чак толкова зле за някои модели:
                Click image for larger version

Name:	Dacia Sandero.jpg
Views:	1
Size:	58,1 KB
ID:	2094203 Click image for larger version

Name:	Fiat Tipo.png
Views:	1
Size:	92,3 KB
ID:	2094204 Click image for larger version

Name:	Citroen C3.jpg
Views:	1
Size:	65,7 KB
ID:	2094205

                Всички или почти всички големи концерни в Германия имат договори с автопроизводители и служителите имат възможност да закупят автомобили с отстъпка като на Ситроена. Тези автомобили нямат право да бъдат препродавани в първата една година. След като изтече годината, колата може да се продаде на покупната цена. По този начин първият собственик няма никакви загуби. Тези коли даже никога не стигат до мобилето. Те са предварително капарирани.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #83
                  slonikon написа: Преглед на мнението
                  ...
                  Моето мнение, съобразено с моите икономически реалности е:
                  Ако имам събрани 15000 за кола, купувам си 1 ситроен С5 2.0 ХДИ 2008 г., нафрашкан догоре с екстри за около 7 хил. лв. Останалите 6 и нещо хиляди ги пазя 1 година и ако стане нещо сериозно, купувам втори, правя от 2 един и за моите 15000 карам евентуално безпроблемен супер-автомобил, който даже ще има климатик, а не ошмулена талига, в която сутрин влизам с омраза.
                  Само за протокола, че най-евтината такава кола е доста повече от това, което си определил. Ето този екземпляр е най-евтиния на пазара в момента:
                  http://www.mobile.bg/11484044384701220
                  И отново идваме точно на темата. Дали за парите си да вземеш Ситроена, с възможни прекалено много проблеми, или просто да си купиш една Дачиа, която поне 5 години ще я караш без да пипнеш нищо по нея.

                  Относно въпроса на колегата за Темпо - гледал съм доста коли там. Според мен са си абсолютно нормална автокъща. Нищо по-различно няма от другите. Виждал съм и страшни боклуци, които видимо се виждат, че са проблемни коли и от хора със средно техническо ниво, без шанс да е минала през сервиз преди това и да не е забелязано, че колата си има проблеми.
                  Последна редакция от BO; 20.01.2017, 18:54.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #84
                    Има хора, за които най-важното е колата да ги кара от т.А до т.Б и да не дават никакви или почти никакви пари известно време за поддръжка. Не че не са ги дали накуп в началото (например 20 бона за един кошник Дачия).
                    Има и други хора, за които най-важното е комфорта и удоволствието от шофирането. Тези хора даваме по-малко пари за втора ръка много по-луксозна кола, после даваме и още толкова пари за поправка на възникнали проблеми, караме ги тия коли колкото се кара и една Дачия и в крайна сметка сме дали сумарно по-малко пари от закупуването на чисто новата румънска консерва.
                    Аз карам Кромата от 3 години, изминал съм с нея 100 хил. км. Миналата година само смених масло и филтри, запалих и отидох до Лондон, пък се и върнах.
                    Колата е наблъскана с екстри, които Дачия не са и сънували.
                    Дал съм досега с всички възможни разходи (ремонти, подобрения, гуми, масла и квото още се сетите, БЕЗ горивото, вкл. и покупната стойност на колата) около 10 хил. лв.
                    Колко още ремонти трябва да ѝ правя, за да стигне 20 хил. лв (колкото струва една Дачия дизел)?
                    А да не говорим, че след 10 години Дачията също ще е глътнала едни 5-6 хиляди лева за ремонти, гаранционни обслужвания и консумативи (без горивото), т.е. ще е станала 25 хил.
                    Хора всякакви, някои едно време си купуваха Трабанти, нали?

                    Коментар


                      #85
                      Stefanaki. По-горе бях писал, че живееш и работиш в бяла държава. Потвърдиха се моите съмнения и откъм описания от теб детайл. Не визирам покупателната способност на хората там, а политиката за насърчаване при покупка на нов автомобил. При споменатите от теб условия си мисля, че за един германец си е престъпление, ако не се възползва от тези възможности, а диспутът за това, колко годишна кола втора употреба би си взел трябва да му е безпредметен.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #86
                        Хубу де, 2007. Целих последната година на С5-I, де да знам, че 2008 пускат II.
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #87
                          Immortal написа: Преглед на мнението
                          Колата е наблъскана с екстри, които Дачия не са и сънували.
                          Дидо, точно от тебе не съм го очаквал. То все бива фенщина и хвалене на своето, но чак пък толкова.

                          Дачия Логан (не че съм фен, просто обективен) разполага още от стандартното оборудване с предни LED дневни светлини и датчици за налягане на гуми. В мобиле не видях Крома с такива екстри.

                          Иначе, свят различен - хора много. Имам колега, който като студент си е купил кола втора употреба и на магистралата след няколко дни му паднало гърнето. От тогава той си купува само нови автомобили. Имам и друг, който за нищо на света няма да си купи нов автомобил.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #88
                            За съжаление падането на гърне просто не е достатъчно условие за закупуването на нова кола. На мен на първата кола ми падна на Цариградско, една седмица след като я взех, ма ей на - за трети път нямам нова кола
                            Последна редакция от slonikon; 21.01.2017, 20:40.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #89
                              Изборът на кола е един вид проекция на личността на човека - на неговите разбирания, желания, самооценка и... едва тогава на финансова възможност. Имам една дузина познати и приятели, които са с под моите доходи, нямат постоянна работа и пр., но карат коли два, че и три пъти по-скъпи от моята. Как ги поддържат и какво им струва е друга тема.
                              Аз лично считам, че автомобила следва да е средство за придвижване и транспортиране на хора и товари (поне за мен второто също е важно), което трябва да отговаря на две групи критерии - водещи и второстепенни. Водещите са надеждност, икономичност, ремонтопригодност, адекватност на българските условия (горива, сервизи) и пътища, практичност и пр., а второстепенните са екстри, интериорни и екстериорни елементи в услуга на комфорта, прагматизма и естетиката... Например - за мен е по-важно да карам с нови гуми, а не размера на джантите (което да ме принуждава да ползвам втора употреба), не ме впечатляват затъмнени стъкла, спойлери, липове и пр. неща, но при други хора е обратното. Данъкът обществено мнение е единственият данък, който всеки сам определя в какъв размер да плаща.
                              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                              Коментар


                                #90
                                Станев. Българинът е сложно същество с объркано сиво вещество. Стремежите на повечето ни сънародници са само материални и в пъти по-големи от възможностите и заслугите им. За това не е случаен и фактът, че неслучайни автомобили попадат в случайни хора у нас. Преди повече от 20 години, когато бях студент, лектор работил в заводите на VW във Волфсбург извън контекста на предмета му, обичаше да казва, че не колата създава социално положение, а то ( социалното положение ) - нея....Е, те тази съвременна житейска мъдрост все още е неясна за повечето Българи, а не случайно поговорките - "на свинче - звънче" и "на голо шкембе - чифт пищови" са наши.
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X