Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой купувал ли е кола от Stock Center?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Понеже тоя спор съм го водил над 2 години с един приятел, дето брат му си купи Дачия, ван - за семейно ползване, по съображенията за новата кола и пр. искам да ви уверя, че го спечелих успешно тва лято, като ходих да взема едни инструменти от брат му. Пича огледа Бравото отвън, седна вътре и заключи: Абе аз май малко прибързах тогава с тая Дачия. Проблеми с нея не е имал никакви, ама усещането вътре...
    И те така.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #62
      Един съвсем сериозен въпрос: при тези ЕКО санкции и забрани срещу дизеловите коли (засега само в някои столици) има ли смисъл от покупката на дизелова кола, особено по-стара от 5 г. Има ли опасност пазарът им да се срине след година-две?
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #63
        Не и в България, все пак матрял-а трябва да гласува правилно! Според мен пълна забрана е може би драстична мярка, ама поне да кажат коли под евро 4 да не влизат в центъра и т.н. с две ръце съм за, задръстванията ще намалеят поне на 50%... И да имам пунто евро 3 и с удоволствие ще си взема метрото ако ми се наложи.
        Пълна забрана при нас може да се случи подобно нещо евентуално след 15-20 години.
        Последна редакция от todorakiggg; 17.01.2017, 18:33.

        Коментар


          #64
          Един съвсем сериозен въпрос: при тези ЕКО санкции и забрани срещу дизеловите коли (засега само в някои столици) има ли смисъл от покупката на дизелова кола, особено по-стара от 5 г. Има ли опасност пазарът им да се срине след година-две?
          Въпросът ти наистина е сериозен.
          Но мисля, че поне в следващите 10 години няма да е толкова на дневен ред. Не вярвам да мислиш да караш кола повече от 10 години.
          Засега въпросът в Германия е решен със стикери, според еко-нормите, на които отговаря автомобила. Евро 4 и нагоре нямат проблем.
          Във Франция от тази година е същата работа. Аз си сложих немски стикер, ако трябва и френски ще си сложа.
          Пълна забрана се планира след 10-тина години в някои държави, но си мисля, че това няма да се случи и ще се изтегли във времето.
          Прекалено голям е дялът на дизеловите автомобили, за да ги забранят от раз.
          Най-вероятно ще спрат продажбите на нови дизелови автомобили, а старите ще го изкарат на доизживяване.
          Мисля, че няма смисъл да се притесняваш отсега. Смело взимай хубав дизел (поне Евро 4) и си свиркай.

          Коментар


            #65
            Опел Астра H, 1.7 дизел, сервизът е Вентура и цената е само за смяна на гарнитура на глава. Явно много са си повярвали тези пичове. Нова кола е хубаво нещо, стига да имаш сигурен сервиз (и джони кеш) в който да я поддържаш...

            Immortal написа: Преглед на мнението
            Почваме пак с митовете и легендите...
            И каква е тази кола?
            И за какво точно са му ги поискали тия 2000 лв, щото само за смяна на гарнитурата на главата няма как да е?
            Да не би той да си е мислел, че проблемът му е от гарнитурата на главата, а то да се е оказало съвсем друго?
            Не че наистина в София да не познават цифрите, стане ли дума за услуга в сервиз, ама все пак, нека сме малко реалисти.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #66
              Опел Астра H, 1.7 дизел, сервизът е Вентура и цената е само за смяна на гарнитура на глава. Явно много са си повярвали тези пичове. Нова кола е хубаво нещо, стига да имаш сигурен сервиз (и джони кеш) в който да я поддържаш...
              Гарнитурата струва около 80 лв (по данни от няколко различни сайта).
              1920 лв за труд ли са искали?!?!?

              П.П. Ааа тя работата ясна.
              Значи задължително при смяна на гарнитура се сменя масло, антифриз, ремъци, (току виж и ролки), болтове, шлайф на главата, гумички на клапани...
              Последна редакция от Immortal; 18.01.2017, 00:59.

              Коментар


                #67
                А с Темпо сервиз някой да си е имал вземане-даване? Че и там нещата стоят малко по подобен начин. Говорих по телефона с някакъв не особено любезен тип за една кола, а това, което ми повтаряше, вместо да отговаря на въпросите ми, горе-долу звучеше така: "Казваме ти, че колата е Ок и трябва да ни се довериш! Щом на километража пише еди-колко си, значи е толкова!"
                Абе такива са си били винаги. Ама си разбират от работата, и си я вършат съвестно. Вземат скъпичко, съответно. Още с бравата ходех при тях за сериозни неща, сега с бравото пак. За по-елементарните неща ги пропускам, че не са ми удобни и после все ме е яд. Колите, които внасят, ги ремонтират преди да ги пуснат в продажба. Мисля, че и гаранция им даваха. Съответно, пак са малко по-скъпи от тия на Горубляне, ама знаеш за какво иде реч.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #68
                  pakumba написа: Преглед на мнението
                  Ако я караш 10 год, после отива директно на морга, защото няма да има под и ще падат мостове от ръждата. Говоря за Логан, другите модели не знам дали не са ги пооправили.
                  Според мен това не важи за всички. Имам колега, който кара Логан роден 2006-та година. Демек сега хваща 11-тата си година и си е съвсем нормален. Няма ръжда и подобия. Изглежда си съвсем нормално като за възрастта си.
                  slonikon написа: Преглед на мнението
                  Понеже тоя спор съм го водил над 2 години с един приятел, дето брат му си купи Дачия, ван - за семейно ползване, по съображенията за новата кола и пр. искам да ви уверя, че го спечелих успешно тва лято, като ходих да взема едни инструменти от брат му. Пича огледа Бравото отвън, седна вътре и заключи: Абе аз май малко прибързах тогава с тая Дачия. Проблеми с нея не е имал никакви, ама усещането вътре...
                  И те така.
                  Да де, ама пак стигаме до избора дали нов и най-вероятно по-безпроблемен автомобил, или стар такъв. Както казваш не е имал никакви проблеми и много хора това им е основната идея за покупка на нов автомобил. Било той и бюджетен. Та за времето на Логана на колегата, който е на 11 години и 110к, сменил е 3 накрайника и 2 подгревни свещи. Това е. Общи разходи за 11 години под 150лв. И това за него е много по-важно от това да се качи в Е-класа за парите на новия му Логан.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #69
                    Да де, ама пак стигаме до избора дали нов и най-вероятно по-безпроблемен автомобил, или стар такъв. Както казваш не е имал никакви проблеми и много хора това им е основната идея за покупка на нов автомобил. Било той и бюджетен. Та за времето на Логана на колегата, който е на 11 години и 110к, сменил е 3 накрайника и 2 подгревни свещи. Това е. Общи разходи за 11 години под 150лв. И това за него е много по-важно от това да се качи в Е-класа за парите на новия му Логан.
                    Накрая се появи някой на моята вълна, който да не търси турбо - гига лукс в кола за 10 000лв. Фиатаджиите се сърдим, кога ВАГ-ините ни кажат, че колите са ни боклуци, но май и ние правим същото с Дачиата.
                    Въпроса за нова или втора ръка кола, събуди в мен едни мисли. От поста на Стефанаки ми направи впечатление, че наблъскана с екстри Дачиа струва 12к евро и след 3 год и 120 000км има остатъчна стойност 3600евро или ~30% от стойноста на автомобила. Отваряме, който и да е сайт за автомобили в бг и виждам, че Дачия 2008/2009 година от 120к км до 180к км струват по 7-8к лв. При условие, че са базови модели и са закупени за не повече от 20к лв. Какво излиза сега, че в БГ за автомобил на 7-8 години и много повече км от гаранционните се търсят 35-40% от стойноста му при закупуване.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #70
                      Накрая се появи някой на моята вълна, който да не търси турбо - гига лукс в кола за 10 000лв. Фиатаджиите се сърдим, кога ВАГ-ините ни кажат, че колите са ни боклуци, но май и ние правим същото с Дачиата.
                      Въпроса за нова или втора ръка кола, събуди в мен едни мисли. От поста на Стефанаки ми направи впечатление, че наблъскана с екстри Дачиа струва 12к евро и след 3 год и 120 000км има остатъчна стойност 3600евро или ~30% от стойноста на автомобила. Отваряме, който и да е сайт за автомобили в бг и виждам, че Дачия 2008/2009 година от 120к км до 180к км струват по 7-8к лв. При условие, че са базови модели и са закупени за не повече от 20к лв. Какво излиза сега, че в БГ за автомобил на 7-8 години и много повече км от гаранционните се търсят 35-40% от стойноста му при закупуване.
                      Не забравяй, че тея 3600 евро са цена на изкупуване от официалния дилър. Съответно тая кола ще бъде обслужена и после обявена за продажба за поне два пъти повече пари. Много добре знаеш какви са цените на bay-back автомобилите предлагани от официалните представители сравнени с тези по автокъщите
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #71
                        http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=1aj2xx

                        http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...3&slink=1aj2xx

                        Ето две коли с еднакви характеристики. Опел я продават с 2500лв по-малко от новия внос на частното лице.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #72
                          Много добре виждаш че "заводската" е с доста по-малко екстри. За мен няма нищо общо едната кола с другата.
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #73
                            Според мен зимата по-голяма част от замърсяване на въздуха идва от отоплението на дърва и въглища, а в някои 'елитни' квартали се гори всичко което може да гори. Така, че ако се мисли за екология трябва да се почне от там - ограничаване на използването на твърдо гориво за отопление.

                            Коментар


                              #74
                              Ихаа, едни лети джанти и мултиволана и вече не можеш да ги разпознаеш. При едната имаш гаранция и история, а другата на мъжка дума "нов внос" с определението "катонова" (нарочно заедно написано).
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #75
                                Не видях никъде в обявата "катонова". При положение че колата е на година и три месеца едва ли е имала 18 собственика след първия. Мисля си, че спокойно може да се провери дали тази кола има история, дали наистина гаранцията и остава валидна, както и на "заводската". Естествено че винаги може търговеца да лъже. Ако вземем написаното за истина то за мен е нормално едната да е с 2000 повече от другата, само зимните гуми и каското са поне 1000, няма да споменавам подгрева на волана, седалките, пълния ел. пакет и т.н. Не искам да влизаме в излишни спорове. Мисля че идеята ми от първия пост стана ясна.

                                ПП
                                За мен и двете коли са били тоталки (добричката със сигурност), другата много близо до тоталката. Ремонтирани са и сега се продават. Не виждам разумна причина човек да си купи нова кола и след 1 година да я продаде, но това си е мое мнение, не ангажирам никого с него.
                                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                                Коментар

                                Working...
                                X