Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Всичко за "зимата".

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не използвате ли екстрата "MAX DEF" във вашите коли?
    Какви са тези спиртове,спрейове,стъргалки ...
    Ам, чи нЪл трябва да си отворим вратите за да влезем по колите и да го ползваме.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      Рангеле, дебелото удяло (одеало) предполагам е да се завиеш преди да се треснеш с лопатата.
      Зимъска ръчна НЕ СЕ ПОЛЗВА освен ако не си търсиш причина за нов съединител.
      Препоръчвам и на спирачките да не стъпваш, а да държиш здраво волана. Без рязко подаване на газ.
      Аз с ръчна няма да рискувам Това за рязкото подаване е добре да знам,че не трябва ,че аз съм си нов щофьор на 18 и имам книжка от 1-2 седмици та благодаря за съвета .
      ntodorov написа: Преглед на мнението
      Ся. Ако ще я вадиш тази кола в люта зима и само за 2-3 км. на ден, нивга няма да достигаш оптимална за ДВГ температура, което ще рече, че ще моторЯ по-бързо, по-целенасочено и по-агресивно ще си яде от ресурса. Спорно ще бъде и зареждането на АБ в тези условия. Ако пък изхождаме от икономическия аспект на упражнението от типа "цър - пър", преодоляването на подобни разстояния с автомобил не са обосновани, освен ако нямаш никаква друга алтернатива за предвижване. Що се касае за пълния резервоар - твой си е, ти ще си го изгориш. За добавките - има такива против желиране на нафтата, но е по-скоро проблем за нас, с "уличните" дизели. Твоята кола щом спи на топло е "пушка". Разбирам обаче от една друга твоя тема, че имаш ТД. Наложи ли ти се да палиш на открито в зимни условия без изправни подгревни свещи ще се мъчиш. Така, че и те трябва да ти бъдат в изправност преди да завее мраз.
      Свещите уж са сменени преди да спре да се кара тая кола напрактика са почти нови тодор . Иначе как да ти кажа даскалото е на 2-3 км на отиване,но ако е сняг или голям студ - градуси след като имам кола и книжка хич не ми се мръзне а и вероятно изкарам ли до там освен прибиране ще има някакво въртене все пак .



      Въже (винаги нося)
      -лопатка - Колега ще си запася и тези 2 неща също да имам .

      Оттам има и друг проблем доста сняг винаги пред гаража освен дето е натрупал и от снегорините сбит и лед по тях и като тръгне да се изкарва ще е ад .......... трябва да ръся сол сигурно преди да навали сняг за да не замръзва толкова под снега .Другото е ,че ся има коли ама зимата едвали ще има там



      Темата е почистена от излишния спам!
      Колеги, заглавието на тема е Всичко за "зимата"!
      Всичко останало е спам.
      Последна редакция от mitice; 19.11.2016, 23:53.
      this

      Коментар


        #18
        Ами да. Аз само това им харесвам на междуградските пътувания. Като закъсам и вместо да се обадя на някой да си накладя един бурн огън до пътя и да тръгна да търся храна в близката гора.
        Закъсването през зимата има различни проявления.
        Може да ви се струва смешно и да го удряте на шега, но аз лично съм стоял 5 часа на път. Основния ми проблем бяха глада и жаждата. Студът го елиминирахме със запален двигател, ама щото имах пълен резервоар. Ако си на лампа, и одеало ще ти трябва, предвид неизвестността колко време ще седиш.
        Случва се да затворят пътя и пред теб, и зад теб заради обърнати тирове.
        Така че зимата не е никак смешно да се носят някакви дълготрайни калорични неща в колата - Сникърс, ядки, шоколад. ВОДА за пиене. Одеалото също не е лоша идея, макар аз да имам в багажника постоянно два спални чувала (и една палатка).

        Коментар


          #19
          Така е всичко е възможно да се случи. Ако съм на път с завой извън града и колата почне да се пързаля и да занася трябва ли да набия спирачки или да се мъча да я изправям?
          this

          Коментар


            #20
            Да Дидо. Закъсването през зимата е нещо сериозно, а предприемането на пътуване в такива условия са риск, който всеки трябва да
            прецизира и съобразява със своите възможности и тези на автомобила. В зимни и непроходими условия се убедих, че няма надежден транспорт. Случвало ми се е преди доста години, като студенти пътуващи с БДЖ да бедстваме на гара Кръстец. Беше страшно - студ, сняг и никаква връзка с нищо и никой, а точно за да не се подлагаме на излишни рискове, избрахме този вид транспорт...Трудно човек може да прогнозира всичко, но пък когато е с акъла си и мисли превантивно може да избегне доста неприятни ситуации.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #21
              Immortal написа: Преглед на мнението
              аз лично съм стоял 5 часа на път. Основния ми проблем бяха глада и жаждата.
              Гаси и проблема. 5 часа без вода и ядене. Ще кажеш, че си като бебе и трябва да ядеш през 2 часа.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                Гаси и проблема. 5 часа без вода и ядене. Ще кажеш, че си като бебе и трябва да ядеш през 2 часа.
                Абе за тебе може и да не е проблем, ама аз говоря принципно. Щото стояхме 5 часа, ама можеше и да са 15.
                При това на пръв поглед прав път - Оряхово - Враца.
                Всички околни пътища затворени... Няма откъде да се измъкнеш, седиш в колоната и чакаш.
                Като си тръгнал на 31 декември (щото си бил на работа...).. възможността да посрещнем новата година в колата си беше съвсем реална.
                На вас ви е смешно, но не ви пожелавам да изпадате в подобна ситуация.
                Или както ни се беше случило преди 20 години, още по стария Хаинбоаз - пред нас обърнат ТИР и запушил пътя, зад нас обърнат ТИР и запушил пътя... седиш си и се надяваш някой от някъде да направи нещо. Щото тогава и мобилни телефони нямаше. А бяхме с бременна жена в колата. При това - всичко се случва през април месец, когато и не предполагаш, че ще завали сняг.
                Всеки сам си решава как да се подготвя за зимата, то зависи и човек колко и къде пътува де.
                Но при зимни преходи, особено в планина, човек трябва да е подготвен за всичко, за което може да се сети.

                Коментар


                  #23
                  http://www.vesti.bg/bulgaria/obshtes...kolata-6060817
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #24
                    Значи ще проверяват парното,чистачки имали зимма течност и дали са зимни гумите.
                    this

                    Коментар


                      #25
                      Изправността на чистачките винаги си е била задължителна, а за зимните гуми е стара новина, но май ще я прокарат тая простотия. Пуснах го заради новата простотия - парното
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #26
                        Верно си е нова простотия ,ми ако е трабант и няма какво ще глобат човека ли хаха.
                        this

                        Коментар


                          #27
                          Верно си е нова простотия ,ми ако е трабант и няма какво ще глобат човека ли хаха.
                          Трабанта има парно ей :D явно не си карал или возил хаха
                          Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                          Коментар


                            #28
                            Едва ли могат да се предвидят всички ситуации, които могат да възникнат зимата на пътя - пробвал съм - подготвял съм се като за екстремен офроуд (лопата, брадва, въжета, фенер, ръкавици...), но при първото пречене в багажника свалям част от нещата... и тя белята баш тогава става. Иначе винаги ми се намират чук, клещи, тел и бандажна лента.
                            Като казах лопата - взех си от мосюто фискарс на промоция, за пътуването по делиормана, че там 15 минути след като е минал снегорина можеш да се наденеш на пряспа.
                            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                            Коментар


                              #29
                              Докато не влезе всичко в сила, господата журналя само плашат хората с глупави статии ... да дойдат да ми проверят дали съм и със зимни стелки ... тъпотии на таркалета.
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                Зимно време на път с кола- всико трябва се вземе под внимание- и оборудването на колата, запаси от вода и храна, както и облеклото. Който е от Северна България знае какви виелици хващат и какви преспи се натрупват.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X