iliyan написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Всичко за "зимата".
Collapse
X
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоРангеле, дебелото удяло (одеало) предполагам е да се завиеш преди да се треснеш с лопатата.
Зимъска ръчна НЕ СЕ ПОЛЗВА освен ако не си търсиш причина за нов съединител.
Препоръчвам и на спирачките да не стъпваш, а да държиш здраво волана. Без рязко подаване на газ.
ntodorov написа: Преглед на мнениетоСя. Ако ще я вадиш тази кола в люта зима и само за 2-3 км. на ден, нивга няма да достигаш оптимална за ДВГ температура, което ще рече, че ще моторЯ по-бързо, по-целенасочено и по-агресивно ще си яде от ресурса. Спорно ще бъде и зареждането на АБ в тези условия. Ако пък изхождаме от икономическия аспект на упражнението от типа "цър - пър", преодоляването на подобни разстояния с автомобил не са обосновани, освен ако нямаш никаква друга алтернатива за предвижване. Що се касае за пълния резервоар - твой си е, ти ще си го изгориш. За добавките - има такива против желиране на нафтата, но е по-скоро проблем за нас, с "уличните" дизели. Твоята кола щом спи на топло е "пушка". Разбирам обаче от една друга твоя тема, че имаш ТД. Наложи ли ти се да палиш на открито в зимни условия без изправни подгревни свещи ще се мъчиш. Така, че и те трябва да ти бъдат в изправност преди да завее мраз.
Въже (винаги нося)
-лопатка - Колега ще си запася и тези 2 неща също да имам .
Оттам има и друг проблем доста сняг винаги пред гаража освен дето е натрупал и от снегорините сбит и лед по тях и като тръгне да се изкарва ще е ад .......... трябва да ръся сол сигурно преди да навали сняг за да не замръзва толкова под снега .Другото е ,че ся има коли ама зимата едвали ще има там
Темата е почистена от излишния спам!
Колеги, заглавието на тема е Всичко за "зимата"!
Всичко останало е спам.Последна редакция от mitice; 19.11.2016, 23:53.
Коментар
-
Kay_ написа: Преглед на мнениетоАми да. Аз само това им харесвам на междуградските пътувания. Като закъсам и вместо да се обадя на някой да си накладя един бурн огън до пътя и да тръгна да търся храна в близката гора.
Може да ви се струва смешно и да го удряте на шега, но аз лично съм стоял 5 часа на път. Основния ми проблем бяха глада и жаждата. Студът го елиминирахме със запален двигател, ама щото имах пълен резервоар. Ако си на лампа, и одеало ще ти трябва, предвид неизвестността колко време ще седиш.
Случва се да затворят пътя и пред теб, и зад теб заради обърнати тирове.
Така че зимата не е никак смешно да се носят някакви дълготрайни калорични неща в колата - Сникърс, ядки, шоколад. ВОДА за пиене. Одеалото също не е лоша идея, макар аз да имам в багажника постоянно два спални чувала (и една палатка).
Коментар
-
Да Дидо. Закъсването през зимата е нещо сериозно, а предприемането на пътуване в такива условия са риск, който всеки трябва да
прецизира и съобразява със своите възможности и тези на автомобила. В зимни и непроходими условия се убедих, че няма надежден транспорт. Случвало ми се е преди доста години, като студенти пътуващи с БДЖ да бедстваме на гара Кръстец. Беше страшно - студ, сняг и никаква връзка с нищо и никой, а точно за да не се подлагаме на излишни рискове, избрахме този вид транспорт...Трудно човек може да прогнозира всичко, но пък когато е с акъла си и мисли превантивно може да избегне доста неприятни ситуации.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоаз лично съм стоял 5 часа на път. Основния ми проблем бяха глада и жаждата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа: Преглед на мнениетоГаси и проблема. 5 часа без вода и ядене. Ще кажеш, че си като бебе и трябва да ядеш през 2 часа.
При това на пръв поглед прав път - Оряхово - Враца.
Всички околни пътища затворени... Няма откъде да се измъкнеш, седиш в колоната и чакаш.
Като си тръгнал на 31 декември (щото си бил на работа...).. възможността да посрещнем новата година в колата си беше съвсем реална.
На вас ви е смешно, но не ви пожелавам да изпадате в подобна ситуация.
Или както ни се беше случило преди 20 години, още по стария Хаинбоаз - пред нас обърнат ТИР и запушил пътя, зад нас обърнат ТИР и запушил пътя... седиш си и се надяваш някой от някъде да направи нещо. Щото тогава и мобилни телефони нямаше. А бяхме с бременна жена в колата. При това - всичко се случва през април месец, когато и не предполагаш, че ще завали сняг.
Всеки сам си решава как да се подготвя за зимата, то зависи и човек колко и къде пътува де.
Но при зимни преходи, особено в планина, човек трябва да е подготвен за всичко, за което може да се сети.
Коментар
-
mitice написа: Преглед на мнениетоВерно си е нова простотия ,ми ако е трабант и няма какво ще глобат човека ли хаха.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Едва ли могат да се предвидят всички ситуации, които могат да възникнат зимата на пътя - пробвал съм - подготвял съм се като за екстремен офроуд (лопата, брадва, въжета, фенер, ръкавици...), но при първото пречене в багажника свалям част от нещата... и тя белята баш тогава става. Иначе винаги ми се намират чук, клещи, тел и бандажна лента.
Като казах лопата - взех си от мосюто фискарс на промоция, за пътуването по делиормана, че там 15 минути след като е минал снегорина можеш да се наденеш на пряспа.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар