Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Saxo vs. Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Saxo vs. Brava

    Или защо не трябва да забравяме дистанцията.
    Прикачени файлове
    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

    #2
    Дистанцията ... нещо толкова важно и в същото време лесно постижимо, но освен нея важен е и фактора разсейващи обстоятелства ... от всякакъв характер. Защо ми се струва фрасето е много пострадало?! Дано сблъсъка е бил само между ламарините и железата.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      Затова се дава гас ,а не се натискат спирачки като се удряш
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #4
        Гледам я два дена темата и си викам, а бе няма ли най-после да я преместят в рацерския раздел?! Чак сега отварям и тя въобще не е каквото си мислех Иначе ако Саксо-то изглежда така след удар в задницата на Брава-та - еб@ т'ва кекаво Саксо Аз си мислех, че на Браво ламарините са меки.
        А къде е това, изглежда като на Цариградско?
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          Да няма теглич в схемата?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Френската кола е доста огъната. Поне 1/3 от коша се е "прибрал".
            Бравата изглежда, като бивол на този фон...Освен, ако Ситроен-чето не е "целунало" нещо друго преди това.
            Ако това е бил директен удар ми се чини, че проблемът не е в дистанцията, а в разсейване от задния шофьор.
            Мисля, че е спрял...без спирачка.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #7
              По принцип колите отпрд са по-меки и податливи на деформация с цел поемане на енергия след близка среща и предпазване на пътниците. Аз съм имал случка в задръстване се тътрим и мацката зад мен се разсея и ме удари. Тя беше с ФВ костенурка, аз слизайки първо видях нейните поражения - паднал номер, увиснала и сцепена броня, леко надигнат капак и счупени щипки на фара. Поглеждайки Бравата, беше ми леко сгънат само номера и от едната страна олющена боята на бронята. Чак не повярвах, че двете коли са участвали в един инцидент.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #8
                Да, меки са им предниците. Едно време ни пускаха филмчета в АМК как Пежо-Ситроен пазят при удар пешеходец примерно. Идеята е колата да се нагъне колкото може само и само да не утрепе човека отпред. Доста коли съм видял при нас с челен удар, верно си се мачкат до предното стъкло направо. Но самия кокпит е направен да носи на удар за да запази хората вътре. Общо взето при удар жертват цялата предница за да опазят хората... или поне на видео беше така.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #9
                  Има логика това за предниците, но аз като бях с Браво-то, ме удари Пазат отзад и освен очевидно спраскана задна броня, пода на багажника се беше нагънал като шар пей и патерицата беше изскочила. А познайте на Пасат-а дали въобще му личеше
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #10
                    Фтболистът на Рома Стефан Ел Шаарауи се размина без драскотина, въпреки че участва в автомобилна катастрофа.
                    Ел Шаарауи си е тръгнал след загубата от Торино от шестия кръг на Серия А със собствената си кола – Ауди А3.
                    По пътя той е претърпял катастрофа с Фиат Панда, като двете коли са неразпознаваеми.
                    Шофьорът на Фиата, който е бил виновен за катастрофата е приет в болница с леки травми.
                    Самият Ел Шараауи се разминал без травми и дори отказал медицинска помощ, като се е прибрал у дома си.
                    Ам Чи здрави коли са си ФИАТ-ите, щом една Панда е успяла да направи едно Ауди 3 "неразпознаваемо".
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      Зависи от точката на удара. Преди доста години хвърлихме за отпадъци един ван след удар в кофа за боклук. Външно нищо. Но при скорост над 100 дърпаше в дясно и никакъв реглаж не го оправяше. Закарахме го на стенд и се видя грозната истина...от не помня колко там контролни точки бяха по купето...7 или 8, половината бяха изместени. Всяка конструкция си има слабо място.

                      Коментар


                        #12
                        Не съм съгласен за тенекиите обаче - на брава и задната врата и калниците са направени от много тънки ламарини. Всичко е поела задната броня, в която лично и аз съм се убедил че е много здрава - два пъти съм се удрял - веднъж в дърво и друг път в един стълб... резултата - в дървото когато се ударих си спуках и стопа, съответно значи че и бронята се е деформирала дотам, след което си се изправя.

                        Коментар


                          #13
                          И аз мислех, че на Типо платформата ламарините са меки.
                          Сравнение с този кашкавал, не са. Това е на АМ "Тракия".
                          И никой да не си помисля, че тази пародия на кола е безопасна.
                          Сигурно не и се отварят предните врати, а ако премерим таблото, и то е мръднало.
                          Вероятно Бравата е била спряла, а кашкавала се е забил в нея с не повече от 25км/ч.
                          А ако беше с повече?
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар

                          Working...
                          X