Ето ги новите придобивки от около година От около две седмици някой от ВТ е купил бившатa ми Fiat Marea weekend HLX 1.8. Да му е честита и и да и се радва
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Хвалба: В интерес на обективната истина и в допълнение към последния си пост в тази тема трябва да напиша, че все пак моят застраховател на каско-то изплати щетата ми до стотинка и в уречения срок.
Оплакване: Днес станах неволен свидетел на малка яхта, която изгоря в Царево. Грозна картинка.
Последна редакция от ntodorov; 08.06.2017, 20:37.
Причина: правописна грешка
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Да се хваля ли да плача ли не знам-от петък сме на доктор-смяна на ангренаж със ролките отстраняване на теч на масло от семерина на коляновия вал и гарнитура капака на клапаните предполагам ще се сменя и пистовия също така смяна на водната помпа. Двигателя тракаше по това което съм чел тук е че може да е било от хлабав ангренаж казаха че бил зле колко е вярно не знам-звезди се свалят във всеки сервиз. Цялата болка/радост за 560лв. Имам и загуба на антифриз ама с нея казаха че ще се качим на 1000+ а за там държавната субсидия не стига. Мисля че го горя. Очаквам обаждане утре да си я взема.Задължителен ли е шлайфа на главата при сваляне за смяна на гарнитура и препасване на клапани и фаски?
Като свалят главата хубаво щ е да я шлайфат и там да сменят гумички и такива работи така и така е там и да се знае,че е обслужена от-до ест ако имаш парите
Ясно ами значи следващия етап ще е този ама както казваш като има пари, а сега няма Иначе как ви се струва сумата за това обслужване много/малко/нормално? Просто искам да си направя справка дали ми режат главата или са сносен сервиз.
абе май си те дерат ама нищо карай не бой се.
сега да се похваля с още двама форумни герои си направихме басеинче за два дни.
мрън - тия двамата са трезвеници
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Плача-Е излязох от доктора ама не на 100% доволен. Теча на масло е на лице казват гарнитура на маслена помпа за ремонта искат 120. Иначе 557 за Ангренаж комплект+водна помпа,Маслен филтър,Горивен филтър,Въздушен филтър+филтър купе,Масло 10в-40 Мобил,Семерина колянов вал,Г-ра капак клапани+Работа. Въпрос възможно ли е от удар алуминиевото тяло на маслената помпа да се изкриви и да стане така че и гарнитура да сменя теча да е на лице? Твърдят, че удар е имало защото по картера има наварявано. И ми казаха да я продавам и да стоя далеч от Фиат и Ланчия
Коментар