Съвсем честно, ти с 50 ли караш по булевардите? Ами аз на Околовръстното, Цариградско или България не карам с 50, ама чак и с 200 не се силя. Само да вметна, че до този момент нямам скъпо фото, което си е чист късмет.
В повечето случаи карам с 50-60, не говорим за участъците, където максималната допустима скорост е по-голяма. Но има и случаи дето съм карал с 100, но са редки и само когато не е имало трафик. Помежду другото ти 200 май изобщо не може да вдигнеш хахах.
В повечето случаи карам с 50-60, не говорим за участъците, където максималната допустима скорост е по-голяма. Но има и случаи дето съм карал с 100, но са редки и само когато не е имало трафик. Помежду другото ти 200 май изобщо не може да вдигнеш хахах.
Ами тогава какво се правиш на интересен в предния си коментар. От форумен тест пилот на гуми в друга тема, до примерен водач. Има си хора, които се влачат наистина. Светва зелено и по 5 секунди стоят на място или оствят 3-4 коли разстояни между себе си и предната кола.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
ГТВ-то раздава бинокли, ако не си чувал... Онази вечер наказахме един гоУф 4, дето се правеше на голям рейсър, ама не му стискаше. А Грандето също е правило така, че да му гледат хубавата задница, не го мисли толкова.
А ти какво се правиш на отворен като нищо не разбираш, че даже си сложиш лого с F1 - паляк
Леко леко, че не съм ходил на двумесечен курс и не съм компетентен. Ами противоречиш си. Прочети си мненията. И хайде без лични обиди.
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
ГТВ-то раздава бинокли, ако не си чувал... Онази вечер наказахме един гоУф 4, дето се правеше на голям рейсър, ама не му стискаше. А Грандето също е правило така, че да му гледат хубавата задница, не го мисли толкова.
Ако те хване едно чипосано 1.8 турбо с 350 коня ще те направи на бинокълчета...
Ама чакай сега, ние за каране на писта ли говорим, или за за градски условия? Всичко тръгна от това, че от провинцията като дойдат хора НА СофияТА, и ми се влачат, защото им е непознато. Ако толкова ти се кара на писта, и теб ще поканя да покараме бързо там, където трябва - на Ринг Мол, ела и покажи, ако не те е страх/срам. Или на ИталФеста тази година живот и здраве, ако има някакви състезания, докарай си купето от подписа, и заставай на чертата...
Ама чакай сега, ние за каране на писта ли говорим, или за за градски условия? Всичко тръгна от това, че от провинцията като дойдат хора НА СофияТА, и ми се влачат, защото им е непознато. Ако толкова ти се кара на писта, и теб ще поканя да покараме бързо там, където трябва - на Ринг Мол, ела и покажи, ако не те е страх/срам. Или на ИталФеста тази година живот и здраве, ако има някакви състезания, докарай си купето от подписа, и заставай на чертата...
Проблема е че вие пренасяте карането от пистата в карането в градски условия - щото не можете да разграничите 2-те. Като порастнете умствено и улегнете, ще станете малко и по-толерантни - да има хора дето се влачат, ама ти на баба си и дядо си ще ги закопаш ли щото не може да вървят бързо? Много тъпо мислене....
Ти освен да раздаваш лични нападки и обиди, защото явно по-далеч от носа си не виждаш, май друго не знаеш. Много жалко, че не можеш и да четеш, аз малко по-назад споменах не еднократно за толерантността ни един към друг, но бързаш да захапеш някой, който с нищо не ти е виновен, защото си станал и днес с трибуквието си нагоре.
За да вляза и аз в темата на спора кой колко може да кара бих казал следното - постоянно се натъквам на хора с номера С, СА, СВ дето могат да карат само от светофар до светофар. Излязат ли извън София и стъпят ли на някой път със завои и край - почва се с к*урвенските номера - на завой спирачки колкото може, излезе ли от завоя газззз да не можеш да го изпревариш. Пътя София - Самоков се кара с 40 км/ч при нормални пътни условия. Ако е по средата на колона от коли, дето водещата е с номер С, СА или СВ, то текущата кола не спазва никаква дистанция до колата отпред и да искаш не може да го изпревариш - човека си е свикнал да си кара в София (не знае какво е дистанция). До момента никога не съм имал случай някой дето вижда, че води колона да отбие, за да пропусне автомобилите. Имал съм и случаи дето влизам в завой със 70 км/ч и трябва да набия спирачки заради някой дето го взема с 40 и не може да кара. После нека карат с 100 по софийските булеварди и с 40 км/ч в завоите и да се мислят за шофьори. Валне ли малко сняг и ги гледам всичките "карачи" почват да облизват мантинелите. А някои дори и в София не са се научили да карат - по Тодор Александров съм се натъквал на десетки идиоти, за които маркировката не значи нищо и това, че трябва от средна лента да минат в лява след даден светофар нищо не значи за тях.
Проблема е че вие пренасяте карането от пистата в карането в градски условия - щото не можете да разграничите 2-те. Като порастнете умствено и улегнете, ще станете малко и по-толерантни - да има хора дето се влачат, ама ти на баба си и дядо си ще ги закопаш ли щото не може да вървят бързо? Много тъпо мислене....
Важно е говорене да има. Нищо, че си противоречиш. Не се напъвай вече, само ти си интелигентния. Напускам разговора
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар