Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз пък съм си доволен от Бравичката, завчера смених задни накладки и когато ги купувах един автомонтьор купуваше гарнитура за капака на ангренажа, коментара му към продавача беше следния: Добре че са тези немски боклуци, че дани хранят мен и вас, незнам кога ще засиля моят Опел в някое дере.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      Колеги, никой не казва, че караме най-добрата марка или най-здравите коли, но всеки е направил своя избор. Дали заради цена, дизаин или сърце, това няма значение. Но да се отвори тема, за даден автомобил, да го отнесе целия модел, оттам марката, после друга марка и накрая всичко от Фиат групата е несериозно. Става още по готино, докато се описват проблеми на други марки, от хубавите, които всъщност нямат проблеми, защото не се чупят, защото не е Фиат! Любимо ми стана- "Аз я кърпя, тя ме вози", това малко ми звучи, като : Ако падне плоча или стена, че ги опраим, само да не изгори уредбата или ТВ, защото къщата, че е боклук! Отговора ми е провокиран, най-вече от проблемите с Типо, имал съм 2, едното го карах аз, другото съпругата ми, брат ми и баща ми, за около 12 години, не съм усетил да са толкова трошливи, освен нормалното за всеки автомобил. Все пак, колега, който е имал една италянка, каза, че изписал форума заради нея, та реших да погледна, защото и друг го подкрепи. Проблемите му тръгват от скъсан ангренаж и лош сервиз, за което съм убеден, че Фиат е напълно виновен, прочетох за термостат от Лада и после попадам на това;Цитати;в интерес на истината доста части от лада стават за нашите каруци. аз си мисля че с ладова ще си цар.Ем разчитам на подръчни материали защото на човека не му се дават пари....иначе бобини за типо колкото щеш има по моргите.в интерес на истината доста части от лада стават за нашите каруци. аз си мисля че с ладова ще си цар.Това е много вярно, лично съм се убедил.Бобинката заспа там и бачка идеално Smile.Сложих такава от Жигула 1200 защото такава намерих. Благодаря!Това са цитати на няколко колеги, спирам, че се паля, а и ще разцъкам форума на Лада, чух, че софтуер за Нива, гаси всички грешки на Ситроен.Макар, че се сещам за някои колеги от този форум, които могат да му помогнат, но сигурно ги е страх, после да не ги набедят - Лоши като Фиат
      Либра 1,9 жтд 2000г. LX
      Фиат Крома 1,9 2009г.
      Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

      Коментар


        iee написа:
        sachma написа:
        Kay_ написа:
        Ееее, хайде сега. Спомням си преди 10-15 години хората така казваха за Кадети, Астри, Браво/а и т.н., като се усещаше носталгията по руските коли. Няма значение от марката, като се кара умно и се обслужва редовно ще те вози много.
        Не е баш така, колега. Типото си го обслужвах. Абе направо му слугувах, мен да питаш. Само ламарините бяха здрави в тая кола.
        Аз, пък днес видях моето Типо, което вече е на 24 години. Изглеждаше си доста добре. Последно я продадох преди преди 4-5 години и още тогава си беше на около 220000км.
        Стига де, навремето си купихме чисто нова Лада, само ние й навъртяхме 440 000 /част от тях като служебна/ и я продадохме тепърва да я карат. 220 не са нещо особено
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          Няма да влизам в подробности,но и аз и Явката ти предложихме да покараш и да видиш нашите 159ки,като се двуомеше за чероките.Отделно че имаше време да прочетеш в алфа форума за косурите,споменахме ги и някои тук,и пак стигаме до извода че евтиното излиза скъпо,читави 159ки има,само дето не струват 7-8 бона. Може и късмет да е ,преглъщаш,четеш,правиш ... Ако много ти е писнала,за 4 бона даже не искам и да ти я гледам,идвам директно и ти я взимам
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            Princo написа:
            читави 159ки има,само дето не струват 7-8 бона.
            Е че то за много хора, това е по добрия вариянт, дори и за мен. Вземаш нещо на много по-ниска цена и почваш да влагаш докато не докараш сумата от 13-14 палки като за скъп вариянт на дадения автомобил от автокъща, но поне ще знаеш, че е направена с нови части (сигурна работа) . Къде е гаранцията, ако я купиш за 15 бона че ще е читава, не ми се вярва, а и това с високата цена в някои къщи си е пак трик .... Цитат : "Ами господине за по-малко пари си купете гробниците по 5-6 хиляди" пък виж излъжеш се за този екземпляр и след някой ден айде пак по сервизите давайки сума пари за същите проблеми, да ама вече си ги дал тези 15 хил + като добавиш ремонтите и то стана ебати филма....

            Коментар


              Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                Princo написа:
                Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.
                Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                BMW X3 3.0D Aut

                Коментар


                  Princo написа:
                  Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.
                  Погледни го от друга страна, че може да си улучил точния и единствен момент между два полуразпада. Никога не знаеш кога ще ти излезе късмета някъде.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    Като оставим фенщината настрани, някои марки и модели заслужено са си спечелили славата на здрави, а други - на проблемни. Алфа не е от първите . Добрата новина за колегата Mitkosoft е, че вече почти не останаха такива коли, които са правени с идеята да са вечни, така че всички сме в кюпа. Купуваме колите, които европейците гнусливо са изоставили, защото вече не стават за нищо, и приключенията започват.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      snake написа:
                      Като оставим фенщината настрани, някои марки и модели заслужено са си спечелили славата на здрави, а други - на проблемни. Алфа не е от първите . Добрата новина за колегата Mitkosoft е, че вече почти не останаха такива коли, които са правени с идеята да са вечни, така че всички сме в кюпа. Купуваме колите, които европейците гнусливо са изоставили, защото вече не стават за нищо, и приключенията започват.
                      С удебеленото не съм съгласен по принцип. Повечето т.нар. "европейци" си изоставят колите по съвсем други причини: Морално остаряване, смяна на социалния статус, смяна на служебното положение. Естествено, че има някои патологични случаи, но огромната част са си съвсем читави коли с още много ресурс в тях. Това може да се оцени и от съотношението между броя регистрирани и броя активно пишещи в техническите раздели тоя форум.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        Когато през 2000-та година баща ми си търсеше кола, разни разбирачи го убеждаваха да не купува кола, произведена след 1992-ра, защото до тая година били здрави и надеждни, после ставали боклуци.Когато аз си търсех кола през 2008-ма, ме убеждаваха сщото, ама за кола след 1998-ма.После не помня за кого търсехме някъде около 2012-та - същните приказки за колите след 2002-ра.
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                        Volvo S60 Sport 2.4D

                        Коментар


                          koolio написа:
                          Когато през 2000-та година баща ми си търсеше кола, разни разбирачи го убеждаваха да не купува кола, произведена след 1992-ра, защото до тая година били здрави и надеждни, после ставали боклуци.Когато аз си търсех кола през 2008-ма, ме убеждаваха сщото, ама за кола след 1998-ма.После не помня за кого търсехме някъде около 2012-та - същните приказки за колите след 2002-ра.
                          Потвърждавам. Когато в средата на 90-те си купих едно Уно 45 fire тогавашните майстори ми предричаха много проблеми, защотоколата не е с карбуратор, а е с проблемната и "нова" моно-инжекция, но най-големия ми "кахър" са щели да бъдат компютърът ( ЕКУ) и липсата на...чукче и наковалня. Колата, която тогава купих въпреки всичките опасения беше на 4 годинки, внос от Германия, бяла и запазена, като порцеланова чиния, а за 12 години експлоатация най-проблемните нещица се оказаха тези по окачването. Нещица, които се ремонтираха често, но без пари. И те така до днес, където всичко ново продължава да се анатемосва в името на старото и отживялото.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            Не че не може европейските хомосексуални производители да правят по-качествени коли ! Така или иначе колкото и да е здрав един автомобил средната му експлоатация по мои наблюдения е в порядъка от 4 до 7 години. И ако не е "умряла" колата в тоя период то тя се препродава на безценица с куп проблеми понеже вече няма смисъл да се ремонтира или докато изтече гаранцията след това се сменя щото обикновено според статистиките проблемите почват на 2-рата година или около 150 000 - 200 000 километра пробег. А защо почват проблемите толкова рано на гаранционните коли. Първо европ*дерастките еко изсиквания предизвикват много проблеми. Било то светещи лампи от ЕГР от ДПФ разни пеперудки и мухички, клапички и тем подобни глупости. Тва е едно на ръка...другото е навлизането на пазара на разни корейск и китайски и румънски кочини които на вид са пластмасови. Те са с по-ниска цена от европейските. И когато навлязат на евро пазара за да са конкурентни нашите производители те са принудени да смъкват цените...а за да ги смъкнат трябва да понижат качеството на детайлите. От там идва и бързото им амортизиране. Се едно маратонка МАТ СТАР или АДИДАС кое издържа повече. Така, че според мен главният проблем пред качеството на колите е главно конкуренцията.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар


                              mitkosoft написа:
                              Не че не може европейските хомосексуални производители да правят по-качествени коли ! Така или иначе колкото и да е здрав един автомобил средната му експлоатация по мои наблюдения е в порядъка от 4 до 7 години. И ако не е "умряла" колата в тоя период то тя се препродава на безценица с куп проблеми понеже вече няма смисъл да се ремонтира или докато изтече гаранцията след това се сменя щото обикновено според статистиките проблемите почват на 2-рата година или около 150 000 - 200 000 километра пробег. А защо почват проблемите толкова рано на гаранционните коли. Първо европ*дерастките еко изсиквания предизвикват много проблеми. Било то светещи лампи от ЕГР от ДПФ разни пеперудки и мухички, клапички и тем подобни глупости. Тва е едно на ръка...другото е навлизането на пазара на разни корейск и китайски и румънски кочини които на вид са пластмасови. Те са с по-ниска цена от европейските. И когато навлязат на евро пазара за да са конкурентни нашите производители те са принудени да смъкват цените...а за да ги смъкнат трябва да понижат качеството на детайлите. От там идва и бързото им амортизиране. Се едно маратонка МАТ СТАР или АДИДАС кое издържа повече. Така, че според мен главният проблем пред качеството на колите е главно конкуренцията.
                              Значи трябва да има монопол-всички автомобилни заводи да се сринат със Земята и да остане само един...без конкуренция.Това малко ми напомня на Бай Тошово време само с бензиностанции Петрол,лади,москвичи,пералня Перла,телевизор Електрон,но и при тези си имаше доволно дефекти.
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                Според мен,колегата е закупил алфата от автокъща и е искал да му направят "цена".И после се започва плюенето по модела.Това е класика,за хора,които купуват коли на "цена",без проба.
                                Bravo 2.0 20V
                                Tipo 2.0 16V SediciValvole

                                Коментар

                                Working...
                                X