Аз пък съм си доволен от Бравичката, завчера смених задни накладки и когато ги купувах един автомонтьор купуваше гарнитура за капака на ангренажа, коментара му към продавача беше следния: Добре че са тези немски боклуци, че дани хранят мен и вас, незнам кога ще засиля моят Опел в някое дере.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Колеги, никой не казва, че караме най-добрата марка или най-здравите коли, но всеки е направил своя избор. Дали заради цена, дизаин или сърце, това няма значение. Но да се отвори тема, за даден автомобил, да го отнесе целия модел, оттам марката, после друга марка и накрая всичко от Фиат групата е несериозно. Става още по готино, докато се описват проблеми на други марки, от хубавите, които всъщност нямат проблеми, защото не се чупят, защото не е Фиат! Любимо ми стана- "Аз я кърпя, тя ме вози", това малко ми звучи, като : Ако падне плоча или стена, че ги опраим, само да не изгори уредбата или ТВ, защото къщата, че е боклук! Отговора ми е провокиран, най-вече от проблемите с Типо, имал съм 2, едното го карах аз, другото съпругата ми, брат ми и баща ми, за около 12 години, не съм усетил да са толкова трошливи, освен нормалното за всеки автомобил. Все пак, колега, който е имал една италянка, каза, че изписал форума заради нея, та реших да погледна, защото и друг го подкрепи. Проблемите му тръгват от скъсан ангренаж и лош сервиз, за което съм убеден, че Фиат е напълно виновен, прочетох за термостат от Лада и после попадам на това;Цитати;в интерес на истината доста части от лада стават за нашите каруци. аз си мисля че с ладова ще си цар.Ем разчитам на подръчни материали защото на човека не му се дават пари....иначе бобини за типо колкото щеш има по моргите.в интерес на истината доста части от лада стават за нашите каруци. аз си мисля че с ладова ще си цар.Това е много вярно, лично съм се убедил.Бобинката заспа там и бачка идеално Smile.Сложих такава от Жигула 1200 защото такава намерих. Благодаря!Това са цитати на няколко колеги, спирам, че се паля, а и ще разцъкам форума на Лада, чух, че софтуер за Нива, гаси всички грешки на Ситроен.Макар, че се сещам за някои колеги от този форум, които могат да му помогнат, но сигурно ги е страх, после да не ги набедят - Лоши като ФиатЛибра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
iee написа:sachma написа:Kay_ написа:Ееее, хайде сега. Спомням си преди 10-15 години хората така казваха за Кадети, Астри, Браво/а и т.н., като се усещаше носталгията по руските коли. Няма значение от марката, като се кара умно и се обслужва редовно ще те вози много.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Няма да влизам в подробности,но и аз и Явката ти предложихме да покараш и да видиш нашите 159ки,като се двуомеше за чероките.Отделно че имаше време да прочетеш в алфа форума за косурите,споменахме ги и някои тук,и пак стигаме до извода че евтиното излиза скъпо,читави 159ки има,само дето не струват 7-8 бона. Може и късмет да е ,преглъщаш,четеш,правиш ... Ако много ти е писнала,за 4 бона даже не искам и да ти я гледам,идвам директно и ти я взимамAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:читави 159ки има,само дето не струват 7-8 бона.
Коментар
-
Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
-
Princo написа:Добре,ама не пишете после по форумите,колко лош е моделът,аз продадох моята,но останах доволен от нея като цяло.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Като оставим фенщината настрани, някои марки и модели заслужено са си спечелили славата на здрави, а други - на проблемни. Алфа не е от първите . Добрата новина за колегата Mitkosoft е, че вече почти не останаха такива коли, които са правени с идеята да са вечни, така че всички сме в кюпа. Купуваме колите, които европейците гнусливо са изоставили, защото вече не стават за нищо, и приключенията започват.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Като оставим фенщината настрани, някои марки и модели заслужено са си спечелили славата на здрави, а други - на проблемни. Алфа не е от първите . Добрата новина за колегата Mitkosoft е, че вече почти не останаха такива коли, които са правени с идеята да са вечни, така че всички сме в кюпа. Купуваме колите, които европейците гнусливо са изоставили, защото вече не стават за нищо, и приключенията започват.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Когато през 2000-та година баща ми си търсеше кола, разни разбирачи го убеждаваха да не купува кола, произведена след 1992-ра, защото до тая година били здрави и надеждни, после ставали боклуци.Когато аз си търсех кола през 2008-ма, ме убеждаваха сщото, ама за кола след 1998-ма.После не помня за кого търсехме някъде около 2012-та - същните приказки за колите след 2002-ра.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
koolio написа:Когато през 2000-та година баща ми си търсеше кола, разни разбирачи го убеждаваха да не купува кола, произведена след 1992-ра, защото до тая година били здрави и надеждни, после ставали боклуци.Когато аз си търсех кола през 2008-ма, ме убеждаваха сщото, ама за кола след 1998-ма.После не помня за кого търсехме някъде около 2012-та - същните приказки за колите след 2002-ра.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Не че не може европейските хомосексуални производители да правят по-качествени коли ! Така или иначе колкото и да е здрав един автомобил средната му експлоатация по мои наблюдения е в порядъка от 4 до 7 години. И ако не е "умряла" колата в тоя период то тя се препродава на безценица с куп проблеми понеже вече няма смисъл да се ремонтира или докато изтече гаранцията след това се сменя щото обикновено според статистиките проблемите почват на 2-рата година или около 150 000 - 200 000 километра пробег. А защо почват проблемите толкова рано на гаранционните коли. Първо европ*дерастките еко изсиквания предизвикват много проблеми. Било то светещи лампи от ЕГР от ДПФ разни пеперудки и мухички, клапички и тем подобни глупости. Тва е едно на ръка...другото е навлизането на пазара на разни корейск и китайски и румънски кочини които на вид са пластмасови. Те са с по-ниска цена от европейските. И когато навлязат на евро пазара за да са конкурентни нашите производители те са принудени да смъкват цените...а за да ги смъкнат трябва да понижат качеството на детайлите. От там идва и бързото им амортизиране. Се едно маратонка МАТ СТАР или АДИДАС кое издържа повече. Така, че според мен главният проблем пред качеството на колите е главно конкуренцията.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:Не че не може европейските хомосексуални производители да правят по-качествени коли ! Така или иначе колкото и да е здрав един автомобил средната му експлоатация по мои наблюдения е в порядъка от 4 до 7 години. И ако не е "умряла" колата в тоя период то тя се препродава на безценица с куп проблеми понеже вече няма смисъл да се ремонтира или докато изтече гаранцията след това се сменя щото обикновено според статистиките проблемите почват на 2-рата година или около 150 000 - 200 000 километра пробег. А защо почват проблемите толкова рано на гаранционните коли. Първо европ*дерастките еко изсиквания предизвикват много проблеми. Било то светещи лампи от ЕГР от ДПФ разни пеперудки и мухички, клапички и тем подобни глупости. Тва е едно на ръка...другото е навлизането на пазара на разни корейск и китайски и румънски кочини които на вид са пластмасови. Те са с по-ниска цена от европейските. И когато навлязат на евро пазара за да са конкурентни нашите производители те са принудени да смъкват цените...а за да ги смъкнат трябва да понижат качеството на детайлите. От там идва и бързото им амортизиране. Се едно маратонка МАТ СТАР или АДИДАС кое издържа повече. Така, че според мен главният проблем пред качеството на колите е главно конкуренцията.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар