jordan85 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Замисляш ли се колко ще ти струва,един път да я стегнеш,после да я направиш 250коня и накрая колко ще изкара преди да изчатка мотора,или по главните възли по колата.След това ще имаш една много скъпо струваща купчина ламарина.По добре я стегни малко по джамбаски и веднага в карса.Пиеш една студена вода за разликата в парите които си налял и гледаш напред.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
jordan85 написа:Замисляш ли се колко ще ти струва,един път да я стегнеш,после да я направиш 250коня и накрая колко ще изкара преди да изчатка мотора,или по главните възли по колата.След това ще имаш една много скъпо струваща купчина ламарина.По добре я стегни малко по джамбаски и веднага в карса.Пиеш една студена вода за разликата в парите които си налял и гледаш напред.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Точно, че е стегната по джамбаски и затова е в такова състояние в момента...не съм такъв човек да я стегна и да я пробутам на някой...ами ако попадна на някой психопат и тръгне да ме търси после...сумати и проблеми....има нещо като поговорка...не прави това което не искаш да ти се случи на теб !Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
pakumba написа:chaveto написа:Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд.D. Stanev написа:.......
Коментар
-
Що спорите за глупости?!?Коя "италианска" кола е наистина италианска и коя немска е наистина немска? (примерно).Ами например моята Крома е с окачване и ходова част на Опел (германска разработка на Дженеръл Мотърс), на автоматиците като на моята скоростните им кутии са японски, електрониката - Бош (уж немска), единствено двигателят е италиански, и то щото е дизел. Ако беше бензин - и той щеше да е на Дженеръл Мотърс (Екотек).И каква е разликата от една Вектра/Сигнум - които са с абсолютно същите агрегати?!? Само дето Опелът е "немски", пък ФИАТа (италиански, или по-скоро - вече холандски).Коя от тях е по-чуплива?!? При условие, че се правят на едно и също място?!? Ами СААБ 9.5, който е със абсолютно същите агрегати? Или той "шведски" и много корав?Коя от ФИАТ Седичи ("италианска") и Сузуки SX4("японска") е по-чуплива? Всъщност и двете се сглобяват на една и съща поточна линия в Унгария!?А коя от ФИАТ Фриймонт ("италианска") и Dodge Journey ("американска")?Айде стига глупости!Повечето автомобилостроители вече са само автомобило-сглобители. Агрегатите на повечето марки са едни и същи. Няма как за честите повреди по електрониката на Стило, произведена от БОШ (Германия), да обвиняваме италианците. Същата електроника в немските коли не се ли разваля?!?Карайте си кой каквото му харесва и не влизайте в безсмислени спорове.Алфа 159 е един прекрасен автомобил, който не се разваля повече от равностойно БМВ или Фолксваген. Колегата не е случил на екземпляр, взел е изкарана от моргата кола, ами... да е гледал!Това е все едно да се ожениш за бургазлийка, която се окаже курва и нимфоманка - и от това да заключиш, че всички бургазлийки са такива.
Коментар
-
Immortal, така изказването ти типично се вижда, че е повлияно от фанатизъм към марката. :D Първо, една кола, дори произведена на една и съща платформа, не означава, че е еднаква здравината с аналогичния модел на другия производител.Пример - окачването при Крома и Опел теоретично е еднакво. Ама само на теория. При Опел използват друг атакуващ ъгъл на геометрията. Съответно от аналогично окачване става не толкова аналогично, като характеристиката се променя тотално. От там първо идва и разликата в здравината в последствие. Първото еднакво видяхме, че не е толкова еднакво.След това - цялата електроника на Опел е тотално различна от Крома. Платформата на производство не означава еднакви коли. Логиката на цялото оборудване е различна. От там двете коли реално стават тотално различни. Нищо, че Кромата уж била Вектра.Двигателя уж един и същ. Е да ама не баш. Не пречи да кажем при Кромата да са "забравили" да сложат демпер на дюзите и от там с калпави конектори да прави мизерия, нали?Не пречи при Опел да са сложили съвсем обикновени дръжки на вратите, а при Фиат да са залегнали на дизайна, на уж еднаквата кола и това да ти прави главоболия масово, нали? И всякакви от този род.Иначе колите по принцип са еднакви, по принцип.Интересно ми е какво в аналогичното БМВ на 159-ка не е немско толкова, че го изтъкваш като аналогия.И на последно място. Викаш 159-ката е здрава колкото аналогично БМВ? В последния репорт на ТЮВ, където участва 159 и 3-ка, при средно за класа провали от 21,8% от прегледаните автомобили, 159-ката е с фейл рейт от 28,8%, което я праща почти на дъното на класацията. А БМВ-то е със реден провал от 18,8%, което го праща в първата 1/3 успеваемост.Така, че хайде да си кажем нещата както трябва. И стига с тези лаври, че една кола е толкова здрава, колкото е поддържана от предишния собственик. Да, това донякъде е така, но все пак един модел като си е калпав, това означава, че колкото и да го поддържаш, просто няма да излезеш от тази игра с поддръжка-чупене. Освен ако не си страшен късметлия (в истинския смисъл) и не попаднеш на някой екземпляр-куче, напук на всички останали.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ми да си ги кажем, ВО!Моята кола си е най-хубава!Имал съм лада, москвич, форд, трабант. Сега карам стило. Карал съм е други марки коли, но когато една кола се поддържа, моята кола си е най-хубава!Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
В интерес на истината хубавото на алфите е , че караш сравнително нова кола на хубави пари...вярно е , че правят въртели и чалъми но веднъж стегне ли се съм сигурне че карат дълго време...първият ми фиат го взех с много проблеми...хвърлих около 3000 лева по него след тва 7 години само каране накрая скъса ремък...така, че...Koe Audi 2007 година струва 8000 лева...почват от 15 000 нагоре без да си сигурен в състоянието...алфата със всякакви ремонти не може да стане 15 000...има и друг факт алфата да речем се произвежда от 2006-а до 2011 примерно моята е от първото производство и съм съгласен, че съм я взел с всичките й детски болести...в края на производствотто на теория част от детските болести са отстранени....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Чета и се чудя, чета и се мая ...Е, на моята 159-ка е взех миналата година.Обслужвана в Икстрийм сервиз от предишния собственик.Когато я купих избирах измежду 3 -две от частни лица и една от автокъща в село Труд, пловдивско.Тази пловдивската преди да я докарат знаех че лява задна врата и праг са ръждясали до изгниване.Намерих колата на обява в автокъща в Германия, в същото време "вносителя" твърдеше, че се продава в автосалон в Австрия до Виена.Приказки за балами.Имаше всички екстри, 2.4 двигател.Немския автосалон обаче не беше скрил ръждясалата задна лява врата и праг под нея.Беше ги снимал на 2 от снимките.Имаше и номер на шаси.Автожамбазина ме баламосваше= "пътувала към автокъщата от Австрия".И така 3 седмици.Ама и аз него.Като я докара му казах, че съм на море да ми изпрати на СМС номера на рамата.Изпрати беше същата кола.Отидох да я видя- нямаше следа от ръжда, ама приятел който забрах му казах да гледа задна лява врата и праг.Аз не видях боядисваното, но той го видя...ПО документи номера на рамата беше същата.И колата беше същатаКато я запали отдолу взеха да излизат някакви миризми... имаше изгнил ауспух след гърнето и отнякъде изпускаше...Предна лята дясна джанта с две спукани спици.Предни гуми зимни задни летни.18-ки ...Иначе с всички екстри 159-ката.Бях се засилил да я купувам дори и с тези явни, но "Скрити" от продавача дефекти.Обадих му се и му казах, че зная че е изгнила и той се е опитал да ме прави на балама.Казах му и че бояджията не си е свършил работата и боядисваното е на "вълнички" погледнато от определен ъгъл.Той ми казва "Ами какво тогава".Казвам му "смъкваш от цената, навит съм, ама не чак толкова".Той "смъкна" 500 лева.Купих една друга от частно лице в София.Не съжалявам.Сменил съм само консумативи- масло и филтри, за другото си имаше сервизна книжка с печати на Икстрийм сервиз.Карах я 2800 км преди да сменя маслото, оставаха още 1200 до смяна по книжка и километраж и тогава го смених.Не беше го пипнала до смяната.Моя позната преди да сменя маслото и филтрите ми казва- пуши при запалване от ауспуха.Ами 2.4 дизел, без ДПФ и другите заводски екстри няма как да не пуши при запалване.След като смених маслото вече и при запалване не пуши и няма черна димилка.Смених и държач на стъкло, че се беше счупил и половината АР форум ми писа на лични да пита къде съм направил тази "операция" и колко струвала.Масово колите се карат без да се отремонтират на време и след това " Колата е боклук".Смених и преден прозорец- зимата се спука незнайно как.Може би аз като пуснах чистачката след почистване от сняг се случи.Стария уж испанско производство, а през нощта насрещните автомобили ще ми изкарат очите.Сложих нов оригинален "Пилкингтън".Писаха ми на лични в АР форума, без да искам препоръка за фирма да ми "препоръчат" фирма за нов прозорец "европейско производство" + монтаж за 300 лева.Е "Пилкингтъна" без отстъпки и с монтаж ми струваше 326 лева заедно с нови лайсни, гумени уплътнения и всичко което се слага .Смених и антифриз, ама я оставих цял ден -сутринта в 9’00 часа само за смяна на антифриза и отидох в 17’00 си я взех.И досега съм нямал никакви проблеми с нея.Като искаш я продавай, ама тези които ти дават акъли да скриеш дефектите не ти правят хубаво.В днешно време не се знае на кого ще попаднеш, а на хората малко им трябва да извадят пистолета и да стрелят ...Казах ти закарай я на Рубиг или някой от другите сервизи които няма да се мръщят на италианска кола, ами ще запретнат ръкави и ще я направят.За 8000 лв от автокъща, означава че са я купили за най-много 6000 лв/3000^, за 1000 са я докарали +регистрирали+платили еко такси(мисля 300 лева ) и са останали едни 800-1000 лева печалба...Мисля твоята си я карал при БОБО и си бързал да си тръгнеш, без да изчакаш да обезвъздуши след смяна на антифриз? Закарай я където разбират, да ти кажат колко ще ти струва тази авантюра, пък след това решавай какво ще правиш.А този автоджамбаз на който я караш "да я прави" не се знае доколко коректен е и прави ли я или я разваля.Надявам се до 1 година да имаме закон който урежда продажбата на автомобили втора употреба и задължителната им гаранция, както и автомобилните сервизи и гаранцията давана от тях след ремонт.Хайде със здраве и успех .алфист по рождение, италианец по желание
Коментар
-
Всичко хубаво в писанието, колега, ама не съм много съгласен с някои неща. Ще ти кажа двете най-фрапиращи Първото е, че до една година няма как да изкарат (работещ) закон, който урежда гаранционни условия за коли втора ръка (нали четеш само как звучи? ) Второто е, че при кола от порядъка на 10 000 лева никой ,ама никой няма да си мръдне пръста за по-малко от 2000 лева печалба Пък ти им предвиждаш едни 800-1000...оптимист== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Слав написа:Второто е, че при кола от порядъка на 10 000 лева никой ,ама никой няма да си мръдне пръста за по-малко от 2000 лева печалба Пък ти им предвиждаш едни 800-1000...оптимист
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар