Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    jordan85 написа:
    Като ти се кара мощна кола,по добре я продай тази и си купи по-мощна.От сега ти казвам,че ще е голяма драма с това което си замислил.
    Няма как човек в тва състояние да я продам повече от 5000 не мога да й взема...и ко ше бъда с 5к в джоба и кво мощно ще си взема за тея пари...дай един акъл....
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #92
      Замисляш ли се колко ще ти струва,един път да я стегнеш,после да я направиш 250коня и накрая колко ще изкара преди да изчатка мотора,или по главните възли по колата.След това ще имаш една много скъпо струваща купчина ламарина.По добре я стегни малко по джамбаски и веднага в карса.Пиеш една студена вода за разликата в парите които си налял и гледаш напред.
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #93
        jordan85 написа:
        Замисляш ли се колко ще ти струва,един път да я стегнеш,после да я направиш 250коня и накрая колко ще изкара преди да изчатка мотора,или по главните възли по колата.След това ще имаш една много скъпо струваща купчина ламарина.По добре я стегни малко по джамбаски и веднага в карса.Пиеш една студена вода за разликата в парите които си налял и гледаш напред.
        То Убаво, ама като я пробута някак си в карса, после на какъв късмет трябва да се надява.Момчета. Няма нищо случайно на този свят. Бъдете честни в действията си и рано или късно това усилие ( такова си е у нас) щесе овъзмезди. Слушайте батЮ си...
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #94
          Точно, че е стегната по джамбаски и затова е в такова състояние в момента...не съм такъв човек да я стегна и да я пробутам на някой...ами ако попадна на някой психопат и тръгне да ме търси после...сумати и проблеми....има нещо като поговорка...не прави това което не искаш да ти се случи на теб !
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #95
            pakumba написа:
            chaveto написа:
            Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд.
            То те са си го казали, аз само ги цитирам- 2,0 дци 150 коня http://www.renault-bg.com/smf/index....c=161488.0Не робувам на марки, но съвсем да не прочетеш преди да купиш- само нова кола.
            Този мотор се хвали с голяма здравина, но пък е по лаком от страна на гориво. А този си е за ремонт заради многото км. Като отвориш немското мобиле и автомобилите с този мотор са на 500к.
            D. Stanev написа:
            .......
            Моята Либра когато я взимах най евтината започваше от 6000лв. Аз моята я взех за 3800лв. ако не се лъжа. Всичките бяха мърлявчени от всякъде и предпочетох да взема нещо на много по ниска цена и най важното не е замаскирана. След това си я стегнах и без проблем и врътнах 100к. Накрая с всичките врътки... я продадох почти за 5000лв.Няма лоши автомобили има лошо поддържани. Факт е, че някои се чупят и нови, но пак опираме до този който го кара... В бачкането залагат на Шкода и там чисто нова за 8к изгори цялото масло от мотора. Човека който я е карал е долял масло и автомобила 5г нямаше никакви проблеми, просто като е светнала червената лампа и е спрял. Докато разни други колеги окотиха доста други марки, но за тях червени лампи... нищо не значат. Като започна да звъна на гаранционните сервизи... и вече не искат да си вдигат телефоните.

            Коментар


              #96
              Що спорите за глупости?!?Коя "италианска" кола е наистина италианска и коя немска е наистина немска? (примерно).Ами например моята Крома е с окачване и ходова част на Опел (германска разработка на Дженеръл Мотърс), на автоматиците като на моята скоростните им кутии са японски, електрониката - Бош (уж немска), единствено двигателят е италиански, и то щото е дизел. Ако беше бензин - и той щеше да е на Дженеръл Мотърс (Екотек).И каква е разликата от една Вектра/Сигнум - които са с абсолютно същите агрегати?!? Само дето Опелът е "немски", пък ФИАТа (италиански, или по-скоро - вече холандски).Коя от тях е по-чуплива?!? При условие, че се правят на едно и също място?!? Ами СААБ 9.5, който е със абсолютно същите агрегати? Или той "шведски" и много корав?Коя от ФИАТ Седичи ("италианска") и Сузуки SX4("японска") е по-чуплива? Всъщност и двете се сглобяват на една и съща поточна линия в Унгария!?А коя от ФИАТ Фриймонт ("италианска") и Dodge Journey ("американска")?Айде стига глупости!Повечето автомобилостроители вече са само автомобило-сглобители. Агрегатите на повечето марки са едни и същи. Няма как за честите повреди по електрониката на Стило, произведена от БОШ (Германия), да обвиняваме италианците. Същата електроника в немските коли не се ли разваля?!?Карайте си кой каквото му харесва и не влизайте в безсмислени спорове.Алфа 159 е един прекрасен автомобил, който не се разваля повече от равностойно БМВ или Фолксваген. Колегата не е случил на екземпляр, взел е изкарана от моргата кола, ами... да е гледал!Това е все едно да се ожениш за бургазлийка, която се окаже курва и нимфоманка - и от това да заключиш, че всички бургазлийки са такива.

              Коментар


                #97
                между другото смяната на гарнитурата си я пое собсвеника на автокъщата, разбран човек е, днес пак му се обадих и за мое учудване каза, че другата седмица пак ще я вземе за да я види за какво става въпрос....
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #98
                  Immortal, така изказването ти типично се вижда, че е повлияно от фанатизъм към марката. :D Първо, една кола, дори произведена на една и съща платформа, не означава, че е еднаква здравината с аналогичния модел на другия производител.Пример - окачването при Крома и Опел теоретично е еднакво. Ама само на теория. При Опел използват друг атакуващ ъгъл на геометрията. Съответно от аналогично окачване става не толкова аналогично, като характеристиката се променя тотално. От там първо идва и разликата в здравината в последствие. Първото еднакво видяхме, че не е толкова еднакво.След това - цялата електроника на Опел е тотално различна от Крома. Платформата на производство не означава еднакви коли. Логиката на цялото оборудване е различна. От там двете коли реално стават тотално различни. Нищо, че Кромата уж била Вектра.Двигателя уж един и същ. Е да ама не баш. Не пречи да кажем при Кромата да са "забравили" да сложат демпер на дюзите и от там с калпави конектори да прави мизерия, нали?Не пречи при Опел да са сложили съвсем обикновени дръжки на вратите, а при Фиат да са залегнали на дизайна, на уж еднаквата кола и това да ти прави главоболия масово, нали? И всякакви от този род.Иначе колите по принцип са еднакви, по принцип.Интересно ми е какво в аналогичното БМВ на 159-ка не е немско толкова, че го изтъкваш като аналогия.И на последно място. Викаш 159-ката е здрава колкото аналогично БМВ? В последния репорт на ТЮВ, където участва 159 и 3-ка, при средно за класа провали от 21,8% от прегледаните автомобили, 159-ката е с фейл рейт от 28,8%, което я праща почти на дъното на класацията. А БМВ-то е със реден провал от 18,8%, което го праща в първата 1/3 успеваемост.Така, че хайде да си кажем нещата както трябва. И стига с тези лаври, че една кола е толкова здрава, колкото е поддържана от предишния собственик. Да, това донякъде е така, но все пак един модел като си е калпав, това означава, че колкото и да го поддържаш, просто няма да излезеш от тази игра с поддръжка-чупене. Освен ако не си страшен късметлия (в истинския смисъл) и не попаднеш на някой екземпляр-куче, напук на всички останали.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #99
                    Ми да си ги кажем, ВО!Моята кола си е най-хубава!Имал съм лада, москвич, форд, трабант. Сега карам стило. Карал съм е други марки коли, но когато една кола се поддържа, моята кола си е най-хубава!
                    Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

                    Коментар


                      BO написа:
                      Immortal, така изказването ти типично се вижда, че е повлияно от фанатизъм към марката. :D
                      То това е ясно

                      Коментар


                        В интерес на истината хубавото на алфите е , че караш сравнително нова кола на хубави пари...вярно е , че правят въртели и чалъми но веднъж стегне ли се съм сигурне че карат дълго време...първият ми фиат го взех с много проблеми...хвърлих около 3000 лева по него след тва 7 години само каране накрая скъса ремък...така, че...Koe Audi 2007 година струва 8000 лева...почват от 15 000 нагоре без да си сигурен в състоянието...алфата със всякакви ремонти не може да стане 15 000...има и друг факт алфата да речем се произвежда от 2006-а до 2011 примерно моята е от първото производство и съм съгласен, че съм я взел с всичките й детски болести...в края на производствотто на теория част от детските болести са отстранени....
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар


                          кола

                          Колега сигурен съм че ако си беше взел Мерцедес или Ауди все ще да им намериш проблеми и в другите форуми има оплаквания от новите коли дори и да е скъпа [/u]
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            Чета и се чудя, чета и се мая ...Е, на моята 159-ка е взех миналата година.Обслужвана в Икстрийм сервиз от предишния собственик.Когато я купих избирах измежду 3 -две от частни лица и една от автокъща в село Труд, пловдивско.Тази пловдивската преди да я докарат знаех че лява задна врата и праг са ръждясали до изгниване.Намерих колата на обява в автокъща в Германия, в същото време "вносителя" твърдеше, че се продава в автосалон в Австрия до Виена.Приказки за балами.Имаше всички екстри, 2.4 двигател.Немския автосалон обаче не беше скрил ръждясалата задна лява врата и праг под нея.Беше ги снимал на 2 от снимките.Имаше и номер на шаси.Автожамбазина ме баламосваше= "пътувала към автокъщата от Австрия".И така 3 седмици.Ама и аз него.Като я докара му казах, че съм на море да ми изпрати на СМС номера на рамата.Изпрати беше същата кола.Отидох да я видя- нямаше следа от ръжда, ама приятел който забрах му казах да гледа задна лява врата и праг.Аз не видях боядисваното, но той го видя...ПО документи номера на рамата беше същата.И колата беше същатаКато я запали отдолу взеха да излизат някакви миризми... имаше изгнил ауспух след гърнето и отнякъде изпускаше...Предна лята дясна джанта с две спукани спици.Предни гуми зимни задни летни.18-ки ...Иначе с всички екстри 159-ката.Бях се засилил да я купувам дори и с тези явни, но "Скрити" от продавача дефекти.Обадих му се и му казах, че зная че е изгнила и той се е опитал да ме прави на балама.Казах му и че бояджията не си е свършил работата и боядисваното е на "вълнички" погледнато от определен ъгъл.Той ми казва "Ами какво тогава".Казвам му "смъкваш от цената, навит съм, ама не чак толкова".Той "смъкна" 500 лева.Купих една друга от частно лице в София.Не съжалявам.Сменил съм само консумативи- масло и филтри, за другото си имаше сервизна книжка с печати на Икстрийм сервиз.Карах я 2800 км преди да сменя маслото, оставаха още 1200 до смяна по книжка и километраж и тогава го смених.Не беше го пипнала до смяната.Моя позната преди да сменя маслото и филтрите ми казва- пуши при запалване от ауспуха.Ами 2.4 дизел, без ДПФ и другите заводски екстри няма как да не пуши при запалване.След като смених маслото вече и при запалване не пуши и няма черна димилка.Смених и държач на стъкло, че се беше счупил и половината АР форум ми писа на лични да пита къде съм направил тази "операция" и колко струвала.Масово колите се карат без да се отремонтират на време и след това " Колата е боклук".Смених и преден прозорец- зимата се спука незнайно как.Може би аз като пуснах чистачката след почистване от сняг се случи.Стария уж испанско производство, а през нощта насрещните автомобили ще ми изкарат очите.Сложих нов оригинален "Пилкингтън".Писаха ми на лични в АР форума, без да искам препоръка за фирма да ми "препоръчат" фирма за нов прозорец "европейско производство" + монтаж за 300 лева.Е "Пилкингтъна" без отстъпки и с монтаж ми струваше 326 лева заедно с нови лайсни, гумени уплътнения и всичко което се слага .Смених и антифриз, ама я оставих цял ден -сутринта в 9’00 часа само за смяна на антифриза и отидох в 17’00 си я взех.И досега съм нямал никакви проблеми с нея.Като искаш я продавай, ама тези които ти дават акъли да скриеш дефектите не ти правят хубаво.В днешно време не се знае на кого ще попаднеш, а на хората малко им трябва да извадят пистолета и да стрелят ...Казах ти закарай я на Рубиг или някой от другите сервизи които няма да се мръщят на италианска кола, ами ще запретнат ръкави и ще я направят.За 8000 лв от автокъща, означава че са я купили за най-много 6000 лв/3000^, за 1000 са я докарали +регистрирали+платили еко такси(мисля 300 лева ) и са останали едни 800-1000 лева печалба...Мисля твоята си я карал при БОБО и си бързал да си тръгнеш, без да изчакаш да обезвъздуши след смяна на антифриз? Закарай я където разбират, да ти кажат колко ще ти струва тази авантюра, пък след това решавай какво ще правиш.А този автоджамбаз на който я караш "да я прави" не се знае доколко коректен е и прави ли я или я разваля.Надявам се до 1 година да имаме закон който урежда продажбата на автомобили втора употреба и задължителната им гаранция, както и автомобилните сервизи и гаранцията давана от тях след ремонт.Хайде със здраве и успех .
                            алфист по рождение, италианец по желание

                            Коментар


                              Всичко хубаво в писанието, колега, ама не съм много съгласен с някои неща. Ще ти кажа двете най-фрапиращи Първото е, че до една година няма как да изкарат (работещ) закон, който урежда гаранционни условия за коли втора ръка (нали четеш само как звучи? ) Второто е, че при кола от порядъка на 10 000 лева никой ,ама никой няма да си мръдне пръста за по-малко от 2000 лева печалба Пък ти им предвиждаш едни 800-1000...оптимист
                              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                              Коментар


                                Слав написа:
                                Второто е, че при кола от порядъка на 10 000 лева никой ,ама никой няма да си мръдне пръста за по-малко от 2000 лева печалба Пък ти им предвиждаш едни 800-1000...оптимист
                                Аз бих сложил даже едни МИНИМУМ 3 хил. печалба при първоначалната цена (при тоя ценови клас)!На старата ми Дедра успях да сваля 800 лв (от 4000 на 3200).На Кромата само с две изречения ми я свалиха от 6500 на 5800 (700 надолу).

                                Коментар

                                Working...
                                X