По принцип много правилна преценка за качеството на даден продукт е неговата цена. Този филм колко са яки италианките, ама са и евтини за сметка на това го има само в мислите ни за лично успокоение. И аз така си мислих, но реалностите за съжаление са други.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Хубу, де, разбрахме, че си се прекарал с Тойотата. Ние тук си скачаме от италианка на италианка и не се занимаваме с форумите на другите марки.Алфата си се знае, че е капризна. Фиат и Ланча от 1995 насам са си ОК. Даже бих казал от Темпрата още, ама хайде, че там наследството наистина беше много тежко.В този смисъл, който ще купува да купува, че цените на италианките се изравняват с останалите кошници.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Airfan написа:По принцип много правилна преценка за качеството на даден продукт е неговата цена. Този филм колко са яки италианките, ама са и евтини за сметка на това го има само в мислите ни за лично успокоение. И аз така си мислих, но реалностите за съжаление са други.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Малко смесваш понятията тук и не разбираш какво ти казва колегата. Веднага гледаш някаква цена и заключаваш, че едната е по-здрава от другата, защото не може да налееш толкова пари от ценовата разлика. Може и да не може да стигнеш ценовата разлика, но това не означава, че едната е калпава, а другата през ден ще си в сервиза, ако ще да сменяш нещо и за по 2лв и така да кажем 4000 пъти, докато изравниш цената.Иначе си прав. Ако влезеш само 2к пъти в сервиза и ти сменят неща от по 2лв, защото караш Фиат, то ще си напред с парите ако избереш Фиата в случая. То има колеги със Стило, които са доволни. Нищо, че по всички статистики, а и в реалността, че това е една от най-трошливите коли правени някога. Винаги има и обратния късмет в цялата сметка, та да изкараш някоя друга здрава бройка. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Малко смесваш понятията тук и не разбираш какво ти казва колегата. Веднага гледаш някаква цена и заключаваш, че едната е по-здрава от другата, защото не може да налееш толкова пари от ценовата разлика. Може и да не може да стигнеш ценовата разлика, но това не означава, че едната е калпава, а другата през ден ще си в сервиза, ако ще да сменяш нещо и за по 2лв и така да кажем 4000 пъти, докато изравниш цената.Иначе си прав. Ако влезеш само 2к пъти в сервиза и ти сменят неща от по 2лв, защото караш Фиат, то ще си напред с парите ако избереш Фиата в случая. То има колеги със Стило, които са доволни. Нищо, че по всички статистики, а и в реалността, че това е една от най-трошливите коли правени някога. Винаги има и обратния късмет в цялата сметка, та да изкараш някоя друга здрава бройка. :DФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Всички хора са адски тъпи, нали и не си купуват супер здравите италиански автомобили, които и цена "държат". Пичове, вземете се в ръце и малко преглътнете фенщината. Целият живот е икономика и няма нищо доказано качествено и евтино - просто такъв филм няма. Отдавна щеше да е поскъпнало.Колкото до Тойотата, за който пита - да, следващия път няма да е Тойота но и италианка няма да е.
Коментар
-
Напротив, винаги съществува евтин и качествен вариант.Хората не са тъпи, просто не се стараят достатъчно при проучванията. А при закупуване на кола втора ръка това е просто задължително. Тойота, между другото, са най-добрия пример и съм сигурен, че си я взел нова, щото навсякъде пише, че докато е в гаранция е просто желязна. После обаче... Та, повечето хора не са склонни да отделят време за четене по форумите, и предпочитат да се доверят на "немското си е немско", "японското си е японско", "няма качествено и евтино", "моя майстор е много добър и той каза..." и пр. простотии.Ето аз, например, 2 месеца отделях по около час на вечер да чета по форумите за моделите, които си бях харесал и след точно 8 години се разделих с бравата с тотал около 600 лв. за ремонти. Двигател, окачване, аксесоари - има-няма толкоз.На легенди от типа, "моя стария голф ей сега да го ритна и ще запали, само трябва да му се смени стартера и датчика за незнамсиквоси",или "що се набутах с тоя баварец, добре си ми беше с пасата, само ми беше писнало да сменям..." съм се наслушал по паркингите в събота следобед, докато съм се чудел къде да си сложа екранчето на парктроника, или как да си прекарам допълнително осветление в багажника.Сещаш се, след такъв опит, като ми изпадна бравото, отворих английския сайт, прочетох го и отидох с капарото.Айде със здраве!браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Момчета пак ли ще я дъвчим тая тема за италианското и немското (пп: и аз да се абонирам за темата, че ми е интересно как ще се развият нещата с алфата на колегата ) . Няма какво да сравняваме морално остарели автомобили от 99г, та те са изминали ресурса 3 пъти. Друг е въпроса, че моделите от миналите години нямат нищо общо помежду си, за разлика от новите които са вече сбирщайн на марки като примерно опел вектра/фиат крома та дори и сааб 93 е включен в тая схема. Както колегата каза по-горе, всичко е икономика, но не мога да се съглася за италианските автомобили че не са добри. Ши*ано е за майсторите, където и да съм ходил все я плюят мойта... е аз какво съм и виновен на тях, че не ги бива, свикнали на немско и айде всичко друго е в г*за навряно. И пак идваме на големия късмет, явно mitkosoft е попаднал на екземпляр каран от мърляч. Мой съвет е, ако си се наплашил от тази кола я продай, преди да си налял още куп пари в нея, явно е поддържана зле и ще се появяват все нови проблеми, колкото и да оправяш.
Коментар
-
Не е спор между немско и италянско. Дадох този пример, щот ми дойте на ум първи. Всичко тръгна от думите, че италянските били хубави ама евтини. и аз исках да покажа, че при аналогични автомобили като клас и година, ценат ана немската е по-висока в пъти и това не е за сметка на качество, а на предрасъдаци. Цените по автокъщите са супер измислени. като говорим за коли нов внос или както навсякъде пише "катонови" (задължително написано слято)Ето и друг пример: Пунто 2 фейслифт от 2006 се продава с по 1000-2500 по евтино от Гранде пунто 2006. Иначе съм наясно, че няма как Кю7 на цена на Дачия Сандеро.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Няма какво да се лъжем,италянките са слаби като цяло.Последните няколко години имах възможност да карам доста служебни коли и то все нови.Ще обобщя накратко от скромния ми опит.Мерцедеса си е мерцедес много хубаво се кара,сравнително здрав докато не стигна 250к,след това почва една много голяма финансова болка.Френските също са кошници,няма смисъл повече да ги коментирам.Дойде ред и на фиата,доста чакахме да дойде поръчания с най новия мултиджет голяма радост,но за кратко.Покрай фиата станахме приятели с приемчиците от сервиза,просто всеки месец беше по гаранция за нещо.Тъй като отиде при други колеги последно чух, че е преключил с биела показала се през блока.Дойде ред и на тойотата,еми просто няма толкова здрава кола,който я хване я мачка и тая кола няма чупене,наскоро дигнах капака да долея вода за чистачките,щото на нея за друго не се вдига и видях, че ремъка на алтернатора се е разпърцал.След като се замислих се оказа оригиналния,а колата е на 215к.По тойотата няма нито един ремонт по окачването и все още е стегнато и няма дрънкане,а както споменах колата е служебна и който я вземе я мачка като за последно.Накратко това е виждането ми за марките които са минали през ръцете ми.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
Повечето майстори съветват "кола след 2001 - ва година не си взимай...и може би е прав...минаха годините на вечно здравите автомобили...никой производител няма изгода продукта му да е вечен понеже няма да има нови продажби...общо взето ресурса на новите автомобили е в диапазона на гаранцията им...тоест около 150-200К и след това идва един момент в който всичко почва да сдава багажа...производителите на авточасти спекулират точно с това...защо според вас няма нито един съвременен автомобил с евтини части...всичко е в порядъка над 100-200 лева за компонент...та дори един термостат е над 100 лева...на всеки му е ясно, че частите са скъпи, че ресурса на новите автомобили е малък, тва не го оспорвам...не оспорвам и, че си взех евтин автомобил...просто границата е много тънка ...ходих три пъти да я карам тая кола...вдигах капаци...слушах...гледах всичко...тая кола мъркаше...съединителя беше все едно натискаш възглавница...а сега 3 месеца след покупката съединителя се втвърдява с карането...двигателя чука странно на високи обороти..предницата скърца....тва за мен е перфектно замаскирана кола...иначе кой би набил 8000 в неструваща 100 лева кола...трябва да си пълен катил да дадеш толкова пари за нещо непотребно....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Когато през 1995 година си купувах кола 92 - ри набор. майсторите казваха същото - "ЗаЙби кола с моно-инжекция. Това е ужас". Така говориха и после. НЯМА майстор, който да не се страхува от това, което не разбира, но пък има много"майстори". Когато си купувахме дизели с CR пак беше така. Истината е, че всички се плашим от новите технологии, защотос незнанието си ги обричаме на гибел много преди да се докажат...Мите, светът върви напред. С коли до 2001 година няма, какда се движи времето. Късмет ти желая с колата. Моят съвет е да си я оправиш и след това съм сигурен, че ще ти се отблагодари.Късметът ти е бил такъв, но пък ми прочети подписа. Вярвам и съм убеден в посланието му. Успех.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Всъщност днес много мислих...колата ще си я оставя...след някои месец ще я вкарам в сервиз за тотален ремонт(ако не ме е оставила до тогава). След като я стегнат ще бъде "чипосана" ако преценя, че държи ще има още доработки(силови)...целта е такава, че винаги ми беше мечта да карма нещо по мощно...но всякви хора отстрани ме съветваха разума да надделее...еми разум разум ама пак ми се кара нещо мощно...така и така тая кола е вечно моя ...поне ще си я наточа постепенно...да не казвам голяма дума но до края на годината тая кола трябва да стане поне 250 коня...тва са ми амбициите до сега...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар