В кръга на шегата, ти и сега не четеш. Много добре си спомням, какво те съветвахме с ВО и как беше пропуснал проблемите на М32. Между другото, имам за какво да съм ти благодарен, сигурно се сещаш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование
Collapse
X
-
Къде са тези суперлативи за 159, които си ги чел? Дори да има и някакво положително мнение, не е зле човек да си ги отсява. Най-хубаво да чете чужди форуми, където хората карат по 30-50 000км на година. Тук само като прочета мнение "от 5 години я карам, никакви грижи, вече 20 000 км" и ми е ясно колко е меродавно. Без супер много да съм се вълнувал от нея ще ти кажа, че е проблемна скоростната кутия, носачите са скъпички, колата е тежка, а мотора 1,9 не е толкова безпроблемен, колкото са старите жтд. 2,4 жтдм пък въобще. За 1,9 май нещо имаше или с блока или с лагерите на коляновия вал. Хидравликата им е известна с проблема си с казанчето, което като не се смени навреме, прецаква рейката. В общи линии всичко, което ти е дошло на главата е описано. Трябва да се намира баланса между четенето на форуми и решителността за покупка. От една страна няма да намериш кола без изявени проблеми, от друга страна е хубаво тези проблеми да не са толкова сериозни. Аз не бих си взел кола, която гние доказано, както и кола, за която се твърди, че двг кара 200 000 и после си на основен ремонт заради коляновия вал например /Лагуна 2.0 150 коня/.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд. Няма автомобил които да няма проблеми, още повече стар. Аз съм убеден, че ако си я направиш както трябва и ще те слуша доста време. За 2.2dCi по форумите се пише какво ли не. То не са превъртели лагери, маслени помпи, капаци............ и най интересното за този мотор е, че не препоръчват смяна на водната помпа защото не била на ремъка.Та аз от пишман майстор и от това, че чета глупостите на някой хора по форумите свалях два пъти глава. Първия път защото главата не беше стегната и духна гарнитура на 10к а втория път защото не си смених водната помпа. Охладителната течност влиза в маслото и така над 10к си доливам на 1000км по литър и си карах докато не започна да чезне литър за 50км. Иначе много хвърлят лагери тези мотори :D Окачването било слабо за тези килограми, пълни глупости. Смених всички болтове + амортисьори заради ментета дискове който ми разбиха десния амортисьор. Като и отново смених дисковете и вече на 60к нищо не съм пипал по окачването. Като изключим една смяната на биалетки. Иначе са големи боклуци, но все в очите на хора които никога не са имали такива автомобили, поддръжката пък въобще не я коментирам.Автора на темата и той реза дебитомери, ЕГР.... слага съпротивления... пък после олеле. Като искаш да не ти светят лампи го правиш както трябва да бъде, ама било скъпо. Еми като е скъпо няма да си купуваш автомобил които не можеш да поддържаш.
Коментар
-
Здравей колега, Много съжалявам да прочета описаните от теб неволи. Навремето бях луд по тая кола и твърдо решен да си я купя. Още като излезе ми хвана окото и чаках да се появят на пазара като втора ръка 2-3 годишните. Мой колега си я купи нова обаче и това ме разубеди. Каква модификация беше ми е трудно да си спомня, но неговата кола не излизаше от сервиза. Вечно нещо повредено по нея. Както каза някой по-горе - единствената част по нея дето не се счупи е немонтираната. То не бяха грешки в двигателя, скоростите, електрониката, сигнали за прегрял двигател, абе направо коледна елха му беше таблото. Някъде около 30 000км по спомен тоя човек се предаде, каза, че не може повече, че тая кола го е съсипала психически и след кратка разправия я върна на оказиона. Това ме разколеба доста за колата, после ми отпадна като идея. Наскоро пак се бях зазяпал по тоя модел въпреки спомените покрай перипетиите на моя колега и сега след като прочетох твоите неволи дежа-вю получих.Успех с ремонтите, но мисля че е загубена кауза.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Airfan написа:А аз покарах малко едно 159-ка и очаквах доста луксозна возия, е, ами не е луксозна, даже никак. И се насочих към други автомобили и накрая си взех нова. За мен определено са малко сделани Фиат/Алфа и не са моя тип автомобил. Особено пък каквото смениш и се почва после нон стоп...
Коментар
-
chaveto написа:Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Каквото и да говорим все съм чел за проблемите по Алфите за калпавите им електроники и аз точно на такава попаднах...ами не мога да повярвам, че има безпроблемна алфа....да, разбирам, че е нормално с времето нещо да се повреди но аз за 3 месеца сменях гарнитура...половината окачване, ся и скоростите хлопат или квото е там...двигателя трака при ускорение и тва за 3 месеца...ами за 9 месеца кво ще стане - сигурно тотална щета...въпроса е на половина решен ще се договарям с автокъщата да си я взимат и да ми дават друга кола...и то нещо като чист бартер без стотинка плащане...ако трайно се откажат да ми я сменят тогава вече, ще я ремонтирам и си е вечно моя...но определено вече никога Алфа Ромео...Какво им е здравото в Автобилд още като излезе имаше тест в който на малко под 100 000 километра алфа 159 с тоя мотор хвърли двигател....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
siluro написа:Здравей колега, Много съжалявам да прочета описаните от теб неволи. Навремето бях луд по тая кола и твърдо решен да си я купя. Още като излезе ми хвана окото и чаках да се появят на пазара като втора ръка 2-3 годишните. Мой колега си я купи нова обаче и това ме разубеди. Каква модификация беше ми е трудно да си спомня, но неговата кола не излизаше от сервиза. Вечно нещо повредено по нея. Както каза някой по-горе - единствената част по нея дето не се счупи е немонтираната. То не бяха грешки в двигателя, скоростите, електрониката, сигнали за прегрял двигател, абе направо коледна елха му беше таблото. Някъде около 30 000км по спомен тоя човек се предаде, каза, че не може повече, че тая кола го е съсипала психически и след кратка разправия я върна на оказиона. Това ме разколеба доста за колата, после ми отпадна като идея. Наскоро пак се бях зазяпал по тоя модел въпреки спомените покрай перипетиите на моя колега и сега след като прочетох твоите неволи дежа-вю получих.Успех с ремонтите, но мисля че е загубена кауза.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар