Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 159 1.9 JTDm е едно голямо разочарование

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    В кръга на шегата, ти и сега не четеш. Много добре си спомням, какво те съветвахме с ВО и как беше пропуснал проблемите на М32. Между другото, имам за какво да съм ти благодарен, сигурно се сещаш.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #47
      M32 ми звучи като опелска скоростна кутия хаха...добре знам какво ме съветвахте, но както ти казах, кума ми кара най счупената автоматична кутия на Ауди и не е имал проблеми....
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #48
        Абе Алфа се избира със сърцето. Кви форуми, кви пет лева.Както пишеше в един подпис, "Това е Алфа - последното което губиш е надежда."Направи си колицата при свестен майстор и после си я карай с кеф.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #49
          dobrujanetza написа:
          Като стана милиомер, тогава ще ти говоря за Ламбо, Мазерати и Ферари. Пък и те май дизели нямат.
          Има

          Коментар


            #50
            Е човек нормално 159ка за 8.2К да си е кенеф. Гледано и запазено GT е толкова, че даже си удря 10К. Нормално е да налееш 2-3-4 К в нея, за да стане кола. Една Октавия е 12К на тия години, да не говорим за Пасат или БМВ (което е 8.2К х 2-3).
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #51
              големи кошници са верно ,аз удрях една с бус-а и ламарините са и калпави даже :D
              фиатче Браво 2.0

              Коментар


                #52
                Къде са тези суперлативи за 159, които си ги чел? Дори да има и някакво положително мнение, не е зле човек да си ги отсява. Най-хубаво да чете чужди форуми, където хората карат по 30-50 000км на година. Тук само като прочета мнение "от 5 години я карам, никакви грижи, вече 20 000 км" и ми е ясно колко е меродавно. Без супер много да съм се вълнувал от нея ще ти кажа, че е проблемна скоростната кутия, носачите са скъпички, колата е тежка, а мотора 1,9 не е толкова безпроблемен, колкото са старите жтд. 2,4 жтдм пък въобще. За 1,9 май нещо имаше или с блока или с лагерите на коляновия вал. Хидравликата им е известна с проблема си с казанчето, което като не се смени навреме, прецаква рейката. В общи линии всичко, което ти е дошло на главата е описано. Трябва да се намира баланса между четенето на форуми и решителността за покупка. От една страна няма да намериш кола без изявени проблеми, от друга страна е хубаво тези проблеми да не са толкова сериозни. Аз не бих си взел кола, която гние доказано, както и кола, за която се твърди, че двг кара 200 000 и после си на основен ремонт заради коляновия вал например /Лагуна 2.0 150 коня/.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #53
                  Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд. Няма автомобил които да няма проблеми, още повече стар. Аз съм убеден, че ако си я направиш както трябва и ще те слуша доста време. За 2.2dCi по форумите се пише какво ли не. То не са превъртели лагери, маслени помпи, капаци............ и най интересното за този мотор е, че не препоръчват смяна на водната помпа защото не била на ремъка.Та аз от пишман майстор и от това, че чета глупостите на някой хора по форумите свалях два пъти глава. Първия път защото главата не беше стегната и духна гарнитура на 10к а втория път защото не си смених водната помпа. Охладителната течност влиза в маслото и така над 10к си доливам на 1000км по литър и си карах докато не започна да чезне литър за 50км. Иначе много хвърлят лагери тези мотори :D Окачването било слабо за тези килограми, пълни глупости. Смених всички болтове + амортисьори заради ментета дискове който ми разбиха десния амортисьор. Като и отново смених дисковете и вече на 60к нищо не съм пипал по окачването. Като изключим една смяната на биалетки. Иначе са големи боклуци, но все в очите на хора които никога не са имали такива автомобили, поддръжката пък въобще не я коментирам.Автора на темата и той реза дебитомери, ЕГР.... слага съпротивления... пък после олеле. Като искаш да не ти светят лампи го правиш както трябва да бъде, ама било скъпо. Еми като е скъпо няма да си купуваш автомобил които не можеш да поддържаш.

                  Коментар


                    #54
                    кола

                    Колега попаднал си на такава кола какво да се прави.Ако е Опел или друга пак може да ти се случи същото.Може колата и преди да си ги е имала подобни проблеми но да неси усетил .Ако са сложили някакви добавки в маслото да е по тиха или е била при пишман *мастори*.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #55
                      Здравей колега, Много съжалявам да прочета описаните от теб неволи. Навремето бях луд по тая кола и твърдо решен да си я купя. Още като излезе ми хвана окото и чаках да се появят на пазара като втора ръка 2-3 годишните. Мой колега си я купи нова обаче и това ме разубеди. Каква модификация беше ми е трудно да си спомня, но неговата кола не излизаше от сервиза. Вечно нещо повредено по нея. Както каза някой по-горе - единствената част по нея дето не се счупи е немонтираната. То не бяха грешки в двигателя, скоростите, електрониката, сигнали за прегрял двигател, абе направо коледна елха му беше таблото. Някъде около 30 000км по спомен тоя човек се предаде, каза, че не може повече, че тая кола го е съсипала психически и след кратка разправия я върна на оказиона. Това ме разколеба доста за колата, после ми отпадна като идея. Наскоро пак се бях зазяпал по тоя модел въпреки спомените покрай перипетиите на моя колега и сега след като прочетох твоите неволи дежа-вю получих.Успех с ремонтите, но мисля че е загубена кауза.
                      Fiat Coupe 1.8

                      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                      Коментар


                        #56
                        А аз покарах малко едно 159-ка и очаквах доста луксозна возия, е, ами не е луксозна, даже никак. И се насочих към други автомобили и накрая си взех нова. За мен определено са малко сделани Фиат/Алфа и не са моя тип автомобил. Особено пък каквото смениш и се почва после нон стоп...

                        Коментар


                          #57
                          Airfan написа:
                          А аз покарах малко едно 159-ка и очаквах доста луксозна возия, е, ами не е луксозна, даже никак. И се насочих към други автомобили и накрая си взех нова. За мен определено са малко сделани Фиат/Алфа и не са моя тип автомобил. Особено пък каквото смениш и се почва после нон стоп...
                          Няма как да очаквате луксозна возия от среден клас автомобил с по-твърдо и спортно окачване - поради тази причина си има и висок клас автомобили. 159-ка е автомобил от класа на Пасат, БМВ 3, и МБ C класа - които в интерес на истината са доста по-скъпи. А за това дали е сполучлив модела или не, не мисля, че е редно да се съди по екземлярите втора ръка. В Алфа форума има достътъчно колеги, които са изкарали автомобила от магазина и вече са навъртяли по 200 хил км, като са описали какво са сменяли и какво не - няма нищо по-фрапиращо и различно останалите коли в класа си - консумативи, ДПФ филтри, пеперудки, окачване, съдеинител с маховик ( евентуално), дискове, термостат....Все пак втора ръка автомобил каквато и марка да е, е въпрос на късмет.

                          Коментар


                            #58
                            chaveto написа:
                            Тази Лагуна с кой мотор е? Защото ако те чуят във форума на Рено какво пишеш и ще те направят луд.
                            То те са си го казали, аз само ги цитирам- 2,0 дци 150 коня http://www.renault-bg.com/smf/index....c=161488.0Не робувам на марки, но съвсем да не прочетеш преди да купиш- само нова кола.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #59
                              Каквото и да говорим все съм чел за проблемите по Алфите за калпавите им електроники и аз точно на такава попаднах...ами не мога да повярвам, че има безпроблемна алфа....да, разбирам, че е нормално с времето нещо да се повреди но аз за 3 месеца сменях гарнитура...половината окачване, ся и скоростите хлопат или квото е там...двигателя трака при ускорение и тва за 3 месеца...ами за 9 месеца кво ще стане - сигурно тотална щета...въпроса е на половина решен ще се договарям с автокъщата да си я взимат и да ми дават друга кола...и то нещо като чист бартер без стотинка плащане...ако трайно се откажат да ми я сменят тогава вече, ще я ремонтирам и си е вечно моя...но определено вече никога Алфа Ромео...Какво им е здравото в Автобилд още като излезе имаше тест в който на малко под 100 000 километра алфа 159 с тоя мотор хвърли двигател....
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар


                                #60
                                siluro написа:
                                Здравей колега, Много съжалявам да прочета описаните от теб неволи. Навремето бях луд по тая кола и твърдо решен да си я купя. Още като излезе ми хвана окото и чаках да се появят на пазара като втора ръка 2-3 годишните. Мой колега си я купи нова обаче и това ме разубеди. Каква модификация беше ми е трудно да си спомня, но неговата кола не излизаше от сервиза. Вечно нещо повредено по нея. Както каза някой по-горе - единствената част по нея дето не се счупи е немонтираната. То не бяха грешки в двигателя, скоростите, електрониката, сигнали за прегрял двигател, абе направо коледна елха му беше таблото. Някъде около 30 000км по спомен тоя човек се предаде, каза, че не може повече, че тая кола го е съсипала психически и след кратка разправия я върна на оказиона. Това ме разколеба доста за колата, после ми отпадна като идея. Наскоро пак се бях зазяпал по тоя модел въпреки спомените покрай перипетиите на моя колега и сега след като прочетох твоите неволи дежа-вю получих.Успех с ремонтите, но мисля че е загубена кауза.
                                Винаги ми е бил любопитен следния феномен. Много хора имат познати, приятели или колеги, които са си купили определена марка автомобил и не излизат от сервизите. Любопитното е, че никой от собствениците на дадения автомобил, не споделя перипетиите си по форумите. БТВ Тва с прегряването се случва, ако някой в миналото е обърнал + и - на акумулатора или е давал ток. На Кромата тая джунджурма се намира под релетата при двигателя. Имах същия проблем заедно с някакви лампи по таблото и го оправиха за около час.
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X