Здравейте колеги, реших да сменя отбора и от Ланчия да дойда във Фиат. Спрял съм се на Croma дизел, по възможност автоматик. Разгледах темите свързани с покупка на конкретния модел, и затова въпросите са ми свързани с конкретни предложения от търговци. Ако някой е имал взимане/даване , да препоръча . За сега това са обявите на които съм се спрял :http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...агодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Покупка на Croma- моля за съвети и мнения
Collapse
X
-
Кола от Шв. май не е добра идея откъм ръжда. Иначе за парите, които си предвидил, аз лично бих избрал друго. Просто Фиат си струва по 2 причини- или заради ниската цена, или заради добрите дизелаци. А май от тези мултиджет вече не са така доволни хората. Предното жтд е друга работа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:Кола от Шв. май не е добра идея откъм ръжда. Иначе за парите, които си предвидил, аз лично бих избрал друго. Просто Фиат си струва по 2 причини- или заради ниската цена, или заради добрите дизелаци. А май от тези мултиджет вече не са така доволни хората. Предното жтд е друга работа.
Коментар
-
SD написа:pakumba написа:Кола от Шв. май не е добра идея откъм ръжда. Иначе за парите, които си предвидил, аз лично бих избрал друго. Просто Фиат си струва по 2 причини- или заради ниската цена, или заради добрите дизелаци. А май от тези мултиджет вече не са така доволни хората. Предното жтд е друга работа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Имаш предвид по-старите дизели, респективно по-стара Croma , и разбира се , че приемам съвети и за друг автомобил- бюджет до 12 000 лв. , дизел, семейна кола, която се кара предимно градско.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ако Кромата ти харесва, то трябва да отидеш и да ги видиш на място. Обявата служи просто да видиш на пръв поглед дали ти харесва колата и до там.Ако ще караш дизела градско основно, то ще трябва да му изкорубиш ДПФ-а със сигурност. За това бъди подготвен психически за процедурата.Тази Крома е относително добър автомобил. Доброто е, че има малки проблеми, но за сметка на това са многобройни.И да зачеркна темата на ntodorov. Нов дизел за града не става без преправяния. Ако някой си мисли, че ще купи нов дизел и ще може да го кара безпроблемно като старите такива, то се лъже.Подкрепям мнението на ntodorov. Ако не се нуждаеш от голям багажник (разбирай да нямаш малки деца), то се мятай директно на хибрид и не го мисли. Няма такова удоволствие от това да караш хибрид. Лично аз за последния месец само един път съм се качил на дизела. За да го раздвижа малко. Хем дизеловата ми кола е много по-комфортна, голяма и т.н. Но от хибрида трудно някой може да ме откъсне вече.Така, че, пак да го кажа, ако не ти трябва по-големия багажник на комбито (Кромата), то за този бюджет взимай един Приус и въобще не го мисли. За градска (и не само) семейна (не комби) кола е идеалния избор. И от към удобство, а и от към експлоатационни разходи в последствие. За съвсем малко по-голям бюджет вече има 3-то поколение Приус, който има шанс да си го караш следващите 5 години без да го пипнеш. Но ти гарантирам, че това увеличение на бюджета, който ще го дадеш, то с Кромата в следващите 1 до 2 години ще си го дал по нея. Така, че погледнато реално това отпускане на бюджета реално ще се изплати в кратък период от време. Просто съвет и идея.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ако Кромата ти харесва, то трябва да отидеш и да ги видиш на място. Обявата служи просто да видиш на пръв поглед дали ти харесва колата и до там.Ако ще караш дизела градско основно, то ще трябва да му изкорубиш ДПФ-а със сигурност. За това бъди подготвен психически за процедурата.Тази Крома е относително добър автомобил. Доброто е, че има малки проблеми, но за сметка на това са многобройни.И да зачеркна темата на ntodorov. Нов дизел за града не става без преправяния. Ако някой си мисли, че ще купи нов дизел и ще може да го кара безпроблемно като старите такива, то се лъже.Подкрепям мнението на ntodorov. Ако не се нуждаеш от голям багажник (разбирай да нямаш малки деца), то се мятай директно на хибрид и не го мисли. Няма такова удоволствие от това да караш хибрид. Лично аз за последния месец само един път съм се качил на дизела. За да го раздвижа малко. Хем дизеловата ми кола е много по-комфортна, голяма и т.н. Но от хибрида трудно някой може да ме откъсне вече.Така, че, пак да го кажа, ако не ти трябва по-големия багажник на комбито (Кромата), то за този бюджет взимай един Приус и въобще не го мисли. За градска (и не само) семейна (не комби) кола е идеалния избор. И от към удобство, а и от към експлоатационни разходи в последствие. За съвсем малко по-голям бюджет вече има 3-то поколение Приус, който има шанс да си го караш следващите 5 години без да го пипнеш. Но ти гарантирам, че това увеличение на бюджета, който ще го дадеш, то с Кромата в следващите 1 до 2 години ще си го дал по нея. Така, че погледнато реално това отпускане на бюджета реално ще се изплати в кратък период от време. Просто съвет и идея.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
noriaga написа:BO написа:Ако Кромата ти харесва, то трябва да отидеш и да ги видиш на място. Обявата служи просто да видиш на пръв поглед дали ти харесва колата и до там.Ако ще караш дизела градско основно, то ще трябва да му изкорубиш ДПФ-а със сигурност. За това бъди подготвен психически за процедурата.Тази Крома е относително добър автомобил. Доброто е, че има малки проблеми, но за сметка на това са многобройни.И да зачеркна темата на ntodorov. Нов дизел за града не става без преправяния. Ако някой си мисли, че ще купи нов дизел и ще може да го кара безпроблемно като старите такива, то се лъже.Подкрепям мнението на ntodorov. Ако не се нуждаеш от голям багажник (разбирай да нямаш малки деца), то се мятай директно на хибрид и не го мисли. Няма такова удоволствие от това да караш хибрид. Лично аз за последния месец само един път съм се качил на дизела. За да го раздвижа малко. Хем дизеловата ми кола е много по-комфортна, голяма и т.н. Но от хибрида трудно някой може да ме откъсне вече.Така, че, пак да го кажа, ако не ти трябва по-големия багажник на комбито (Кромата), то за този бюджет взимай един Приус и въобще не го мисли. За градска (и не само) семейна (не комби) кола е идеалния избор. И от към удобство, а и от към експлоатационни разходи в последствие. За съвсем малко по-голям бюджет вече има 3-то поколение Приус, който има шанс да си го караш следващите 5 години без да го пипнеш. Но ти гарантирам, че това увеличение на бюджета, който ще го дадеш, то с Кромата в следващите 1 до 2 години ще си го дал по нея. Така, че погледнато реално това отпускане на бюджета реално ще се изплати в кратък период от време. Просто съвет и идея.
Коментар
-
slonikon написа:Аз, понеже известно време си търсих С5, ще вметна, че по автокъщите ги смятат за практически непродаваеми. Така че цената, която им искат, носи яко на пазарлък. Стига да ги намери човек, че почти ги няма, а тези които ги има са повечето комбита.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Разликата м/у JTD и JTDm (мултиджета) съвсем не е в броя клапани. И мултиджет има с 8 клапана и той се монтира и на Крома включително.Все пак за предпочитане е 16 клапановия, най-малкото заради осезаемо по-голямата мощност.Но Кромата наистина не е много подходяща за градска кола, още повече за София.Моята я карам 80% и повече извънградско. Окачването (германско, от Опел Сигнум/Вектра) е кашкавалено. Почти не остана нещо да не съм сменял, а някои неща почнах и за втори път да ги сменям (биалетки).Въпреки това, предвид километрите, които минавам (почти 80 хиляди за 2 години и половина), бих казал, че Кромата е много добър избор.Има болежки, но не са за умиране Слаби места - както казах - немското окачване, дръжките на вратите... друго засега не се сещам. Казват, че скоростната кутия (ръчната) на по-старите модели, като моята, има конструктивен недостатък и прави проблем, но аз засега няма такъв.Изтръгването на DPF, EGR, пеперудки и т.н. е еднократен акт, скъпо е, но се преживява. После само караш.Но пак казвам, ако ще избирам кола за предимно градско каране - няма да е Кромата. (За в София си бяхме взели едно Ситроенче С2 1.4HDI)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар