Аз нямам спомен да е било по друг начин, смятано от 98-а примерно, от когато за първи път съм отишъл там като съвсем млад шофьор с първата ми кола.Някога не е било така. От баща ми например знаех навремето, че кола за да влезе в КАТ, трябва да е перфектна. Разбирай, че и петънца по боята са оправяли хората, вътре се чисти, па спирачни маркучи да са нови, накладки, ръчна как е натегната, аптечка да е в годност, пожарогасители са носили да се зареждат. От кога не е така, аз лично не знам. Не съм го заварил това време. Тук има из форума и хора с повече години стаж, те сигурно могат по-добре да кажат.Ако искаш да си сигурен за себе си, иди в нормален сервиз, където имат електронен стенд за спирачки и ще ти отделят повече време да огледат, да ти кажат какво има за правене. Аз поне така правя. А КАТ си го гледай като една формална процедура, която няма да ти даде нищо друго освен документи, за да можеш да излезеш на пътя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Процедурата при технически?
Collapse
X
-
Това, което обаче ме втрещи още повече, беше, че проверяващия ми каза, че ще ме спре от движение заради 5-6 по-дълбоки задирания и леко хлътване в дясната част на купето (от едно и също нещо са). Добре, а поне да ми беше обяснил как тези чисто козметични забележки ще повлияят на техническото състояние на колата, при положение, че той дори не я видя как работи...
Коментар
-
Salvador написа:А КАТ си го гледай като една формална процедура, която няма да ти даде нищо друго освен документи, за да можеш да излезеш на пътя.
Коментар
-
Immortal написа:Дори са връщали хора, ако двигателят не е измит (за да може лесно да се види номера му).
Коментар
-
Аз пък одобрявам по-повърхностния (сравнено със стандартен ГТП) първоначален преглед. Все пак купуваш черна кутия втора ръка и репатракът я стоварва пред КАТ. Кога и къде мога да я обслужа, като няма номера и гражданската ѝ е със съмнителна валидност?И всеки път съм бил с мръсен двигател. Покажат ми хората - кога любезно, кога не толкова - къде да избърша, че да видят номера и си минавам. За неработещи светлини естествено няма оправдание, щото те пускат на пътя, ама за нови накладки и спирачни маркучи просто би било заяждане.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
slonikon написа:Все пак купуваш черна кутия втора ръка и репатракът я стоварва пред КАТ. Кога и къде мога да я обслужа, като няма номера и гражданската ѝ е със съмнителна валидност?И всеки път съм бил с мръсен двигател. Покажат ми хората - кога любезно, кога не толкова - къде да избърша, че да видят номера и си минавам. За неработещи светлини естествено няма оправдание, щото те пускат на пътя, ама за нови накладки и спирачни маркучи просто би било заяждане.
Коментар
-
Да бе, и после от сервиза пак репатрак и в КАТ. Тя ще излезе златна. Дали колата спира те могат да я преценят, като я вкарваш на канала. Не ми се вярва, като им застържеш на желязо там, да вземат да си запушат ушите и да се обърнат на другата страна.Под светлини имах предвид всички останали, без габарити и на табела.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
BO написа:Hristian_Aleksiev написа:Лицето което извършва прегледа се качва в колата, а ти стойш отстрани и чакаш да си свършат работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар