Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома или Браво, за коли след 2006г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Честно казано, возията е най-малкото, което не ми хареса в 159-ката.Аре да не прецакаме и тази тема, като бензин-дизелджииската. Ако имаше читав автоматик, на днешно време бих си взел Браво. Сядах в едно и определено ми хареса, за разлика от Жулиета, която е баси пръчката. А бях влюбен в нея. Колегата да се качи и в двете/ Крома-Браво/ и да направи своя субективен избор. Успех, колега! :D
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #32
      Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.
      pakumba написа:
      и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.
      Какво имаш предвид? Че аз досега проблеми не съм имал и се надявам да нямам?

      Коментар


        #33
        Е тука има писано по темата за тези прословути скоростни кутии:http://www.wgmotorworks.co.uk/repair...n/m32-gearbox/
        Immortal написа:
        Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.
        pakumba написа:
        и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.
        Какво имаш предвид? Че аз досега проблеми не съм имал и се надявам да нямам?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #34
          Immortal написа:
          Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.
          pakumba написа:
          и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.
          Какво имаш предвид? Че аз досега проблеми не съм имал и се надявам да нямам?
          Ще го кажа отново и ще поясня защо го казвам.Всеки има различни виждания,аз съм 1.80 както и да преместя волан или седалка неудобно ми е,колегата може да е по-нисък от мен или по-висок,просто трябва да седне и в двете и да види,но бравото както и да преместиш може да намериш някъв среден вариант да ти е удобно.Другото,което ме подлудява е мястото на ключа и последното може би,свикнал съм скоростния ми лост да НЕ Е над нивото на подлакътника.За това писах неудобно,да прочете колегата и да ги тества хубаво и двете,да не е да мине 200 км и да слезне и да се чуди за кво е дал пари.Естествено на него може да му е добре,на мен не.Тва се питаше в темата-мнение,споделям мойто ... Другите фактори както споменах за мен са:Дизайна на бравото,Конкуретната цена все още,По-надеждно от кромата с по-малко заводски болежки.И да не забравяме,че и двете коли са съвсем различен клас,така че колегата да прецени за големината най-вече ...
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #35
            М32 не е толкоз страшна, просто почти никой не я кара с подходящо масло, а и ако ще я търкаляте повече от 2-3 години, си заслужава да се отвори превантивно.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Princo, "неудобството" ти идва от това, че си свикнал. Карал съм Сааб и след като покараш с ключ между седалките не ти се иска да е на "стандартното" място. Вече за седалките си е различно. Аз съм към 1,90 и ми пречат на дясното коляно пластмасите на средната конзола на 80% от колите :DЛост на скоростите по-високо също е много удобен, особено при активна работа с него. Просто всеки свиква с това, което има и отрича всичко друго :D Защото не е имал време да свикне с "другото".На седмица карам 3-4 до 5 различни коли и с всичко се свиква. Малко са нещата, които са наистина тъпи.

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                М32 не е толкоз страшна, просто почти никой не я кара с подходящо масло, а и ако ще я търкаляте повече от 2-3 години, си заслужава да се отвори превантивно.
                За маслото не знам, но гледах в Англия превантивно сменят капака на скоростите с модифицирания, мисля след 2012 беше моднат с допълнителни канали за мазане и самия лагер е по-голям. Това решавало проблема. Вече за другите лагери може би маслото да им е лека
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  Flow написа:
                  donnna написа:
                  Два дена не мога да стигна до телефона...Усещам, че Пунто-то ме предава... Повече бензин с газ няма да карам, тъй че двигателят ще е дизел, италиански - дали 120 или 150 или повече коне - без значение ще е... е данъка е различен....Качвал съм се на Крома... бях като шофьор в автобус, много висока седалка! Не съм карал, но не е проблем братовчедката има и е дизел, 120 или 150 коня - не помня. За Браво ще се възползвам от предложението по-горе, кой ти бяга от една бира....
                  Организирайте среща, ще имаш възможност да тестваш и браво 1.9 Multijet 16V 150.
                  Ей стопли се времето, като се чуе за бира плаж и черпене - всеки се натиска Колега, пусни на ЛС един телефон за връзка и кога е удобно да се обадя - за другата седмица...По темата - аз Либра-та не си я давам за нищо! Просто ми е нужна още една кола, нищо че само аз ги карам и двете... Но се налага - ей на сега зетя от чужбина е тука и съм му дал Самолета п.п. Не че ми се плащат 2 ГО, два прегледа, 2 данъка....
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар

                  Working...
                  X