Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома или Браво, за коли след 2006г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома или Браво, за коли след 2006г.

    Двигателите моля да не се коментират, щото са еднакви и е ясно поне за мен какъв ще е избора. Искам да коментираме комфорт, возия, практичност, поддръжка и те така....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    #2
    Куни, имам Браво 2008 г. Ела, вземи го и го покарай няколко дни да си придобиеш реална представа. Автомат е, 1.4 ТурбоДжет.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
    Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
    Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

    Коментар


      #3
      Re: Крома или Браво, за коли след 2006г.

      donnna написа:
      Двигателите моля да не се коментират, щото са еднакви и е ясно поне за мен какъв ще е избора. Искам да коментираме комфорт, возия, практичност, поддръжка и те така....
      Bravo II1) Комфорт: Да му се ненадяваш - обемен салон. Може би защото съм му свикнал, но от гледна точка на водача всичко му е на място, нищо претрупано или трудно достъпно. Сравнено с други автомобили от класа и година на производство по-удобни и меки седалки. 2) Возия: като всички по-нови автомобили - сравнително твърда.3) Практичност: Сравнено с комбито, по-малко практичен автомобил, но пък с пета врата.4) Поддръжка: Сравнително скъпа.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Ако не бързаш, като идвам към Бургас, ще ти дам едно завойче с Кромата, да придобиеш представа и от нея.На мен лично Бравото ми идва малко. Но и Кромата си има недостатъци де, не е перфектният автомобил. Но мисля, че пред Браво е по-добрият избор.П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.

          Коментар


            #6
            Immortal написа:
            П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
            И Multijet 150 16V, който не е особено рядък при Крома.

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
              То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #8
                Flow написа:
                spark написа:
                Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
                То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.
                Тръгва от 30 и стига до 160лв :D
                LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                Grande Punto 1.2 LPG

                Коментар


                  #9
                  PSG написа:
                  Immortal написа:
                  П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
                  И Multijet 150 16V, който не е особено рядък при Крома.
                  Мда. Не знаех, че на Браво има и 150 к.с, изненадах се, но явно е така.

                  Коментар


                    #10
                    mitaka_71 написа:
                    Flow написа:
                    spark написа:
                    Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
                    То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.
                    Тръгва от 30 и стига до 160лв :D
                    Има едно сервизче което ползвам, момчето ми намира Champion за (19-20) лв. но филтъра на Man например, е с цена близка до 100.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      Immortal написа:
                      PSG написа:
                      Immortal написа:
                      П.П. Двигателите им не са едни и същи с изключение на 1.9 mjtd 120 к.с. (който е сравнително рядък при Крома). Другите нямат нищо общо.
                      И Multijet 150 16V, който не е особено рядък при Крома.
                      Мда. Не знаех, че на Браво има и 150 к.с, изненадах се, но явно е така.
                      Е колега Immortal, ще взема да се засегна , има и 150 бензин, но казахме че моторите няма да коментираме.Напълно съм съгласен - кромата е по-практичния автомобил.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #12
                        Да, но съединител Sashs за Astra H (2004г.) е 640лв, за Bravo - 380лв. Говорим за дизеляци около 120 коня.Разгледах и Пежо 308.. общо взето някои неща при Браво са по-скъпи, други по-евтини... няма пълно щастие.
                        Flow написа:
                        spark написа:
                        Какво и е скъпото на поддръжката сравнено с една Астра или Меган на същите години например? При предното окачване нали шарнира е отделен?
                        То поддръжката не спира само до шарнирите. При мен там още нищо не е пипано, но едно друго малко примерче - дизеловия горивен филтър тръгва от 30 лв.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          Flow написа:
                          Е колега Immortal, ще взема да се засегна , има и 150 бензин, но казахме че моторите няма да коментираме.Напълно съм съгласен - кромата е по-практичния автомобил.
                          Не се засягай, ама Крома няма бензинов фиатски мотор. Използват опелски - барабар със съединителите, дето са по 600 и кусур лева. Затова казах, че нямат нищо общо.А за 150-те коня говорех за дизелите. Щото съм карал Браво 120 к.с.(8V), и тогава ми бяха казали, че няма 150 к.с.(16V) на Браво. Явно са ме заблудили, и така съм го запомнил.Да не коментираме повече двигателите все пак, по желание на автора на темата.

                          Коментар


                            #14
                            Браво ... Тая крома,грозна и неудобна.Рядко италиянска кола да не ми хареса външно.но мултипла и крома определено съм ги отписал. Бравото поне все още незнайно защо ако е с повечко есктри си държи цена,докато кроми по 5-6000 лв под път и над път ...
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                            Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                            Коментар


                              #15
                              Що се отнася до дизайн, Крома 2 е може би най-безличния на външен вид Фиат, като засенчва дори предишният ми "фаворит" Регата в това отношение. Ако му се махне емблемата може да мине за Грейт Уол. А Браво 2 ще е с актуален дизайн и след 5 години.
                              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                              Коментар

                              Working...
                              X