Честно казано, возията е най-малкото, което не ми хареса в 159-ката.Аре да не прецакаме и тази тема, като бензин-дизелджииската. Ако имаше читав автоматик, на днешно време бих си взел Браво. Сядах в едно и определено ми хареса, за разлика от Жулиета, която е баси пръчката. А бях влюбен в нея. Колегата да се качи и в двете/ Крома-Браво/ и да направи своя субективен избор. Успех, колега! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома или Браво, за коли след 2006г.
Collapse
X
-
Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.pakumba написа:и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.
Коментар
-
Е тука има писано по темата за тези прословути скоростни кутии:http://www.wgmotorworks.co.uk/repair...n/m32-gearbox/Immortal написа:Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.pakumba написа:и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Immortal написа:Относно позицията на водача в Крома - на мен лично ми беше проблем в началото не високата седалка - тя се сваля достатъчно надолу, а високият волан.Най-ниското му положение е прекалено високо, и затова съм си вдигнал нагоре седалката. (но пък и не съм от високите, 167 см съм).Но - със всяко нещо се свиква. На мен сега ми е супер удобно, а като седна в Капата - всичко ми е прекалено ниско. Въпрос на привикване.Скоростният лост изобщо не е на неудобно място - даже си е много удобно.pakumba написа:и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия....Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo, "неудобството" ти идва от това, че си свикнал. Карал съм Сааб и след като покараш с ключ между седалките не ти се иска да е на "стандартното" място. Вече за седалките си е различно. Аз съм към 1,90 и ми пречат на дясното коляно пластмасите на средната конзола на 80% от колите :DЛост на скоростите по-високо също е много удобен, особено при активна работа с него. Просто всеки свиква с това, което има и отрича всичко друго :D Защото не е имал време да свикне с "другото".На седмица карам 3-4 до 5 различни коли и с всичко се свиква. Малко са нещата, които са наистина тъпи.
Коментар
-
emzo написа:М32 не е толкоз страшна, просто почти никой не я кара с подходящо масло, а и ако ще я търкаляте повече от 2-3 години, си заслужава да се отвори превантивно.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Flow написа:donnna написа:Два дена не мога да стигна до телефона...Усещам, че Пунто-то ме предава... Повече бензин с газ няма да карам, тъй че двигателят ще е дизел, италиански - дали 120 или 150 или повече коне - без значение ще е... е данъка е различен....Качвал съм се на Крома... бях като шофьор в автобус, много висока седалка! Не съм карал, но не е проблем братовчедката има и е дизел, 120 или 150 коня - не помня. За Браво ще се възползвам от предложението по-горе, кой ти бяга от една бира....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар