Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома или Браво, за коли след 2006г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Princo написа:
    Браво ... Тая крома,грозна и неудобна.
    Мога да оспоря и двете твърдения Грозна е строго субективно. На мен пък страшно много ми харесва. И Бравото ми харесва де, но те са различен вид купета.Неудобна в никакъв случай не мога да я нарека. Това е може би най-удобната кола, която някога съм имал.

    Коментар


      #17
      Да бе, чак пък неудобна Кромата... колега ти до сега явно само S класи и бентилита си карал :D
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #18
        Два дена не мога да стигна до телефона...Усещам, че Пунто-то ме предава... Повече бензин с газ няма да карам, тъй че двигателят ще е дизел, италиански - дали 120 или 150 или повече коне - без значение ще е... е данъка е различен....Качвал съм се на Крома... бях като шофьор в автобус, много висока седалка! Не съм карал, но не е проблем братовчедката има и е дизел, 120 или 150 коня - не помня. За Браво ще се възползвам от предложението по-горе, кой ти бяга от една бира....
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #19
          Имай предвид, че автомата на Крома и на Браво нямат нищо общо. Това в случай, че си се насочил към автомат, разбира се.
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            #20
            Кромата е по-проблемна.Иначе всеки си хвали своето.Бравото има 1,6 и 2,0 мотори. ИМХО , които са по-добър избор.1,6 105 дизел е без ДПФ, което не е за изпускане. Също и турбалан е без променлива геометрия, което за някои е минус, за други е плюс. Въпрос на гледна точка.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              donnna написа:
              Качвал съм се на Крома... бях като шофьор в автобус, много висока седалка! Не съм карал, но не е проблем братовчедката има и е дизел, 120 или 150 коня - не помня.
              Сигурно седалката е била вдигната на макс. И тогава да такова е усещането Като я свалиш на макс няма да се чувстваш така.
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #22
                и май 120 коня дизела е с 5 скорости, 150 е с 6, но проблемна кутия
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #23
                  Най-важното е да се избягва M32 кутията.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    Е то като си със 150 коня дизела нямаш друг избор за ръчка. Но пък в крайна сметка ако се направи навреме ремонта, май се разминава леко.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      noriaga написа:
                      Да бе, чак пък неудобна Кромата... колега ти до сега явно само S класи и бентилита си карал :D
                      Кое и е удобното ? Неудобна седалка,лоста на ск.кутия е все едно на някъв бус ... Всеки си знае,но на мен ми е супер неудобна.Не карам с класи,бъдете спокойни.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                      Коментар


                        #26
                        Immortal написа:
                        Flow написа:
                        Е колега Immortal, ще взема да се засегна , има и 150 бензин, но казахме че моторите няма да коментираме.Напълно съм съгласен - кромата е по-практичния автомобил.
                        Не се засягай, ама Крома няма бензинов фиатски мотор. Използват опелски - барабар със съединителите, дето са по 600 и кусур лева. Затова казах, че нямат нищо общо.А за 150-те коня говорех за дизелите. Щото съм карал Браво 120 к.с.(8V), и тогава ми бяха казали, че няма 150 к.с.(16V) на Браво. Явно са ме заблудили, и така съм го запомнил.Да не коментираме повече двигателите все пак, по желание на автора на темата.
                        Имах в предвид, че при Bravo 2 има 150 к.с. дизел и 150 к.с. бензин.
                        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                        Коментар


                          #27
                          donnna написа:
                          Два дена не мога да стигна до телефона...Усещам, че Пунто-то ме предава... Повече бензин с газ няма да карам, тъй че двигателят ще е дизел, италиански - дали 120 или 150 или повече коне - без значение ще е... е данъка е различен....Качвал съм се на Крома... бях като шофьор в автобус, много висока седалка! Не съм карал, но не е проблем братовчедката има и е дизел, 120 или 150 коня - не помня. За Браво ще се възползвам от предложението по-горе, кой ти бяга от една бира....
                          Организирайте среща, ще имаш възможност да тестваш и браво 1.9 Multijet 16V 150.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #28
                            Princo написа:
                            noriaga написа:
                            Да бе, чак пък неудобна Кромата... колега ти до сега явно само S класи и бентилита си карал :D
                            Кое и е удобното ? Неудобна седалка,лоста на ск.кутия е все едно на някъв бус ... Всеки си знае,но на мен ми е супер неудобна.Не карам с класи,бъдете спокойни.
                            Между 159 и Крома, избрах Кромата. За това споделям мнението на Имортъла, че е субективизъм.
                            207 тиква автомат
                            новокромаджия 2.4 печка

                            Коментар


                              #29
                              Princo написа:
                              noriaga написа:
                              Да бе, чак пък неудобна Кромата... колега ти до сега явно само S класи и бентилита си карал :D
                              Кое и е удобното ? Неудобна седалка,лоста на ск.кутия е все едно на някъв бус ... Всеки си знае,но на мен ми е супер неудобна.Не карам с класи,бъдете спокойни.
                              Хм, може да ти е неудобна на теб колега не знам... но си има няколко позиции за настройване, има и подлакътник, на мен ми е екстра. А относно лоста на скоростните - аз съм с автомат и изобщо не ме бърка. Просто така се изказа, все едно до сега си карал мега комфортните автомобили и се мръщиш на крома
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар


                                #30
                                Аз за това подчертах - лично на мен ! Всеки си има предпочитания,аз седнах,местих,намествах,карах,супеееер странно и неудобно ми е.Иначе 159 и комфорт откъм возия няма как да стане.
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X