Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Всичко много хубаво, ама събота и неделя кой доставчик работи?

    Коментар


      #47
      Никой, но другите майстори как работят събота и неделя? Ако може да се ремонтира добре, ако не ще се чака понеделника за части. Аз до колкото съм виждал голям сервиз с възможност да има части в наличност в събота и неделя не работи.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #48
        Ако ще чака понеделник за части за какво изобщо да се почва събота/неделя. Това, ако на мен ми го извъртиш...Нещо, над което да размислиш - специализирай в нещо - дали в окачване, дали смяна на масла, но не се опитвай да бъдеш баш майстор. Иначе ще си правиш цял живот колите на ХУ познати.

        Коментар


          #49
          Окачване, масла, спирачна система в това ще се специализирам. Защо си мислиш че всички сервизи имат налични части при тях, най-вероятно или ще се чуем с клиента по рано за да погледнем колата и да видим какво ще трябва да купя или той ще дойде с часта. Събота и неделя може да работи някой сервиз който разполага с налични части, но цената в него най-вероятно ще е 3на на мойте.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #50
            Масовият проблем във всеки сервиз и магазин са именно частите.Няколко пъти ми се е случвало примерно за накладки да има няколко модела които да се слагат на един и същ автомобил. Отивам в магазина питам за цена и се почват разправиите. От тогава съм решил частите да ми ги заръчва майстора. Първо,че на място може да види каква точно е частта и да ми я поръча.Отделно ,че му я дават на по-добра цена.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #51
              krasio_79bs написа:
              Масовият проблем във всеки сервиз и магазин са именно частите.Няколко пъти ми се е случвало примерно за накладки да има няколко модела които да се слагат на един и същ автомобил. Отивам в магазина питам за цена и се почват разправиите. От тогава съм решил частите да ми ги заръчва майстора. Първо,че на място може да види каква точно е частта и да ми я поръча.Отделно ,че му я дават на по-добра цена.
              Ако питаш, това е част от проблема. Някой мастори искат да си избият вложените пари още от първите клиенти. Вчера, докато чаках жената след работа, случайно се запознах с едно момче със същия барутник 1,4 12В. Та пича ми се оплакваше, че повече не иска Фиат, понеже скъпи частите. Преди половин година му взели 700лв за смяна на съединител. Не го питах, къде го е сменял, но ми се струва, че доста са го ръснали човека.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #52
                Ми като не знае 200 кинта съединител, 120 труд, нека снася.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #53
                  Ами и тук е така, който може те реже през кръста, ама хората като видят сервиз с нов подемник и откачат, на комшията демферен маховик, съединител комплект 1050лв, за работа 350 с отстъпка. И му казах, значи сваляне и качване на скорости е 100- 120лв, ама нашият изцепи... ми да ама това е в нов сервиз и за това, аз просто спрях да му обяснявам, кат е будала нека плаща.
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #54
                    Някой мастори искат да си избият вложените пари още от първите клиентиКолега, някой майстори търсят масленият филтър на Фокус Ц-Макс от долу,ама не е там, точно поради тази причина започнах преди няколко години да чета усилено за коли,мотори, окачвания, диагностики и сега се реших да впрегна знанията си и да отворя сервизче. А всеки сам може да прецени, заслужава ли си да даде 10-20 лева повече за перфектно свършена работа или да рискува някой некадърник да му пипа спирачките.Днес разгледах цените на повечето автосервизи и като за начало мисля мойте да са 25-30 процента на долу (за работа).
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #55
                      ПО-рано в темата бях споменал за солената сума, при смяна на консумативи на служебната кола. Ето и снимка. Сервиза е голям, но не искам да казвам имена. Забележете, колко пари струва смяната на поленовия филтър. Ако отида с фиат-а и ми вземат 20лв за 2 минути работа...зае@%.
                      Прикачени файлове
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #56
                        Еб**о в сервиза, смяна предни накладки 38лв, поленов филтър 19, смяна на крушки на стопове 15лв. Мойте цени явно ще са 60% надолу от тези, ама то в малък беден град не са както в София.
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #57
                          flippy89 написа:
                          Еб**о в сервиза, смяна предни накладки 38лв, поленов филтър 19, смяна на крушки на стопове 15лв. Мойте цени явно ще са 60% надолу от тези, ама то в малък беден град не са както в София.
                          Ами, влизайки в административната част на сервиза, виждаш 4ма приемчици и касиерка. Замислих се...кой ли им плаща заплати на тия? Отговора е ясен. По тъпото е, че колата е стояла по-малко време в сервиза от колкото човеко/часа работа сумарно е правена по нея. Освен, ако не са работили всичко едновременно няколко човека, но ме съмнява П.П. Но за да си легален и голям сервиз, предполагам това е цената за клиента.
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #58
                            flippy89 написа:
                            Еб**о в сервиза, смяна предни накладки 38лв, поленов филтър 19, смяна на крушки на стопове 15лв. Мойте цени явно ще са 60% надолу от тези, ама то в малък беден град не са както в София.
                            Подхождаш лаишки. Всеки бизнес на светло е скъп, рисков, пълен с нерви и въобще няма общо с това да правиш колите в гаража си след работно време. Казвам ти го, за да си наясно и да погледнеш от другата страна. Ето ти малко за размисъл, без да съм специалист в областта и сигурно пропускам по-голямата част от изискванията:- помещение да отговаря на определени стандарти- пожарна безопастност, противопожарно оборудване, вадене на документи оттам- документи от всички останали институции- поддръжка на фирма, счетоводство, касов апарат- осигуровки на теб, на колегите ти, вероятно се изискват и някакви професионални застраховки - данъци- рекламации от клиенти- проверки от всички тези държавни органи, следене на новостите по законодателството, за да не те порязват много- обикновено не става да си 100% изряден и без да искаш не си, т.е. чат-пат отнасяш някоя глоба- отговорност към служителите си- ако падне колата върху него, познай какво се случва със собственика на сервиза- вероятно има изисквания към техниката- да минава един колко си пъти годишно преглед и профилактика и т.н.Всичко това ти ще го пропуснеш ако не си на светло. Затова и всеки сервиз, който е на светло ще бачка с поне 50% над твоята цена. Нормално е.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #59
                              Не може да се сравнява ни най-малко. Имат задължителни обучения през определено време, които трябва да се плащат. Ъпдейти на софтуер - също. През Х време решават, че трябва да се смени табелата на сервиза - пращат ти фактурата. Не те питат искаш ли, не искаш ли...А че тези разходи не дават качество и не съм доволен от нито един официален сервиз - не съм. Няколко марки служебни коли сме сменили.

                              Коментар


                                #60
                                Пожелавам ти успех,аз съм на мнение, че най-добре правим това, което обичаме. Лека полека ще ти се получат нещата, важното е да имаш уменията и доброто отношение ( че вече е голям недостиг). Аз имам пример за подобен успех. От просто хоби и интерес, до работещ бизнес, само че става въпрос за друга сфера ( ***Модерирано*** пожарогасители), но няма значение, идеята е важна. Стискам палци.Нарушена т. 2.4 от правилата.Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org

                                Коментар

                                Working...
                                X