Изгорялото масло го изкупуват за отопление. Приятел работеше в сервиз ,чийто отопление беше с котле захранвано с изгоряло масло.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гараж-сервиз или опит за собствен бизнес.
Collapse
X
-
Такова начинание има смисъл при наличие на собствено помещение. Узаконяването на подобно нещо (сервиз) е тегава работа - община, РИОСВ, РЗИ... да не изброявам, че е страшно. Другото много важно обстоятелство е изграждането на мрежа от потребители ала "мулти левъл маркетинг" на които да се разчита и на чисто търговски принцип (за продажби на масла, антифриз, чаркаляци и пр.). Много е важен стартът - да имаш всички необходимо като инструменти и оборудване за услугите които ще предлагаш, а не да търсиш от тук от там на заем ключ или приспособление (особено пред клиента). Проучи възможните доставчици, за предпочитане са коректните а не известните! Примерно аз си имам такъв приятел (с такъв тип гаражен сервиз) при когото си сменям някои работи, както и доставчик на масло от когото вземам 20 л туби масло на 130 кинта 5х40. С проверените коректни доставчици е добре да работиш в брой и веднага, макар и по-трудно в началото, после тази схема се изплаща - на теб ще са по-склонни да ти правят отстъпки, отколкото на някой на когото са дали на отложено и им бави парите. Необходимо е да имаш идея каква ще ти е основната целева група (като марки) и да имаш от основните неща наличности (най-вече филтри). Не допускай кибици и зяпачи при тебе - клиента оставя колата и му казваш кога да дойде, без значение дали ще успееш да се справиш за 10-15 минути... щото ако разбере, че искаш за 15 минути труд да му вземеш 20 лева ще те гледа накриво (и други такива неща). Добре е да имаш приближен човек на когото да разчиташ (да ползваш като жокер) когато нещо се закучи (било за съвет, било за помощ).Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Не допускай кибици и зяпачи при тебе - клиента оставя колата и му казваш кога да дойде, без значение дали ще успееш да се справиш за 10-15 минути... щото ако разбере, че искаш за 15 минути труд да му вземеш 20 лева ще те гледа накриво (и други такива неща). Добре е да имаш приближен човек на когото да разчиташ (да ползваш като жокер) когато нещо се закучи (било за съвет, било за помощ).Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
flippy89 написа:Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
flippy89 написа:Ще отговора едно по едно, заплата взимам 440лв и заедно с тази на жената не стигат. Да се занимавам с коли е хоби което ми носи голяма радост и се надявам и пари да изкарвам от него. Ясно ми е богат монтиор няма,но поне ще работя за себе си и ще имам време и да гледам кошерите с който съм се захванал.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Днес карах служебната в сервиз за смяна на масло, филтри, накладки и в допълнение е имало и 4 крушки. Та цялото тва чудо е излезе 411лв. Зае@и ти и марковуте сервизи. За това моята само в гаражи ходи. Успех колега с начинанието.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Колеги не очаквах толкова подкрепа и градивно мнение от вас, за което съм много благодарен на всички, твърдо съм решил да се заема с гаражчето и да го разработя, но първо ще събера някой по специфични инструменти който ще ми трябват.1. Честно казано съм се насочил към по старите модели коли, защото в беден град като нашият колите след 2005 не са много.Като за начало трябва да намеря една Виза Унискан за да ми е верен помощник за по старите коли, за другите имам някакви универсални модули който ще ме насочват за евентуален проблем.2. Ще ми е много тежко в началото, но аз съм доста упорита и амбициозна личност, пък и това ми е донякъде страст.3. Реклама ще има достатъчно добра, приятеля с който ще правим сервизчето, в момента му подготвяме едно Пежо 306 атмосферка, което ще навървява доста и мисли да се пуска на неделните срещи, което си е добра реклама.4. В началото ще бъдем изцяло на черно, което по обясними причини е чисто финансово и ще се работи като 2ра работа и събота и неделя, когато другите са затворени, докато успеем да завъртим колелото.5. Като книги, информация, програми вече съм се запасил и мисля с тях няма да имам проблем, а чичо ми има автосервиз и ужасно много работа и може и ще ми помага със съвети и акъл когато е нужно и когато има повече работа и ще ги препраща при мен.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Работенето в събота и неделя е един голям +, работенето нощем също! Особено ако е някъде около международен път или в по-голям град. Като се замисли човек има голяма логика в това - на нормалния човек (ходещ на работа 5 дни в седмицата от 8 до 5 или от 9 до 6) кога му остава време да се занимава с гуми, сервизи и смени на масла?! Логично, че събота и неделя. А в град като Видин, ако с твоя приятел се разберете да го устроите и с работа нощем (или на разположение) ще избиете рибата, понеже ще сте единствените. Това обаче изисква по-специална тарифа - примерно обикновената +30%. Нямаш си представа как се чувства човек закъсал посред нощите някъде... и колко е готов да плати за помощ!Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
D. Stanev написа:Работенето в събота и неделя е един голям +, работенето нощем също! Особено ако е някъде около международен път или в по-голям град. Като се замисли човек има голяма логика в това - на нормалния човек (ходещ на работа 5 дни в седмицата от 8 до 5 или от 9 до 6) кога му остава време да се занимава с гуми, сервизи и смени на масла?! Логично, че събота и неделя. А в град като Видин, ако с твоя приятел се разберете да го устроите и с работа нощем (или на разположение) ще избиете рибата, понеже ще сте единствените. Това обаче изисква по-специална тарифа - примерно обикновената +30%. Нямаш си представа как се чувства човек закъсал посред нощите някъде... и колко е готов да плати за помощ!Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
krasio_79bs написа:Орташката работа,кучета я яли!Това по т.3Рано или късно се почват разправии. Било то за пари,работно време или каквото ти дойде на ум.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Ако е така по добре му давай надник и взимай решенията относно сервиза сам. Едно е помощник,друго е ортак. Нощният труд не го одобрявам много. Първо ,че трудно се работи в тъмно дори и на лампа. Отделно не си робот ,а човек. Не ми е ясно как ще работиш до среднощ,а сутринта ще идеш на другата си работа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар