Здравейте, някой има ли наблюдения върху пежо 407, поддръжка слаби страни. На дизайн ми харесва повече от Кромата, но не знам като поддръжкак как е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор между пежо 407 и фиат Крома
Collapse
X
-
Аз ги заглеждам и попрочитам разни неща за тях. Като цяло оставам с впечатление, че са доста ненадеждни, но визирам дизела. Може би е нормално за по-новите дизелаци, май почти няма да намерим нещо като старото жтд, на което можеш много бой да хвърлиш и не издава багажа. В техния форум често виждам теми като не пали, не върви, влиза в авариен режим, турбината е за рециклаж, дюзи за смяна и т.н. Отделно бая проблеми имат с техния си дпф, а съвсем официално и признато слабо място са съединителите им и маховика, срещам теми за чисто нови коли на по 30 000 сменяли съединител.... Всичко това за 2.0 хди, за 1,6 хди не се итнересувам. 2.2 хди май е същия като 2.0Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Да и аз четох темите, но техния форум като цяло е мн беден от към информация. Аз почти съм се разубедил от дизела, че като чета и свят ми се завива от цените за ремонти, но пък бензиновите избора е супер малък особено за комби. Кромата също като гледам не се слави със особена здравина.Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Купуте си по един БТР - чувам не се чупели...п.п. Най-важното е да не настинете и да не се минете!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Здрасти колега,имам преки впечатления и към 2-те коли.Всяка от тях си има предимства и недостатъци.Пежо има сестра ми с мотор 2.0 хди,обслужването(ремък,ролки и водна помпа) са около 150-200 лв с отстъпки.ДПФ-а си е проблемен с тая система и течност която се долива,течността е скъпа и създаде ли проблем по-добре махане.Съединител сменихме с маховик комплект и беше 550лв комплект за всичко ,но беше на промоция и с отстъпка,за труд за смяна ми взеха 150 лв .Сега има за смяна долни шарнири ,който също са им слабо място,по-специални са,като лагери са ,има много писано за тях във форума.Като друг недостатък ще отбележа ,че е крайно ниска,трябва да се съобразяваш с всяка неравност по пътя.Иначе купето е в пъти по-обезшумено от на кромата ,возията е много по-добра,разхода на гориво и е повече от добре(извън града 5-5,5 ,а градско 7-8 макс).За кромата(120к.с.-1.9),ако е ръчка кутията е много чуплива ,аз я правих и със смяна на съединител(без маховик) ми излезе 1000лв .Обслужването и също е в същия порядък 150-200лв са частите(ремъци).Алтернаторите също са им слабо място ,сменях с втора употреба 80 лв.Към окачване мисля ,че кромата е по-добрия вариант за поддръжка,но и возията е по-лоша.Разхода и варира в същия диапазон 5-6 извън града ,градско 7-8 до 9 ,ако е студено ,пежото гори една идея по-малко.За друго не се сещам,ако искаш питай.Успех!
Коментар
-
Бронята, всичкии такива пежа са с ожулени брони. Самата муцуна е много издадена напред. Къде са намерили съеденител за 550лв с маховика? За сега мисля да търся бензин, че поддръжката ми се вижд по приемлива. Като гледах иначе частите са сравнително добри цените, сравними със стилото което карам в момента. Бензиновите комбита обаче са рядкост на пазара. Като гледам при всички марки преобладават дизеловите двигатели и не мога да си го обясня защо се така?Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
Като човек работил във СофияФранс ауто ще ти кажа че 407 е хубава кола вози много хубаво меко дизеловите мотори са не лош вариант но спрямо бензиновия е самолет. Но самата кола е със много изнесена напред и се разбива малко повечко и тук там задира легнали полицаи. Като цяло е хубава кола стига да имаш пари да я поддържаш. Може би по цена е същата като да обслужваш много по нова крома. Успех в избора.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Имам една съседка с Пежо. Всички в района паркират перпендикулярно на платното, само тя паркира успоредно и заема две места. Един ден я засякох и и казвам да паркира като всички останали, за да се освободи още едно място. Тя отговори - Три пъти ми пада бронята вече, като паркирам. Много ми е ниска колата и не мога.
Коментар
-
patrik212 написа:Аз гледах частите на кромата и пежото и на пръв поглед са съизмерими със съвсем малка разлика в цените, кое имаш предвид че е по скъпо? Проблем е че не са твърде масови и части втора ръка не се намират много лесно.naskobg написа:Имам една съседка с Пежо. Всички в района паркират перпендикулярно на платното, само тя паркира успоредно и заема две места. Един ден я засякох и и казвам да паркира като всички останали, за да се освободи още едно място. Тя отговори - Три пъти ми пада бронята вече, като паркирам. Много ми е ниска колата и не мога.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
patrik212 написа:Аз гледах частите на кромата и пежото и на пръв поглед са съизмерими със съвсем малка разлика в цените, кое имаш предвид че е по скъпо? Проблем е че не са твърде масови и части втора ръка не се намират много лесно.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:patrik212 написа:Аз гледах частите на кромата и пежото и на пръв поглед са съизмерими със съвсем малка разлика в цените, кое имаш предвид че е по скъпо? Проблем е че не са твърде масови и части втора ръка не се намират много лесно.Stilo 1.9jtd
Bravo 1.9TD
Коментар
-
patrik212 написа:pplk написа:patrik212 написа:Аз гледах частите на кромата и пежото и на пръв поглед са съизмерими със съвсем малка разлика в цените, кое имаш предвид че е по скъпо? Проблем е че не са твърде масови и части втора ръка не се намират много лесно.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар