Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредната "Акция Контрол по пътищата" за отчитане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Поредната "Акция Контрол по пътищата" за отчитане

    Здравейте колеги, реших да пусна тази тема за поредната "акция", на която станах свидетел днес прибирайки се от работа на околовръстното. Имаше повече от 5 патрулки и един паяк. Може би нямаше да ми направи впечатление толкова ако го нямаше паяка, та като го видях се сетих, че тези дни се изписа отново за спирането от движение на коли с "променена конструкция" (монтирано спортно гърне). Та започнах да се занислям с мойта "бегачка" какво да правя . Зачудих се просто информативно какви са процедурите и съответно какви са ни правата ако недай си боже му се случи на някой да го спрат и т.н. Аз съм с права генерация с едно резонаторно гърне, не мога да кажа че колата ми е много шумна, да по шумна е от обикновенно, но не е нещо фрапиращо. Ако ме спрат обаче със сигурност ще се заяждат. Не я газирам по кварталните улици или нещо такова, считам се за примерен шофьор... П.П. Въз основа на по горните редове ми се върти из главата да направя модификации по генерацията с цел "стелт режим" която се състои (все още събирам инфо ) от сменяне на сегашната такава с фабрична, обаче с добавена или дроселова клапа или гейт след ламбдата, които да се отварят или на определени обороти или с ел. мотор (както казах все още събирам инфо относно изпълнението). Ще се радвам ако някой сподели мнение по цялата тема.
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    #2
    Само си разсъждавам, но според мен най-лесно изпълнимо е със серво и клапа. На всичко отгоре е и евтино. Управлението на сервото може да е ръчно или автоматично.
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      #3
      pplk написа:
      Само си разсъждавам, но според мен най-лесно изпълнимо е със серво и клапа. На всичко отгоре е и евтино. Управлението на сервото може да е ръчно или автоматично.
      Можеш ли да обясниш по подробно колега? Аз се сещам за едни гърнета с такива електронни клапи за регулиране на звука.
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        Управление на клапа е бебешка работа. Дай някакъв примерен чертеж или по-подробно обяснение, за да имам база, на която да стъпя.
        207 тиква автомат
        новокромаджия 2.4 печка

        Коментар


          #5
          http://m.aliexpress.com/item/3239123...detailТова е нещото което ти трябва колега.
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            Re: Поредната "Акция Контрол по пътищата" за отчит

            htp_vesko написа:
            Аз съм с права генерация с едно резонаторно гърне, не мога да кажа че колата ми е много шумна, да по шумна е от обикновенно, но не е нещо фрапиращо.
            Гузен не гонен бяга. Има си децибели на които трябва да ти отговаря автомобила, щом не отговаря да се спира от движение.За един прост едноцилиндров мотоциклет маркова генерация струва между 1к и 2к. Искам да ти кажа, че не е същото като да си "отвориш" гърнето сам, да махнеш катализатора и все такива неща.Защото не звучи толкова добре и не докарва никакъв ефект от страна на вървене... Затова не мога да разбера защо трябва да ми ръжите с някакви измислени прави тръби, резонаторни гърнета.......... Ето и един клип за да разбереш за какво говоряhttps://www.youtube.com/watch?v=jEU8W_9GX_oА това от Али... е пълна порнография.

            Коментар


              #7
              Re: Поредната "Акция Контрол по пътищата" за отчит

              chaveto написа:
              htp_vesko написа:
              Аз съм с права генерация с едно резонаторно гърне, не мога да кажа че колата ми е много шумна, да по шумна е от обикновенно, но не е нещо фрапиращо.
              Гузен не гонен бяга. Има си децибели на които трябва да ти отговаря автомобила, щом не отговаря да се спира от движение.За един прост едноцилиндров мотоциклет маркова генерация струва между 1к и 2к. Искам да ти кажа, че не е същото като да си "отвориш" гърнето сам, да махнеш катализатора и все такива неща.Защото не звучи толкова добре и не докарва никакъв ефект от страна на вървене... Затова не мога да разбера защо трябва да ми ръжите с някакви измислени прави тръби, резонаторни гърнета.......... Ето и един клип за да разбереш за какво говоряhttps://www.youtube.com/watch?v=jEU8W_9GX_oА това от Али... е пълна порнография.
              Това за децибелите ми е ясно, не ми е ясна цялата процедура. Как ще ти измерят децибелите в 18 и 30 на околовръстното в момент от деня когато е най наторавен трафика? За тръби, генерации и т.н. ням смисъл да се спори, писано е и спорено достатъчно по темата . Колата е доста по тиха от "БМВ-та" и другите бегачки, които се газират по пътищата. Не е направена с цел да се чува от два километра .
              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Ами като не е шумна, тогава защо се притесняваш?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  BO написа:
                  Ами като не е шумна, тогава защо се притесняваш?
                  Ами защото съм сигурен, че ако недай си боже ме спрат, ще кажат че е шумна и ходи обяснявай че нямаш сестра дето се казва. Идеята ми е, че не е конкретизирано нищо, спират те, казват шумна е и това е. Измерват си по някакви измислени показатели и така. По спомен мился че беше 65 децибела... Незнам колко е шумно или силно. С някакви програмки от Google Play измервах с телефона, но мисля, че не мерят вярно. Климатика вкъщи изкарва шум 62 децибела, а почти не се чува (външното тяло). Колата я мерих пак със същата програма, излезе около 90 децибела. Във въпросната програмка имаше таблица, която описваше по скала на какво се равняват еди колко си децибела. Около 50-60 пишеше че се равнява на малко по силен разговор в библиотека :D . Та за това мисля че не са много точни.
                  Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                  Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    Ами предполагам фоновия шум ще бъде изолиран от устройството с което ще работи КАТ.За звука не ме разбра правилно. Звука от автомобил който е направен както трябва не дразни. Дразнят всякакви хоум мейд изпълнения и точно заради тях са акциите

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Ами предполагам фоновия шум ще бъде изолиран от устройството с което ще работи КАТ.За звука не ме разбра правилно. Звука от автомобил който е направен както трябва не дразни. Дразнят всякакви хоум мейд изпълнения и точно заради тях са акциите
                      Не съм запознат със самото устройство, та ми беше интересно как ще отчете (до колкото знам се измерваше май около метър от ауспуха) само шума от ауспуха на колата, която се измерва, а няма да отчете допълнително БМВ-то с ауспуха от Илиенци, което профучава в тоя момент... :D Съгласен съм за хоум мейдовете, мен също ме дразнят . Но то като се замислиш не е само до гърнетата, ами и до човека. Аз примерно гледам да се съобразявам максимално с хората от квартала специално сутрин, вечер и в по късни часове. Вкарвам и изкарвам от гаража без да я настъпвам излишно. Иначе при нас също има от "бързите" и вечер е неприятно, особено след като имам и 8 месечно бебе, което си ляга в 20 и 30 часа . Не ми харесва че слагат всички под общ знаменател само. Това че караш "спортна кола" не значи че вечер и нощем я караш из кварталните улици на втора, или пък че правиш глупости по пътищата, състезания и т.н.
                      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                      Коментар


                        #12
                        htp_vesko написа:
                        BO написа:
                        Ами като не е шумна, тогава защо се притесняваш?
                        Ами защото съм сигурен, че ако недай си боже ме спрат, ще кажат че е шумна и ходи обяснявай че нямаш сестра дето се казва. Идеята ми е, че не е конкретизирано нищо, спират те, казват шумна е и това е. Измерват си по някакви измислени показатели и така. По спомен мился че беше 65 децибела... Незнам колко е шумно или силно. С някакви програмки от Google Play измервах с телефона, но мисля, че не мерят вярно. Климатика вкъщи изкарва шум 62 децибела, а почти не се чува (външното тяло). Колата я мерих пак със същата програма, излезе около 90 децибела. Във въпросната програмка имаше таблица, която описваше по скала на какво се равняват еди колко си децибела. Около 50-60 пишеше че се равнява на малко по силен разговор в библиотека :D . Та за това мисля че не са много точни.
                        Само за сравнение, в казармата бях гаубичар на 120-ка, при пълен заряд шума от изстрела й е 120 Дб.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Не е еднозначно това с шума. Абсурд е полицаи да мерят шум, особено шум в околна среда, понеже нямат акредитация и съответно квалификация за "пробовземачи". Шумът според нормативната уредба се мери в "работна среда" (за фирми) и в "околна среда" (урбанизирана територия) - първия случай касае шум от технологичен източник (машини оборудване), а втория случай се отнася до всеки тип източник, включително транспортни средства... дори и комшията с резачката дето си реже дърва. Има определени часови зони от които зависят нормите и стойностите... Повече инфо в наредбата: http://www3.moew.government.bg/files...zateli_sum.pdf
                          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                          Коментар


                            #14
                            А бе то като те спрат с пърделника въобще не трябва да записват някакви цифри. Спират ти колата от движение, пък после ходи доказвай ако искаш, че си в нормата.За това като те спрат, то всичко идва до комуникацията, която комуникация отбягва на много хора по принцип, като дори не се усещат, че им куца. И после идват тук и мрънкат как еди кой си полицай го спрял и се бил правил на интересен.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Дразнят всякакви хоум мейд изпълнения и точно заради тях са акциите
                              Не е вярно. Акцията е за ВСИЧКИ промени в конструкцията на автомобила - нещо, което е забранено от ЗДвП.Основният интерес на държавата са пропуснатите данъци.Взимаш си кола 100 коня, плащаш смешен данък, чипосваш я и става 140 коня - за които не плащаш данък.Или другия вариант - сменяш двигателя от 1.4 на 2.0 с турбо. Това се хваща най-лесно:-Отвори капака - ха! дай да сверим номера на двигателя... опааа! Кво имаме тука? И т.н.

                              Коментар

                              Working...
                              X