Оригиналните ключове за гуми, които са част от оборудването на колите, наистина са с къси рамена. Затова и всеки истински мъж си носи в багажника една поне 1-метрова тръба, която може да се използва за рамо, а при необходимост и за бухалка . Това в кръга на шегата, ама си е живата истина. Като попадне колата в сервиз, в който затягат болтовете/гайките със сила, подходяща за тир, не можеш да ги развиеш без допълнително рамо. И ако спукаш гума и си само с оригиналния ключ, оставаш на пътя и викаш пътна помощ.
П.П. Аз си монтирах вече новите болтове. Медната смазка, която поръчах, се оказа менте. Пръснах 3 болта, но флаконът се повреди, спря да пръска и го върнах. А старите оригинални болтове GM дадох на стругар, който за общо 4 лв. ги направи буквално като нови. Нямат и помен от ръжда, оправил им е резбата, абе нови. Напролет може би пак ще монтирам тях.
П.П. Аз си монтирах вече новите болтове. Медната смазка, която поръчах, се оказа менте. Пръснах 3 болта, но флаконът се повреди, спря да пръска и го върнах. А старите оригинални болтове GM дадох на стругар, който за общо 4 лв. ги направи буквално като нови. Нямат и помен от ръжда, оправил им е резбата, абе нови. Напролет може би пак ще монтирам тях.
Коментар