Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Айде "чИститУ" - задължителни зимни гуми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купувайки си продукт на дадена фирма която държи на качество ,едва ли някой очаква подобно нещо.Предполагам не взимаш проби от гумите преди да си ги закупиш. Карал си с такива и си останал доволен. Отиваш и си взимаш пак същите ,но качеството е съвсем различно от това което си очаквал. За това си взимам само гуми от завода "майка" така да се каже. Било то зимни,летни или всесезонни.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      stilo_new написа:
      iliyan написа:
      От тази новина/закон само вносители,дистрибутори и гумаджий ще са радостни/доволни.А ние, които живеем в райони на България, където снегът е рядкост ще трябва да даваме пари на вятъра.
      Те зимните гуми не са само за сняг, но и за темпертури под + 7 градуса по целзий
      Това не е вярно, зимните гуми само на сняг са по-добри. На мокро време и 2 градуса външна температура с летни ще спрете по-бързо. На минус 5 и сухо време с летните пак ще спрете по-бързо. При дъжд с летните се спира значително по-добре. На сняг ще спрете в пъти по-бързо със зимните. Тези теории за под 7 градуса са пълни глупости и не отговарят на истината. Лошият случай е през деня да е плюс 5-6 градуса и през нощта да стане минус един и да завали сняг.Затова е по-добре да си с вече сложени зимни гуми. Но в Петрич шансът това да се случи е почти нулев. Зимните гумите при температура от над 10-15 градуса, си заминават много бързо не просто като грайфер, а и като качества на сняг. Приемането на подобен закон е откровено лобиране (разбира се срещу съответните солидни комисионни).

      Коментар


        Сега, разбирам, че не одобряваш такъв закон, ама недей и да пишеш и глупости!Първо се ограмоти малко технически, ама не по начин, четох някъде в интернет или някой ми каза. Учудвам се, че все още има хора които си мислят, че всичко опира до грайфера. Ами състава на гумата?? Не случайно, жаргонно се казва, че при ниски температури, летната гума става на" пластмаса".В сферата в която работя, при студено време, всички гумени уплътнения и съединения, променят характеристиките си и има доста проблеми. Включително жестоко дерайлиране на товарен влак тази зима при Дупница.

        Коментар


          Ами не сте прав, колега. Ето ви мнение, което съм чел преди кажи-речи 10 години в Алфа форума от доста сериозен човек, присъствал на тестове на зимни гуми във Финландия и предполагам познат и в този форум. Иде реч за потребителя pinko:Цитирам го дословно и моля ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ на температурата по време на теста:Въпреки че по всички форуми всички ме обявиха за луд, фактите са си факти.След като преди 2 седмици присъствах на едни тестове на зимни гуми във Финландия, повече не искам и да чуя за зимни гуми на сухо и мокро. Тотално ми се обърнаха представите за спирачен път при минус 7 градуса. Зимната гума - победител в теста - имаше повече от 8 метра по-дълъг спирачен път от най-обикновенна лятна гума.На мокро при плюс 1 градус спирачния път на зимните гуми също е с около 8 метра по-дълъг от този на летните.Да не говорим за устойчивост към аквапланинг - зимната гума е бахти трагедията.Тия басни и градски легенди за меката каучукова смес и алабала бяха актуални преди 20 години.ЗИМНИТЕ ГУМИ ИМАТ ПО-ДОБРИ КАЧЕСТВА САМО И ЕДИНСТВЕНО НА СНЯГ, И ТО УТЪПКАН СНЯГ. Ето го и самия тест, "сухата част" беше проведена бе при минус 7 градуса, а мократа - при плюс 1 градуса.http://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.pdfето текстовете от всички тестове на гуми в АутоБилд, там е и пидиефа на последния тест, който ще излезе в броя в четвъртък.http://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.pdfЕто цитат от теста за зимни гуми от миналата есенВъпреки че не са абсолютно задължителни и не ви грозят глоби или отнемане на точки, ако карате с летни гуми през зимата, добрата зимна гума е неизбежното зло при сняг, лед и температури значително под нулата. Както показаха нашите тестове по снежните алпийски пътища и замръзналите северни езера в Швеция, лятната гума не може да осигури почти никакво сцепление и сигурност при движение в зимни условия. Почти никакво сцепление при потегляне, почти никакво странично водене в завой, както и един повече от два пъти по-дълъг спирачен път - всичко е ясно.На суха и мокра настилка предимство имат летните гуми.И наистина - при мокра и суха настилка поради по-меката каучукова смес и множеството ламели при зимните гуми лятната гума е многократно по-добра. Зимната гума по-рано губи сцепление в завой, има значително по-лоши показатели по отношение на аквапланинга, както и доста удължен спирачен път, даже и при много ниски температури. Това е безспорно. Въпреки че митовете за температурната граница от +7 градуса да са много разпространени и хората да продължават да вярват в това.Нашите тестове показаха еднозначно - при мокра настилка едва достигането на границата на замръзване поставя физическите граници на сцеплението пред летните гуми(но същото важи и за зимните), на суха настилка дори при няколко и повече градуса под нулата лятната гума е абсолютен победител по отношение на сцеплението. Въпреки това ние горещо препоръчваме на нашите читатели зимните гуми, особено ако има вероятност да бъдат изненадани от сняг.__________________

          Коментар


            stilo_new написа:
            В сферата в която работя, при студено време, всички гумени уплътнения и съединения, променят характеристиките си и има доста проблеми. Включително жестоко дерайлиране на товарен влак тази зима при Дупница.
            В сферата която работиш гумата се използва за уплътнение, а в случая се ползва за сцепление и там нещата са силно различни.......
            Maximus68 написа:
            Ето ви мнение, което съм чел преди кажи-речи 10 години в Алфа форума от доста сериозен човек, присъствал на тестове на зимни гуми във Финландия и предполагам познат и в този форум. Иде реч за потребител с ник pinko:......[/i]
            Ся вероятно ще ти кажат че видиш ли технологите при гумите са напреднали толкова много, че нещата вече не са такива, вероятно и ще се посочат някой по пресни тестове където някой производител на гуми тенденциозно си е обявил че видиш ли на студено зимния им галош спира вече много по добре......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              Вие явно живеете в друг свят. Не става въпрос дали се използва гумата за уплътнение или друго. Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.Много ми е интересно някой току що регистриран във форума, с първите си мнения започва разпалено да обяснява, как понятието "зимна гума" е мит и световна конспирация на производителите на гуми.Хайде моля ви се, ние пасем трева от поляната. То елесно да се пишат общи приказки, ама малко трябва да се и прочете техническа литература.На мен, като не ми е ясно нещо питам, нищо лошо няма в това. Човек не може да знае всичко.

              Коментар


                интересно ми е как си променя химичните свойства тая гума... взаимодейства с асфалта може би...
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  stilo_new написа:
                  Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.
                  Никой не спори относно това.......но механичното сцепление при гумите е в температурен диапазон който е доста широк.........който не се влияе правопропорционално от т.нр промяна във физик-хим свойства..............и ние не сме се родили научени и ние сме питали или чели.......само че не сме повярвали сляпо на нещо което сме видяли написано някъде или казано най - вече по телевизията.......само и само щото ни се е сторило що - годе логично........
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    Колега Maximus68, не се пъни. На няколко пъти съм цитирал Pinko и ми казаха, че аз нищо не разбирам, Pinko е некъф тъпак и нищо не разбира и Ауто Билд са глупаци и нищо не разбират.Всеки си има глава на раменете, за да си направи изводите.На форумните специалисти ще повярвам, когато направят тест на гуми при ЕДНАКВИ условия, с ЕДНАКВИ автомобили!
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      Привет, на мен лично изобщо не ми пука от мнението на форумните специалисти в кавички. Всеки има право на мнение. НО подобни оспорващи позиции в тази ситуация обикновеноса валидни за хора, които имат сметка от цялата работа. Т.е са част от лобито. Другият вариант, който не допускам, разбира се, е , да имат липса на гънки между двете си уши. И третият е да си се кефят по дефолт да си ги подчукв@ живота. Бил той по формата на властта или други измерения.

                      Коментар


                        krasio_79bs написа:
                        Купувайки си продукт на дадена фирма която държи на качество ,едва ли някой очаква подобно нещо.Предполагам не взимаш проби от гумите преди да си ги закупиш. Карал си с такива и си останал доволен. Отиваш и си взимаш пак същите ,но качеството е съвсем различно от това което си очаквал. За това си взимам само гуми от завода "майка" така да се каже. Било то зимни,летни или всесезонни.
                        Не отговори според теб от къде идва проблема.Също така не разбрах на един и същи ли автомобил става това?
                        gamma написа:
                        Колега Maximus68, не се пъни. На няколко пъти съм цитирал Pinko и ми казаха, че аз нищо не разбирам, Pinko е некъф тъпак и нищо не разбира и Ауто Билд са глупаци и нищо не разбират.Всеки си има глава на раменете, за да си направи изводите.
                        Не че нещо но на всичките им се плаща да пишат. В последно време доста прехвалени където пишат, правят тестове... им излязоха кирливите ризи.Точно затова аз съм си направил изводите за себе си и не обръщам внимание на тестове...Защото една и съща гума се държи по различен начин на два автомобила. Лично изпробвано от мен.

                        Коментар


                          Maximus68 написа:
                          Привет, на мен лично изобщо не ми пука от мнението на форумните специалисти в кавички. Всеки има право на мнение. НО подобни оспорващи позиции в тази ситуация обикновеноса валидни за хора, които имат сметка от цялата работа. Т.е са част от лобито. Другият вариант, който не допускам, разбира се, е , да имат липса на гънки между двете си уши. И третият е да си се кефят по дефолт да си ги подчукв@ живота. Бил той по формата на властта или други измерения.
                          Кво става, бе? Този форум се напълни с "прогледнали". :D
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            chaveto, на един и същ автомобил са монтирани гумите.Не ти отговорих ,защото не знам от къде идва разликата.
                            FIAT FORUM BULGARIA
                            Ракията е над политиката

                            Видео от Италфест 2011

                            Коментар


                              stilo_new написа:
                              Вие явно живеете в друг свят. Не става въпрос дали се използва гумата за уплътнение или друго. Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.Много ми е интересно някой току що регистриран във форума, с първите си мнения започва разпалено да обяснява, как понятието "зимна гума" е мит и световна конспирация на производителите на гуми.Хайде моля ви се, ние пасем трева от поляната. То елесно да се пишат общи приказки, ама малко трябва да се и прочете техническа литература.На мен, като не ми е ясно нещо питам, нищо лошо няма в това. Човек не може да знае всичко.
                              Начи требе да имаш 16 000 мнения във форума за да ти се хване вяра така ли?
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                Може ли някой от "прогледналите" да коментира това? http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htmОсобено любопитен съм за мнението на колегата Максимус.
                                207 тиква автомат
                                новокромаджия 2.4 печка

                                Коментар

                                Working...
                                X