Купувайки си продукт на дадена фирма която държи на качество ,едва ли някой очаква подобно нещо.Предполагам не взимаш проби от гумите преди да си ги закупиш. Карал си с такива и си останал доволен. Отиваш и си взимаш пак същите ,но качеството е съвсем различно от това което си очаквал. За това си взимам само гуми от завода "майка" така да се каже. Било то зимни,летни или всесезонни.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде "чИститУ" - задължителни зимни гуми
Collapse
X
-
stilo_new написа:iliyan написа:От тази новина/закон само вносители,дистрибутори и гумаджий ще са радостни/доволни.А ние, които живеем в райони на България, където снегът е рядкост ще трябва да даваме пари на вятъра.
Коментар
-
Сега, разбирам, че не одобряваш такъв закон, ама недей и да пишеш и глупости!Първо се ограмоти малко технически, ама не по начин, четох някъде в интернет или някой ми каза. Учудвам се, че все още има хора които си мислят, че всичко опира до грайфера. Ами състава на гумата?? Не случайно, жаргонно се казва, че при ниски температури, летната гума става на" пластмаса".В сферата в която работя, при студено време, всички гумени уплътнения и съединения, променят характеристиките си и има доста проблеми. Включително жестоко дерайлиране на товарен влак тази зима при Дупница.
Коментар
-
Ами не сте прав, колега. Ето ви мнение, което съм чел преди кажи-речи 10 години в Алфа форума от доста сериозен човек, присъствал на тестове на зимни гуми във Финландия и предполагам познат и в този форум. Иде реч за потребителя pinko:Цитирам го дословно и моля ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ на температурата по време на теста:Въпреки че по всички форуми всички ме обявиха за луд, фактите са си факти.След като преди 2 седмици присъствах на едни тестове на зимни гуми във Финландия, повече не искам и да чуя за зимни гуми на сухо и мокро. Тотално ми се обърнаха представите за спирачен път при минус 7 градуса. Зимната гума - победител в теста - имаше повече от 8 метра по-дълъг спирачен път от най-обикновенна лятна гума.На мокро при плюс 1 градус спирачния път на зимните гуми също е с около 8 метра по-дълъг от този на летните.Да не говорим за устойчивост към аквапланинг - зимната гума е бахти трагедията.Тия басни и градски легенди за меката каучукова смес и алабала бяха актуални преди 20 години.ЗИМНИТЕ ГУМИ ИМАТ ПО-ДОБРИ КАЧЕСТВА САМО И ЕДИНСТВЕНО НА СНЯГ, И ТО УТЪПКАН СНЯГ. Ето го и самия тест, "сухата част" беше проведена бе при минус 7 градуса, а мократа - при плюс 1 градуса.http://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.pdfето текстовете от всички тестове на гуми в АутоБилд, там е и пидиефа на последния тест, който ще излезе в броя в четвъртък.http://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202006.dochttp://pinko.alfaromeo-bg.com/Reifentes ... 202007.pdfЕто цитат от теста за зимни гуми от миналата есенВъпреки че не са абсолютно задължителни и не ви грозят глоби или отнемане на точки, ако карате с летни гуми през зимата, добрата зимна гума е неизбежното зло при сняг, лед и температури значително под нулата. Както показаха нашите тестове по снежните алпийски пътища и замръзналите северни езера в Швеция, лятната гума не може да осигури почти никакво сцепление и сигурност при движение в зимни условия. Почти никакво сцепление при потегляне, почти никакво странично водене в завой, както и един повече от два пъти по-дълъг спирачен път - всичко е ясно.На суха и мокра настилка предимство имат летните гуми.И наистина - при мокра и суха настилка поради по-меката каучукова смес и множеството ламели при зимните гуми лятната гума е многократно по-добра. Зимната гума по-рано губи сцепление в завой, има значително по-лоши показатели по отношение на аквапланинга, както и доста удължен спирачен път, даже и при много ниски температури. Това е безспорно. Въпреки че митовете за температурната граница от +7 градуса да са много разпространени и хората да продължават да вярват в това.Нашите тестове показаха еднозначно - при мокра настилка едва достигането на границата на замръзване поставя физическите граници на сцеплението пред летните гуми(но същото важи и за зимните), на суха настилка дори при няколко и повече градуса под нулата лятната гума е абсолютен победител по отношение на сцеплението. Въпреки това ние горещо препоръчваме на нашите читатели зимните гуми, особено ако има вероятност да бъдат изненадани от сняг.__________________
Коментар
-
stilo_new написа:В сферата в която работя, при студено време, всички гумени уплътнения и съединения, променят характеристиките си и има доста проблеми. Включително жестоко дерайлиране на товарен влак тази зима при Дупница.Maximus68 написа:Ето ви мнение, което съм чел преди кажи-речи 10 години в Алфа форума от доста сериозен човек, присъствал на тестове на зимни гуми във Финландия и предполагам познат и в този форум. Иде реч за потребител с ник pinko:......[/i]Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Вие явно живеете в друг свят. Не става въпрос дали се използва гумата за уплътнение или друго. Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.Много ми е интересно някой току що регистриран във форума, с първите си мнения започва разпалено да обяснява, как понятието "зимна гума" е мит и световна конспирация на производителите на гуми.Хайде моля ви се, ние пасем трева от поляната. То елесно да се пишат общи приказки, ама малко трябва да се и прочете техническа литература.На мен, като не ми е ясно нещо питам, нищо лошо няма в това. Човек не може да знае всичко.
Коментар
-
stilo_new написа:Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Колега Maximus68, не се пъни. На няколко пъти съм цитирал Pinko и ми казаха, че аз нищо не разбирам, Pinko е некъф тъпак и нищо не разбира и Ауто Билд са глупаци и нищо не разбират.Всеки си има глава на раменете, за да си направи изводите.На форумните специалисти ще повярвам, когато направят тест на гуми при ЕДНАКВИ условия, с ЕДНАКВИ автомобили!Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Привет, на мен лично изобщо не ми пука от мнението на форумните специалисти в кавички. Всеки има право на мнение. НО подобни оспорващи позиции в тази ситуация обикновеноса валидни за хора, които имат сметка от цялата работа. Т.е са част от лобито. Другият вариант, който не допускам, разбира се, е , да имат липса на гънки между двете си уши. И третият е да си се кефят по дефолт да си ги подчукв@ живота. Бил той по формата на властта или други измерения.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Купувайки си продукт на дадена фирма която държи на качество ,едва ли някой очаква подобно нещо.Предполагам не взимаш проби от гумите преди да си ги закупиш. Карал си с такива и си останал доволен. Отиваш и си взимаш пак същите ,но качеството е съвсем различно от това което си очаквал. За това си взимам само гуми от завода "майка" така да се каже. Било то зимни,летни или всесезонни.gamma написа:Колега Maximus68, не се пъни. На няколко пъти съм цитирал Pinko и ми казаха, че аз нищо не разбирам, Pinko е некъф тъпак и нищо не разбира и Ауто Билд са глупаци и нищо не разбират.Всеки си има глава на раменете, за да си направи изводите.
Коментар
-
Maximus68 написа:Привет, на мен лично изобщо не ми пука от мнението на форумните специалисти в кавички. Всеки има право на мнение. НО подобни оспорващи позиции в тази ситуация обикновеноса валидни за хора, които имат сметка от цялата работа. Т.е са част от лобито. Другият вариант, който не допускам, разбира се, е , да имат липса на гънки между двете си уши. И третият е да си се кефят по дефолт да си ги подчукв@ живота. Бил той по формата на властта или други измерения.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
stilo_new написа:Вие явно живеете в друг свят. Не става въпрос дали се използва гумата за уплътнение или друго. Въпроса е че гумати си променя физико-химичните свйства при ниски температури.Много ми е интересно някой току що регистриран във форума, с първите си мнения започва разпалено да обяснява, как понятието "зимна гума" е мит и световна конспирация на производителите на гуми.Хайде моля ви се, ние пасем трева от поляната. То елесно да се пишат общи приказки, ама малко трябва да се и прочете техническа литература.На мен, като не ми е ясно нещо питам, нищо лошо няма в това. Човек не може да знае всичко.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Може ли някой от "прогледналите" да коментира това? http://www.tyrereviews.co.uk/Article...-Tyre-Test.htmОсобено любопитен съм за мнението на колегата Максимус.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар