Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Желаещи за групова поръчка на масло от Германия ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колегата didich беше пуснал един линк към руски сайт с лабораторни анализи на различни масла. Та там усилено коментираха, че новия анализ на едно и също масло RAVENOL, показва по-добър химичен състав, спрямо анализа от предните години. "Треторазрядният" производител подобрява качеството на маслото в новите си партидии това е документирано.

    Етикети ли си наливате в двигателите ? Търговците на ментета продават точно това-туби с етикети...и вътре Бог знае какво.


    Снощи цъках пак по руските сайтове и естествено не спирам да гледам немските масла RAVENOL

    Изглежда, че немците са променили формулата на Ravenol VST 5W-40 и то към доста по добро:

    - анализ от 2015 - http://www.oil-club.ru/forum/topic/1...5w-40-svezhee/
    - анализ от 11.04.2016 - http://www.oil-club.ru/forum/topic/25963-25963/

    Ясно се вижда, че химичния състав е претърпял промени като стойностите на цинк и фосфор са набъбнали, а най интересното е, че са наблегнали на доста повече молибден, което както знаем заедно с другите два елемента е противоизносваща присадка - очен харашо.
    Сравнен с така набралото популярност напоследък масло Ravenol VSI 5W-40 http://www.oil-club.ru/forum/topic/1...5w-40-svezhee/ , нещата като, че ли отиват в полза на VST, единствено VSI се отличава с доста по-високи нива на калций, но за съжаление последния анализ е от 2014 г., дали и това масло е претърпяло промяна на химичния състав няма как да разбера, но наистина ме блазни мисълта да пробвам този нов VST, ако нещата при VSI са се запазили от 2014 г.

    п.п. VST-то покрива и повече спецификации на фиат /Fiat 9.55535-GH2 and Fiat 9.55535-Z2/
    Последна редакция от DJPOPA; 28.06.2017, 01:15.
    Dacia Duster 1.6 4WD

    Коментар


      Аз си купих вече от въпросният VST, но все още не съм го налял, Равeнол се развиват все по добре и това се вижда от анализите на руснаците, нямам какво повече да добавя, да не говорим, че разширяват и видовете и моделите на самите масла, факт е, че изкараха и лицензираха първи в света масло с вискозитет 0W-16, докато другите наблягат основно на реклама и гръмки надписи по етикетите и като им видиш анализите 90% от тях са минералки, не казвам, че Германците са открили топлата вода, но поне това, което е написано на етикета отговаря и на това, което ще налееш в мотора, от там нататък колегата по нагоре го каза - всеки си има глава на раменете да налива каквото иска.
      punto HGT

      Коментар


        Да споделя първото си потребителско впечатление, след като налях въпросното “сбъркано” масло . Нямам претенции да разбирам от масла, още по-малко да мога да определя по миризма, цвят и вкус качествата им.

        Последните няколко смени в Стилото (1.9 JTD 2002, сега на 160 000 км) наливах Мобил 1 0W40 (от форумските групови поръчки), само последната беше с масло купено оттук - Кастрол 5w40 Edge. Не зная дали съм уцелил някакво бясно менте (въпреки, че маслото дойде от официален вносител), но с това (всъщност не особено евтино) масло за първи път чух повдигачите на Стилото да тракат след запалване и турбината да провива. Затова и го смених много преди препоръчителния пробег.

        Вчера налях въпросното Ravenol VSI 5W40 и резултатът е, че двигателят отново утихна, повдигачите не тракат, турбината не вие. С две думи, Стилото отново мърка и хвърка! Така че засега мога само да благодаря на DJPOPA и да се надявам, че маслото ще се представи на ниво и по-нататък.
        ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

        Коментар


          А реално с маслото си сменил и филтъра, от където ти е идвал този първоначален проблем при палене.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Ми аз съм с 5-40 мотул 85лв беше.И пунтото мк1 си трака като цяло.А турбото си вие едвали е от маслото?
            this

            Коментар


              Аз сложих някакво ENEOS, маторя не съм го чувал по-тих. Предните смени бяха със ZIC и Castrol, ZIC-а беше добре, но май магазина се беше преместил и не можах да намеря. С Castrola нещо почукваше в двигателя след 3-4 хил.като че ли... и бързо отиде във варела на масларницата.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                Същата работа и с малкия ми брат. Той кара Audi A4 1.8T, в магазина му похвалили VALVOLIN 5w40 и сложил такова. А продавача е комшията му от горния етаж и се познават много добре. След има няма 3-4хил.км с това масло, като прогрееше добре двигателя и започваше да трака. Ходи по сервизи, гледаха, чесаха се по главите, накрая мисля в TST (на Тони Келеша) му казаха, че маслото му е смотано и губи вискозитет при загряване. Та за това почва да трака мотора. Дадох му една туба REVENOL VSI, от тогава никакви проблеми.

                Интересно клипче, което колегата didich намери. Показва лесен начин да се определи дали маслото е истинска синтетика или хидрокрекинг на минерална база. Ако помътнее при охлаждане (парафинизация) е крекингово, ако остане бистро е синтетика. На 4мин от клипа е Ravenol VSI:
                https://www.youtube.com/watch?v=YGfUDdvETb8
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар

                Working...
                X