Изпъни го по Хемус до Ботевград и обратно и да видим дали ще е 3/100. Мен не ме интересува, че между две села в Германия, някой карайки с 60 на 5та е постигнал разход 2,6/100. Дай и аз ще ти дам такъв пример. Кога бях малък баща ми караше Трабант. Имахме къща в село Мусина (до ВТ) и сега карайки по пътя за Сг, се отклоняваш на отбивката към Павликени и там имаш едно качваше и после само спускане. Бащата гасеше Трабанта и чак до центъра на селото стигаше. И сега ако ги сравним....Трабанта и Лупо-то (което гори 3/100) Трабанта там в този участък ще е по икономичен. Така ли е?ЪП-а е мнохо хубава идея, ама само градско. Ако караш яко градско, ще спестиш доста с него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Хахаха. Смеси т.1 и т.4Вече писах колко ми гори Бравата и с каква скорост. На път с ограничени 90, аз си карам с 90-100. Но на път с ограничение 90 да караш с 60-70 за да докараш разход 3/100????????Не мога човек, да си губя времето с такива глупости и дасе повтарям и да си търся коментарите през 2 страници, щот цитираш каквото ти изнася.Сори, ама тъп беше примера. В искането си да покажеш, че дизела освен динамика и комфорт е И по икономичен. Ама се престара и избра толквоа икономичен, че той вече не беше динамичен.Същия беше и спора със стрелката на БМВ-то. Почна да си нагаждаш и да ми слагаш твои думи....Аз съм пас, спори си с някой друг.И пак ти казвам - Примера беше ТЪП. Другия с БМВ-то и Пасат-а беше истински, но оня с въшките - НЕ.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Изпъни го по Хемус до Ботевград и обратно и да видим дали ще е 3/100. Мен не ме интересува, че между две села в Германия, някой карайки с 60 на 5та е постигнал разход 2,6/100. Дай и аз ще ти дам такъв пример. Кога бях малък баща ми караше Трабант. Имахме къща в село Мусина (до ВТ) и сега карайки по пътя за Сг, се отклоняваш на отбивката към Павликени и там имаш едно качваше и после само спускане. Бащата гасеше Трабанта и чак до центъра на селото стигаше. И сега ако ги сравним....Трабанта и Лупо-то (което гори 3/100) Трабанта там в този участък ще е по икономичен. Така ли е?ЪП-а е мнохо хубава идея, ама само градско. Ако караш яко градско, ще спестиш доста с него.Kay_ написа:Хахаха. Смеси т.1 и т.4Вече писах колко ми гори Бравата и с каква скорост. На път с ограничени 90, аз си карам с 90-100. Но на път с ограничение 90 да караш с 60-70 за да докараш разход 3/100????????Kay_ написа:Не мога човек, да си губя времето с такива глупости и дасе повтарям и да си търся коментарите през 2 страници, щот цитираш каквото ти изнася.Kay_ написа:Сори, ама тъп беше примера. В искането си да покажеш, че дизела освен динамика и комфорт е И по икономичен. Ама се престара и избра толквоа икономичен, че той вече не беше динамичен.Kay_ написа:Същия беше и спора със стрелката на БМВ-то. Почна да си нагаждаш и да ми слагаш твои думи....Kay_ написа:Аз съм пас, спори си с някой друг.Kay_ написа:И пак ти казвам - Примера беше ТЪП. Другия с БМВ-то и Пасат-а беше истински, но оня с въшките - НЕ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И тук първото ти изречение, базиращо се на извадената дума "изпъваш" от контекста, беше израз на безсилие и липса на отговор.Щом Лупо-то като си "врътва" ключа по електронен път, коя я тая система в него, която извършва работа за да въртиш волана, натискаш спирачките? И по интересно е тя енергия не харчили, гориво?Рзстоянието е малко под 1км изкачване и около 10-12 спускане. Щом ти е интересно - смятай го.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Добре, човек както кажеш. Аз съм наясно, че Купър 2014 е по - хубав във всеки аспект от моята Брава...нз защо ми го казваш.И пак ми слагаш думи..НИКЪДЕ НИЩО НЕ СЪМ НАТЯКВАЛ, а си споделих разхода във връзка с на Веско коментара.Влязох в спор с теб заради тъпия пример, който даде. От там на татък ТИ почна да ми обясняваш, че можело и по евтино с правилната кола. Аз ти отговорих, че моята ЗА МЕН към този момент си е правилната. Сега кво да отида да тегля заем 15 000, че да си купя някво ла@но, което гори 3/100.Ти не си тъп, а се правиш на моменти щот така изнася. хайде навържи всичко.Това трябва на маса да се говори, че да се разберем, а не да си чупя пръстите тука.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:И тук първото ти изречение, базиращо се на извадената дума "изпъваш" от контекста, беше израз на безсилие и липса на отговор.Щом Лупо-то като си "врътва" ключа по електронен път, коя я тая система в него, която извършва работа за да въртиш волана, натискаш спирачките? И по интересно е тя енергия не харчили, гориво?Рзстоянието е малко под 1км изкачване и около 10-12 спускане. Щом ти е интересно - смятай го.Kay_ написа:Аз ти отговорих, че моята ЗА МЕН към този момент си е правилната. Това трябва на маса да се говори, че да се разберем, а не да си чупя пръстите тука.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не, примера го дадох най-умишлено. Заради прословутите 3/100. Да ти покажа, че в даден частен случай, кола може да гори и 0/100. Реално, не ме интересуваше кво ще кажеш. Схвана ли. За това и после ти записах, че щом ти се занимава - смятай. И бтв Трабанта не гори 15/100. Как го реши това. Да не са инженерите от Цвикау?И прав си. Наистина се мъчеш да ми отговаряш. То е една мъка...Аз мисля, че не си наясно какво искам да ти кажа, но както и да е.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Та не разбрах в крайна сметка - има ли дизел, който да е по-динамичен от твоята кола и да харчи по-малко гориво, изразено в лв/100км?п.п. Ти карал ли си Трабант? Защото аз съм карал. Една от първите коли на баща ми беше Трабант и сме правили ремонт на двигателя на балкона поне 10 пъти. Основното правило за разхода на Трабанта е с колкото го караш, толкова харчи. Стандартно извънградско си харчеше около 8/100. Ако не вярваш питай баща ти колко му е харчил, като го кара с 80-90км/ч и ти обещавам, че ще се изненадаш. Даже съм бил и на състезание от двутактовите преди 7-8 години, като целта беше до колко оборота ще развъртят такъв двутактов двигател от Вартбург. Успяха да го врътнат до към 12к оборота по спомен, преди да се счупи. А случайно да знаеш защо може да се развърти до тези обороти без проблем? Както казах, не падаме от Марс тука и тук-там някой поназнайва нещо за тия машини. п.п.2 Ама гледай само как тези 3/100 ти бръкнаха в душата. С газта до такава степен си се овъртял, че дори не осъзнаваш и не искаш да го осъзнаеш, че има двигатели/автомобили в този свят, които могат да горят по 3/100.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Та не разбрах в крайна сметка - има ли дизел, който да е по-динамичен от твоята кола и да харчи по-малко гориво, изразено в лв/100км?п.п. Ти карал ли си Трабант? Защото аз съм карал. Една от първите коли на баща ми беше Трабант и сме правили ремонт на двигателя на балкона поне 10 пъти. Основното правило за разхода на Трабанта е с колкото го караш, толкова харчи. Стандартно извънградско си харчеше около 8/100. Ако не вярваш питай баща ти колко му е харчил, като го кара с 80-90км/ч и ти обещавам, че ще се изненадаш. Даже съм бил и на състезание от двутактовите преди 7-8 години, като целта беше до колко оборота ще развъртят такъв двутактов двигател от Вартбург. Успяха да го врътнат до към 12к оборота по спомен, преди да се счупи. А случайно да знаеш защо може да се развърти до тези обороти без проблем? Както казах, не падаме от Марс тука и тук-там някой поназнайва нещо за тия машини. п.п.2 Ама гледай само как тези 3/100 ти бръкнаха в душата. С газта до такава степен си се овъртял, че дори не осъзнаваш и не искаш да го осъзнаеш, че има двигатели/автомобили в този свят, които могат да горят по 3/100.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
BO написа:Та не разбрах в крайна сметка - има ли дизел, който да е по-динамичен от твоята кола и да харчи по-малко гориво, изразено в лв/100км?п.п. Ти карал ли си Трабант? Защото аз съм карал. Една от първите коли на баща ми беше Трабант и сме правили ремонт на двигателя на балкона поне 10 пъти. Основното правило за разхода на Трабанта е с колкото го караш, толкова харчи. Стандартно извънградско си харчеше около 8/100. Ако не вярваш питай баща ти колко му е харчил, като го кара с 80-90км/ч и ти обещавам, че ще се изненадаш. Даже съм бил и на състезание от двутактовите преди 7-8 години, като целта беше до колко оборота ще развъртят такъв двутактов двигател от Вартбург. Успяха да го врътнат до към 12к оборота по спомен, преди да се счупи. А случайно да знаеш защо може да се развърти до тези обороти без проблем? Както казах, не падаме от Марс тука и тук-там някой поназнайва нещо за тия машини. п.п.2 Ама гледай само как тези 3/100 ти бръкнаха в душата. С газта до такава степен си се овъртял, че дори не осъзнаваш и не искаш да го осъзнаеш, че има двигатели/автомобили в този свят, които могат да горят по 3/100.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:...... Отделно баща ми неговия го купува за 5000лв, а 2ра ръка Жигули са вървели по 8-9000лв.Manowar - Татко
Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар