flippy89 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
BO написа:Kay_ написа:veselin10 написа:snake написа:Пропуснах да напиша, че като цяло волвото (дизеловата кола) се кара при доста по-благоприятни условия. А режимът на опела (газ-бензин) е всеки ден в софийските задръствания, а през уикенда - със 140 по магистралата.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
pplk написа:trace написа:А да, и да добавя, за какво удоволствие от шофирането ми говорите? Да речем София-Велико Търново - магистралата 120-140 постоянно,после 90-110. К’во значение има горивото, като поддържаш постоянна скорост?Kay_ написа:И кой е правилния автомобил? Няма какво да ръчкам, аз карам извънграда, почти изцяло на 5та, а и спирачки почти не ползвам. Аз на състезание не съм тръгнал, а да се предвижа от една точка до друга и следвам мотото " По-добре късно на този свят, отколкото по-рано на оня свят". Тази кола за мен към този момент е правилната: мога да я обслужвам без проблем без проблем и си ми слуши вярно. Живи и здрави след време и приоритети се сменят и семейното положение може да стане +1 и финансовото да се промени...чак тогава ще търся друга, воден от същите критерии. Да мога да си позволя да я обслужжвам и потдържам без проблем, да ме превозва евтино и сравнително по комфортно от предната. За двигателя, ще се реши в движение. Не съм заклет бензин/газ.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:pplk написа:trace написа:А да, и да добавя, за какво удоволствие от шофирането ми говорите? Да речем София-Велико Търново - магистралата 120-140 постоянно,после 90-110. К’во значение има горивото, като поддържаш постоянна скорост?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Да Бо, ще кажа. Ти с такова Лупо или Ситроена ще излезеш ли извън Сф по някоя магистрала? Това Лупо гори 3/100, ако карам от Сф до Своге с 60-70 на максимална предавка в дефилето. И най-вероятно няма и тази тази динамика, която всички почитатели на дизела търсите.Сравнявай нормални коли. Ето колегата ти даде истинско сравнение. Уточнявам, че става дума само за паричния фактор. НЕ споря, за динамика, ускорение, комфорт и т.н.Kay_ написа:И кой е правилния автомобил? Няма какво да ръчкам, аз карам извънграда, почти изцяло на 5та, а и спирачки почти не ползвам. Аз на състезание не съм тръгнал, а да се предвижа от една точка до друга и следвам мотото " По-добре късно на този свят, отколкото по-рано на оня свят". Тази кола за мен към този момент е правилната: мога да я обслужвам без проблем без проблем и си ми слуши вярно. Живи и здрави след време и приоритети се сменят и семейното положение може да стане +1 и финансовото да се промени...чак тогава ще търся друга, воден от същите критерии. Да мога да си позволя да я обслужжвам и потдържам без проблем, да ме превозва евтино и сравнително по комфортно от предната. За двигателя, ще се реши в движение. Не съм заклет бензин/газ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Бих си купил газифициран автомобил само ако е фабричен. Когато реша да си купувам кола, първото нещо, което правя е да проверя дали харесвания автомобил е по джоба ми. Това включва обслужване, поддръжка и разход на гориво, без значение дизел или бензин. Ако имам възможност-купувам, ако нямам-не. Не ми се струва логично да си взема кола, която не мога да изхраня и да и сложа газ, за да вържа бюджета. Предишната ми кола беше атмосферен бензин и няма база за сравнение с настоящия турбодизел. За следваща съм харесал турбиниран бензин, та /може би/ тогава ще имам по-реална представа за плюсове и минуси. За момента запазвам някакъв неутралитет, макар че дизела ми е леко присърце.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Вече почнахме да вкарваме 3 цилиндрови двигатели в надпреварта за разход. И то в коли без серво, дори без фарове за мъгла, но пък комфортни.Сравненията в тази тема са:показател вървеж: 6-цилиндров турбо дизел - атмосферен бензинпоказател разход: 3-цилиндров турбо дизел - атмосферен бензинAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
pplk написа:Бих си купил газифициран автомобил само ако е фабричен. Когато реша да си купувам кола, първото нещо, което правя е да проверя дали харесвания автомобил е по джоба ми. Това включва обслужване, поддръжка и разход на гориво, без значение дизел или бензин. Ако имам възможност-купувам, ако нямам-не. Не ми се струва логично да си взема кола, която не мога да изхраня и да и сложа газ, за да вържа бюджета. Предишната ми кола беше атмосферен бензин и няма база за сравнение с настоящия турбодизел. За следваща съм харесал турбиниран бензин, та /може би/ тогава ще имам по-реална представа за плюсове и минуси. За момента запазвам някакъв неутралитет, макар че дизела ми е леко присърце.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, сравнението в градски условия на БМВ-то и Пасат-а е реално. За заключението накрая също съм съгалсен.Бравата от подписа извънграда гори 7,5-8/100 газ със скорост 90-100 извънградско и 110-120 на магистралата. Там предвижването е много евтино. НО в града е ламя, особено зимата в Сф стигам 16/100, където разликата с дизелов автомобил в пари ще е незначителна.Ама това, което беше с Лупо-то и Ситроена...Веско, хората се променяме с годините...а аз за някой неща още не съм готов. А и апетита идва с яденето. От тия 80коня ако 1 седмица покарам някой пъргав дизел и ще ококоря очитеФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
BO написа:Kay_ написа:Да Бо, ще кажа. Ти с такова Лупо или Ситроена ще излезеш ли извън Сф по някоя магистрала? Това Лупо гори 3/100, ако карам от Сф до Своге с 60-70 на максимална предавка в дефилето. И най-вероятно няма и тази тази динамика, която всички почитатели на дизела търсите.Сравнявай нормални коли. Ето колегата ти даде истинско сравнение. Уточнявам, че става дума само за паричния фактор. НЕ споря, за динамика, ускорение, комфорт и т.н.Kay_ написа:И кой е правилния автомобил? Няма какво да ръчкам, аз карам извънграда, почти изцяло на 5та, а и спирачки почти не ползвам. Аз на състезание не съм тръгнал, а да се предвижа от една точка до друга и следвам мотото " По-добре късно на този свят, отколкото по-рано на оня свят". Тази кола за мен към този момент е правилната: мога да я обслужвам без проблем без проблем и си ми слуши вярно. Живи и здрави след време и приоритети се сменят и семейното положение може да стане +1 и финансовото да се промени...чак тогава ще търся друга, воден от същите критерии. Да мога да си позволя да я обслужжвам и потдържам без проблем, да ме превозва евтино и сравнително по комфортно от предната. За двигателя, ще се реши в движение. Не съм заклет бензин/газ.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
veselin10 написа:Ай наздраве, че празника почти свърши!ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Ама това, което беше с Лупо-то и Ситроена...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Kay_ написа:BO написа:Kay_ написа:Да Бо, ще кажа. Ти с такова Лупо или Ситроена ще излезеш ли извън Сф по някоя магистрала? Това Лупо гори 3/100, ако карам от Сф до Своге с 60-70 на максимална предавка в дефилето. И най-вероятно няма и тази тази динамика, която всички почитатели на дизела търсите.Сравнявай нормални коли. Ето колегата ти даде истинско сравнение. Уточнявам, че става дума само за паричния фактор. НЕ споря, за динамика, ускорение, комфорт и т.н.Kay_ написа:И кой е правилния автомобил? Няма какво да ръчкам, аз карам извънграда, почти изцяло на 5та, а и спирачки почти не ползвам. Аз на състезание не съм тръгнал, а да се предвижа от една точка до друга и следвам мотото " По-добре късно на този свят, отколкото по-рано на оня свят". Тази кола за мен към този момент е правилната: мога да я обслужвам без проблем без проблем и си ми слуши вярно. Живи и здрави след време и приоритети се сменят и семейното положение може да стане +1 и финансовото да се промени...чак тогава ще търся друга, воден от същите критерии. Да мога да си позволя да я обслужжвам и потдържам без проблем, да ме превозва евтино и сравнително по комфортно от предната. За двигателя, ще се реши в движение. Не съм заклет бензин/газ.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар