Пропуснах да напиша, че като цяло волвото (дизеловата кола) се кара при доста по-благоприятни условия. А режимът на опела (газ-бензин) е всеки ден в софийските задръствания, а през уикенда - със 140 по магистралата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
snake написа:Пропуснах да напиша, че като цяло волвото (дизеловата кола) се кара при доста по-благоприятни условия. А режимът на опела (газ-бензин) е всеки ден в софийските задръствания, а през уикенда - със 140 по магистралата.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
snake, сега, ако кажеш, че волвото е XC (нещо си), а опела е корса. Все пак волвото е с 14% по-мощно, и ако се окаже и че е доста по-тежко и др. фактори ( гуми ) а газта наистина е по-евтина. Кажи сега коя кола предпочиташ за дълъг път и защо, като говорим за сигурност и кеф, не за икономия.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
BO написа:Я да видим към днешна дата кое би било най-икономично от гледна точка на лева на 100км.Та имаме най-икономичните почти аналогични претенденти:Дизел.Газ.Според цените на Фуело към днешна дата имаме:1. Дизел = 2,59х1,72 = 4,46лв/100км2. Газ = 5,15х0,81+0,21х1,79 = 4,55лв/100км.Демек в крайна смета ако целта ти е задължително най-евтино придвижване, то отново логичния избор би бил дизела. Ама пък метана кърти отново.Значи логично е да бъде метан->дизел->газ->бензин ако търсиш само икономията.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
OpenGL написа:snake, сега, ако кажеш, че волвото е XC (нещо си), а опела е корса. Все пак волвото е с 14% по-мощно, и ако се окаже и че е доста по-тежко и др. фактори ( гуми ) а газта наистина е по-евтина. Кажи сега коя кола предпочиташ за дълъг път и защо, като говорим за сигурност и кеф, не за икономия.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Kay_ написа:BO написа:Я да видим към днешна дата кое би било най-икономично от гледна точка на лева на 100км.Та имаме най-икономичните почти аналогични претенденти:Дизел.Газ.Според цените на Фуело към днешна дата имаме:1. Дизел = 2,59х1,72 = 4,46лв/100км2. Газ = 5,15х0,81+0,21х1,79 = 4,55лв/100км.Демек в крайна смета ако целта ти е задължително най-евтино придвижване, то отново логичния избор би бил дизела. Ама пък метана кърти отново.Значи логично е да бъде метан->дизел->газ->бензин ако търсиш само икономията.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
veselin10 написа:snake написа:Пропуснах да напиша, че като цяло волвото (дизеловата кола) се кара при доста по-благоприятни условия. А режимът на опела (газ-бензин) е всеки ден в софийските задръствания, а през уикенда - със 140 по магистралата.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Може ли някой да даде разход в София на някой дизел (от калибъра на Алфа 147), да сравня с мен?А да, и да добавя, за какво удоволствие от шофирането ми говорите? Да речем София-Велико Търново - магистралата 120-140 постоянно,после 90-110. К’во значение има горивото, като поддържаш постоянна скорост?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Kay_ написа:veselin10 написа:snake написа:Пропуснах да напиша, че като цяло волвото (дизеловата кола) се кара при доста по-благоприятни условия. А режимът на опела (газ-бензин) е всеки ден в софийските задръствания, а през уикенда - със 140 по магистралата.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да Бо, ще кажа. Ти с такова Лупо или Ситроена ще излезеш ли извън Сф по някоя магистрала? Това Лупо гори 3/100, ако карам от Сф до Своге с 60-70 на максимална предавка в дефилето. И най-вероятно няма и тази тази динамика, която всички почитатели на дизела търсите.Сравнявай нормални коли. Ето колегата ти даде истинско сравнение. Уточнявам, че става дума само за паричния фактор. НЕ споря, за динамика, ускорение, комфорт и т.н.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
trace написа:А да, и да добавя, за какво удоволствие от шофирането ми говорите? Да речем София-Велико Търново - магистралата 120-140 постоянно,после 90-110. К’во значение има горивото, като поддържаш постоянна скорост?207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Всеки тегли към него си и това е. Газта е най- добре, вярно един път набиваш 700-800 лв за системата, но след първата година си караш евтинко и спестяваш евентуални разходи по нея и пак си отгоре. При дизела трябва да караш някоя малолитражка че да постигнеш нисък разход който може да се сравнява с този на газ, на някоя по голяма и комфортна кола. Голям дизел не може да бъде сравняван с голяма кола на газ, разхода изразен е пари е в полза на газта.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар