Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не му се сменят скорости на Стефанакито.......... :D След четири бензинови коли и сега карам трета дизелова....ми не ща бензинова заради разхода. Даже газифицирах две от бензиновите и пак не ги ща. Пък съм ги покарал всичките бая. Общо към 700 хиляди километра. От тях половината са с дизелови двигатели. По добре тегли дизела и е по икономичен, особено когато става дума за тежки коли от порядъка на 1500кг празна.
    Ситроен Ксантия HDI-110 +++
    Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
    Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

    Коментар


      Приемат се клипове на стокови дизелови коли с ДПФ и АГР, втора предавка, от 20км/ч до 100км/ч.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        Приемат се и клипове на бензинови на пета предавка от 40 до откат :D
        Powered by Emzo

        Коментар


          Хаха, Стефанаки, по-назад в темата имаше още един колега с 1,4 на газ, като теб, дето се качил на 100 коня дизел и вика "супер е - самолет!".Ти тука пък баш на доускорение предизвикваш. Карал съм Мареа бензинова с 3 коня по-мощна от сегашната и специално за изпреварванията над 100 км/ч тази е по-добре. Натискаш педала и се изтегляш. Пета на дълъг път не се изключва - регулираш скоростта с педала на газта.

          1.9 JTD 110hp
          Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

          Коментар


            Никой не предизвиквам. Просто искам да видя оборотомера на дизелов автомобил при 100км/ч и включена втора предавка.Не ме интересуват- от 80км/ч- над 100км/ч- на четвърта- на пета....
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              Утре имаш клип точно на 2ра ...даже ако искаш може и от място :D
              Powered by Emzo

              Коментар


                snake написа:
                slonikon написа:
                Е, тва е автофорум все пак - кви дискусии искате да водите в "Общи приказки".
                Хвърлял съм по едно око на политическите теми в "Общи приказки" и ми е правило впечатление, че и ти се вкарваш в някакви изнервящи дискусии, каквито казваш, че не се водят. А иначе ти беше прЕател опонентът и ту си припомняхте, че сте приятели, ту се плюехте, което е изключително стойностно и интересно за публиката. Сега не ми казвай колко ракия сте изпили заедно, айде нема нужда.Баш си е мястото за дискусии, само че повечето хора тук, а и изобщо, като видят или чуят мнение, което не съвпада с тяхното, палят. Не могат да спорят, не могат да комуникират нормално, това е положението. На някой му свирнали - вади бухалките, на друг му взели под носа мястото за паркиране - вади ножа.
                Не съм казал, че не се водят. Просто не може да се очаква, че в тоя раздел ще седи нарочен медиатор да успокоява страстите, че да става качествена дискусия. Аз като се вкарам в някакви изнервящи дискусии, не се тръшкам, че форумът ми е виновен и не можело да се дискутира вече тука и пр. Виж, ако в някой от техническите раздели някой напише някоя зловеща простотия и никой не го опровергае смислено, тогава става кофти - може да си прецакам колата, че и по-лошо. Тая тема си е точно като другите. Един го кефи звука на дизела, за мен това е Друг пък пише, че дизела бил за агресивни шофьори, ми аз пак Аз, точно защото предпочитам да карам плавно, ме кефи как дизела си дърпа на почти произволна предавка. Вече 8 години не мога да свикна с туй постоянно ръчкане на скоростния лост, "държане в обороти" и пр. гърчове. Отделно, че по-високото КПД, постигнато със значително по-проста конструкция, чисто професионално ми носи едно такова вътрешно удовлетворение.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  Stefanaki написа:
                  Приемат се клипове на стокови дизелови коли с ДПФ и АГР, втора предавка, от 20км/ч до 100км/ч.
                  Е, не е до 100, ама до 90 не мисля, че е кой знае каква разликата.Даже като се замисля е 1:1 с една бензинова 159-ка да речем.А и да кажа, че на тази Алфа, която тествах, реално никога не може да вдигнеш 100км/ч на 2-ра. Даже и над 80 общо взето идва края и до там.Ма карай. Важното е да искаме някакви измислени цифри, защото сме решили да "борим" дизела с някакви измислени изисквания.Може също да искаш клип, как някой си кара дизела на газ, която газ да се сипва в нормалния резервоар вместо дизела. Ей така, за да си актуален с анти-дизел изискванията.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    И все пак...Дизеловите агрегати са по надеждни от бензиновите при редовна смяна на консумативи и гориво в константа на качество.
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      BO написа:
                      Stefanaki написа:
                      Приемат се клипове на стокови дизелови коли с ДПФ и АГР, втора предавка, от 20км/ч до 100км/ч.
                      Е, не е до 100, ама до 90 не мисля, че е кой знае каква разликата:
                      Пууу, много я "мразя" подтискащата стрелкичка на БМВ ( тази под оборотомера)
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        Kay_ написа:
                        Пууу, много я "мразя" подтискащата стрелкичка на БМВ ( тази под оборотомера)
                        Да, гадна е. Някак си се възприема много по-лошо от колкото да ти показва в цифров вид разхода.Макар, че и в цифров вид е гадно, като имаш скала, която я пълниш до край. Това реално действа зле на мозъка.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          Това е по противно, понеже знаеш само, че е 20+, но не точно колко е. БМВ само да го натиснеш малко и скача на момента тая стрелка.
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            Скача скача ама 3000 кубика дизел 204 коня на БМВ само задно, ми гореше 7 нафта смесен разход. И не съм щадил педала. Всеки 90 градусов завой беше със пързаляне :D А за скептиците. ..купете си и вижте бре :D
                            Powered by Emzo

                            Коментар


                              Kay_ написа:
                              Това е по противно, понеже знаеш само, че е 20+, но не точно колко е. БМВ само да го натиснеш малко и скача на момента тая стрелка.
                              Таратанци. Няма разлика с друга кола. Тук просто виждаш физическия измерител на разхода, отнесен към физическото изместване на стрелката. Едно е да видиш 50% изместване на стрелката, друго е просто да видиш 20/100 на цифра, което реално би било 100% запълване на скалата. Даже реално цифрата би се сменила с една идея по-бързо, от колкото да се измести стрелката толкова рязко.Пример - на Приуса при тръгване често го виждам разхода от 20+, което се равнява на БМВ-то да удари другия край. Но пък не ми пречи да си карам с разход от 4.8/100 в момента, в града, нали? Няма кола с ДВГ, която при тръгване или намачкване на педала на газта, да показва по-малко от 20+
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                BO написа:
                                Kay_ написа:
                                Това е по противно, понеже знаеш само, че е 20+, но не точно колко е. БМВ само да го натиснеш малко и скача на момента тая стрелка.
                                Таратанци. Няма разлика с друга кола. Тук просто виждаш физическия измерител на разхода, отнесен към физическото изместване на стрелката. Едно е да видиш 50% изместване на стрелката, друго е просто да видиш 20/100 на цифра, което реално би било 100% запълване на скалата. Даже реално цифрата би се сменила с една идея по-бързо, от колкото да се измести стрелката толкова рязко.Пример - на Приуса при тръгване често го виждам разхода от 20+, което се равнява на БМВ-то да удари другия край. Но пък не ми пречи да си карам с разход от 4.8/100 в момента, в града, нали? Няма кола с ДВГ, която при тръгване или намачкване на педала на газта, да показва по-малко от 20+
                                Ти за колко бавен ме смяташ? На ясно съм, че става дума за моментен разход в порядък на секунди. Просто колкото пъти съм се возил/карал БМВ..ами все там стои тая стрелка и винаги ми е била забавна. Естествено, че не са горяли 20+/100.
                                ФИАТ- Пътят е само формалност
                                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                                -----------------------------------------------------
                                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                                Коментар

                                Working...
                                X