Отдавна стана ясно в темата, че българина си купува бензинова кола, с ЕДИНСТВЕНАТА цел, да газифицира, а не за да я кара на бензин!!! Далаверата по подразбиране си е Балкански синдром, а пък факта че Андрешко е национален герой, само говори по себе си...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
BO написа:Явно ти си над боговете и за теб не е важна статистиката, ама все се пробваш да кажеш поредната глупост.Ама мани боговете. Мен ми е кеф като някой ти покаже статистика, че средностатистически има повече дизели от бензинки, то сам се кефиш и призоваваш за мълчание, а реално статистиката оборва собствените ти думи. Смятай как сам се увърташ.
Коментар
-
dasteri777 написа:stilo_new написа:Опаааа какво стана?! След тази статистика и боговете биха замълчали. :Dpunto HGT
Коментар
-
didich написа:dasteri777 написа:stilo_new написа:Опаааа какво стана?! След тази статистика и боговете биха замълчали. :DЕ46 330d 2++
Коментар
-
mnpenchev
batproho написа:Отдавна стана ясно в темата, че българина си купува бензинова кола, с ЕДИНСТВЕНАТА цел, да газифицира, а не за да я кара на бензин!!! Далаверата по подразбиране си е Балкански синдром, а пък факта че Андрешко е национален герой, само говори по себе си...
Коментар
-
dasteri777 написа:didich написа:dasteri777 написа:stilo_new написа:Опаааа какво стана?! След тази статистика и боговете биха замълчали. :DФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
stilo_new написа:Кой е казал, че съм. Статистиката показваше, че по света има много повече бензинови, отколкото дизелови. така, че точно потвърждава думите ми.Не се увъртам.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Kay_ написа:dasteri777 написа:didich написа:dasteri777 написа:stilo_new написа:Опаааа какво стана?! След тази статистика и боговете биха замълчали. :DЕ46 330d 2++
Коментар
-
Kay_ написа:dasteri777 написа:didich написа:dasteri777 написа:stilo_new написа:Опаааа какво стана?! След тази статистика и боговете биха замълчали. :DЕ46 330d 2++
Коментар
-
Ще се гръмна...Забавлявах се щот тъпата земекопна машина не се казва нито автогрездей както я написа колегата, нито автогрейзер както я пишеш ти, а се казва автогрейДер.А сега включи логиката и се замисли на какво ли съм се смял?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Ще се гръмна...Забавлявах се щот тъпата земекопна машина не се казва нито автогрездей както я написа колегата, нито автогрейзер както я пишеш ти, а се казва автогрейДер.А сега включи логиката и се замисли на какво ли съм се смял?Е46 330d 2++
Коментар
-
dasteri777 написа:Kay_ написа:Ще се гръмна...Забавлявах се щот тъпата земекопна машина не се казва нито автогрездей както я написа колегата, нито автогрейзер както я пишеш ти, а се казва автогрейДер.А сега включи логиката и се замисли на какво ли съм се смял?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Скоро в един друг форум се коментираше темата за дизеловите ДВГ и там имаше анкета за най-най дизелов двигател правен някога по редица показатели... тогава убих рибата с моето предложение за такъв - руския ЯМЗ 238 (15 литров V8, разработен 1950, като и до днес е в производство с различни модификации, с турбо и без турбо). Та в този ред на мисли, не се сещам за подобен бензинов двигател чиято основна конструкция (с изкл. на горивна с-ма и глава) да е останал непроменен. Основните предимства на този мотор са надеждност, ремонтопригодност, ниски производствени и ниски експлоатационни разходи, голям мощностен диапазон, поддатлив на усъвременяване и пр.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар