Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел - поредната тема

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    evgeni85 написа:
    Сега на 10 собственици 8 предпочитат и карат дизелов автомобил.
    Да не се заричам,но това май ми е първия и последен дизел в лек автомобил

    Коментар


      Dilyan-Z написа:
      Да не се заричам,но това май ми е първия и последен дизел в лек автомобил
      Напъно подкрепям. Дизел стават за трактор, бетонобъркачка, автогрездей и т.н., но не и за лек автомобил.

      Коментар


        Хахаха....автогрездей.....хохо...извинявай, но не мога да спра да се хиля...хаххаха много яко
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          stilo_new написа:
          evgeni85 написа:
          Защо? Какво и е на темата. Огледай се около теб на светофара? Преди 20 години дизела беше рядкост. Сега на 10 собственици 8 предпочитат и карат дизелов автомобил.
          темата отдавна е изчерпанаДа бе глупости. Дизелът е пак по-редкият автомобил. То ако беше както казваш ти, да съм умрял от задушаване.
          В Европа средностатистически се продават повече дизели отколкото бензинки.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            Бо. ..недей ще им расчешеш крастата. Дизела бил рядък автомобил ахахахаха хахаха
            Powered by Emzo

            Коментар


              BO написа:
              stilo_new написа:
              evgeni85 написа:
              Защо? Какво и е на темата. Огледай се около теб на светофара? Преди 20 години дизела беше рядкост. Сега на 10 собственици 8 предпочитат и карат дизелов автомобил.
              темата отдавна е изчерпанаДа бе глупости. Дизелът е пак по-редкият автомобил. То ако беше както казваш ти, да съм умрял от задушаване.
              В Европа средностатистически се продават повече дизели отколкото бензинки.
              В България новите коли са толкова малко, че почти не влияят на статистиката, а 2/3 от колите са над 15 години според тази най-скорошна статия по темата, която ми попадна http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1515747 Високата средна възраст на автомобилите в България като цяло, води до преобладаване на бензиновите, защото явно продължителността на живота на дизеловите е по-ниска. Ако има статистика за средната възраст на коли в движение при двете групи, сигурно при бензиновите ще е с 10 години повече.
              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

              Коментар


                Нали уж беше обратното, дизела бил по-издръжлив от бензиновия такъв двигател. Според мен по-скоро зависи от обслужване на време и като цяло подръжка. Едно време смотани бензинови тикота караха по над 1 милион км, а все пак това си е мини "психо" кола. Ами дизелови 124-ки и те държаха и продължават да държат рекорди за пробег, за други сега не мога да се сетя.

                Коментар


                  Да кажа и аз личното си мнение по въпроса.Карал съм и бензинов (2бр.) и дизелов автомобил (2бр.).Бензин - това което не ми харесва:1. Идва времето, в което не държи хубав празен ход и почва да менка обороти. Самофорсиране и т.н.2. Много ламбди сонди много нещо, веднъж ми се случи да ми се прецака ламбда сонда на път за морето 1.4 двигател ми даде 15/100 разход.3. Газта - лично аз изпитвам страх от газова бутилка в колата. Поради тази причина съм карал колите само на бензин.Дизел - това което ми харесва:1. Палиш и кове обороти, няма игране, няма мърдане.2. Струва ми се, че има по-малко датчици за обслужване.3. По-малък или в момента равен (2,4 JTD) градски разход в сравнение с бензинките.И на базата на тоя мой личен опит и случки предпочитам дизела и винаги ще го предпочитам. Дори и тези по-новите с ДПФ. Махам го и готово
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    Нямам данни за цяла Европа, но на най-големия европейски пазар цифрите за продадени коли са средните:Официални данни за 2014 в Германия:Новорегистрирани коли: 3,04 милионаРегистрирани на часни лица: 36,2%Дизел: 47,8%Бензин: 50,5%Алтернативно гориво: 1,7% Официални данни за 2015 в Германия:Новорегистрирани коли: 3,2 милионаРегистрирани на часни лица: 34,2%Дизел: 48%Бензин: 50,3%Данни за 01.2016:Бензин: 49,6%Дизел: 48,7%
                    Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                    Коментар


                      Stefanaki написа:
                      Нямам данни за цяла Европа, но на най-големия европейски пазар цифрите за продадени коли са средните:Официални данни за 2014 в Германия:Новорегистрирани коли: 3,04 милионаРегистрирани на часни лица: 36,2%Дизел: 47,8%Бензин: 50,5%Алтернативно гориво: 1,7% Официални данни за 2015 в Германия:Новорегистрирани коли: 3,2 милионаРегистрирани на часни лица: 34,2%Дизел: 48%Бензин: 50,3%Данни за 01.2016:Бензин: 49,6%Дизел: 48,7%
                      И аз някъде бях гледал подобни даннни. А защо някои продължават да твърдят, че повече дизели се купували?

                      Коментар


                        Stefanaki, защо си правиш труда, като се видя, че колегата с думите "Сега на 10 собственици 8 предпочитат и карат дизелов автомобил", няма да ти отговори. Той скача с въпроси, но когато му отговориш адекватно със статистика, графика и започва с кръчмарските лафове.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          Добре де. Темата е всеки да си изкаже мнението и да вмъква в нея личен опит и наблюдения.За да се сравняват двата ДВГ - трябва да си ПРИТЕЖАВАЛ и от двата. Приказки от рода: " Карах веднъж на един приятел дизела"са малко, като ЕЖК. За 27 годишния си стаж, като шофьор - 15 години съм карал бензинови коли и 12 години - дизелови.Колите са били лични. Поддръжката моя. Най-старата по години кола, която си купих беше Брава-та ( ЖТД). На 7 години ( оказа се и на 400 000 км.). Тя мибеше и единствената "проблемна" кола докато я вкарам в пътя. След това - само каране. В момента е в баща ми, но и парите, за които я придобих + ремонтитев началото пак си бяха изгоден избор. За бензиновите си коли, какво да кажа ? Не са ме оставяли на пътя ( с газ не съм карал). Обичах си ги и си ги поддържах.Сега ми е останала една. Използвам я за аграрни дейности, но откак си купих първата дизелова кола бензина вече не ми е алтернатива. И тук пак ще наблегна:Нека не си вменяваме предпочитанията, защото вкусовете, начин на живот и задоволености са ни различни. Ако и двата ДВГ нямаха своите предимства отдавнапроизводителите на коли щяха да спрат с губещото такова.
                          Stefanaki написа: Нямам данни за цяла Европа, но на най-големия европейски пазар цифрите за продадени коли са средните:
                          Данните на Стефанаки за новозакупени дизелови коли са с изненадващи за мен резултатина продажби. Като си направя сметката, че всички товарни и подемни машини са дизелови ( не са в сметката)може да се окаже, че производството на дизелови агрегати е в пъти по-голямо.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            Ихааа , 50 страници. Яко !Който си купува нова кола , може да си позволи да я кара на бензин.За кола в диапазона на евро3 (най най най най най най ама най-масовите), няма нито една бензинка турбо, която да се представи, така както един турбо дизел.И да, къде, къде по-евтино е да обслужваш евро3 дизел пред евро3 бензин.Дизела просто има по-малко неща за обслужване.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Ааа, малко са, чакам тема "Бензин vs. Дизел - поредната тема - част 2" Емо, някой хора като им дадеш е36, е46, ТДИ (голф4, А3), ЖТД (147,156,159) и рязко се побъркват Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 В понеделник едно хлапе с е46 взе на дрифт едни завой пред мен...направо виждах как оставам без предница.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                Като чета тука феновете на дизела - направо се чудя автомобилните производители какви тъпаци са та произвеждат и бензинови двигатели!
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X