Печка ли е? Радва ме. Едно време ходих да гледам една ес класа 4000 кубика дизел осмак. Супер звучеше. Язък че беше със скоростна в 3та аварийна :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензин vs. Дизел - поредната тема
Collapse
Заключена тема
X
X
-
evgeni85, осъзнай ,че се излагаш със последните си писания!Това ,че си ръководител на 30 човека в дадена фирма(което силно ме съмнява) съвсем не те прави баровец.Нито си ти човека който ги е наел,нито ти им плащаш заплатите ,нито осигуровките,нито пък си дал лев инвестиция във тази фирма.Мноооого си далеч от тия неща.Имам честа да познавам хора на висок ръководен пост в Идеал стандарт и повярвай ми са далеч от радостта да си купят крадена нафта на 1,20.Желая ти да станеш ТИР ажия и да си крадеш сам нафтата. Така даже и без пари ще ти излиза и без да си началник на 30 човека.
Коментар
-
krasio_79bs написа:evgeni85, осъзнай ,че се излагаш със последните си писания!Това ,че си ръководител на 30 човека в дадена фирма(което силно ме съмнява) съвсем не те прави баровец.Нито си ти човека който ги е наел,нито ти им плащаш заплатите ,нито осигуровките,нито пък си дал лев инвестиция във тази фирма.Мноооого си далеч от тия неща.Имам честа да познавам хора на висок ръководен пост в Идеал стандарт и повярвай ми са далеч от радостта да си купят крадена нафта на 1,20.Желая ти да станеш ТИР ажия и да си крадеш сам нафтата. Така даже и без пари ще ти излиза и без да си началник на 30 човека.
Коментар
-
Мислих да ти отговарям,ама няма смисъл. Каквото сам си направиш,никой не може да ти го направи!Лични нападки и аз съзрях към голяма част от потребителите с изказването ти "Като се почувствам тарикат ама селски ще си купя ено и шес и ше му сложим газ". Подобни определения към голяма част от колегите будят насмешка.
Коментар
-
didich написа:Искам конкретно да ми отговориш на един въпрос, ама без овъртане.-Ако хипотетично предположим, че бензиновия мотор беше по икономичен от дизеловия, според теб щяха ли въобще да произвеждат дизелови мотори?Напълно нормално е, че където се минават много километри перото икономия на гориво излиза на преден план, защото от там като спестиш ти се покачва печалбата, нормално е и този превоз да е с дизелово гориво, камиони, тежки машини и т.н.Но я да погледнем някъде където например горивото преди години е било стотинки и никой не го е интересувало колко му харчи колата - да вземем за пример USA - там бензинови мотори на пикапи и разни спортни коли са с обем по 6-7, че и 10литра при това на бензин, защо аджеба тия хора не са си купували дизелови мотори за да им е икономично ??Виж сега като се срина цената на петрола какво показват статистиките, увеличен процент на продажби на джипове и пикапи с големи мотори, а малолитражките и икономичните коли спад, всичко се върти около цената.Кажи ми сега честно ако горивото ти е без пари какво ще караш турбо бензин или турбо дизел Дизела се купува, защото е по икономичен, но за сметка на това по токсичен за околната среда.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
krasio_79bs написа:evgeni85 написа:Госин дидич. Аз си сменям колите защото имам възможността и не ме бърка коя колко гори. Бадка съм и имам 30 работника ....добре че няма какво да откраднат от мен. :D. Като купувам кола не гледам колко гори а да ми е кеф да я карам и да ми е по джебя. И за сега по кеф от дизел за ежедневка няма за мен. Иначе за кеф от каране пак повтарям бих взел М3 Е46 или М5 Е60 Дидич.....селски тарикат казах :D. А това ако някой се е засегнал не говори добре за него. Имена не съм казвал и не съм посочвал никой :DEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
veselin10 написа:Чесно да ви кажа, не съм чел цялата тема, но искам да споделя защо смених бензин+CNG за дизел. По 3 причини: 1.пречеха ми бутилките; 2. стресна ме нещо при последния случай на гръмнала бутилка(на пропан-бутан); 3. Караше ми се нещо по-живо. Няма място за сравнение между 1,8 16V 113hp на бензин и 2,2 126hp turbo нафта На 15.02 ме шибна една кифла с AUDI A4 изодзадзе и ако бях с мареата на метан освен броня, задна врата и разни дреболии, застрахователите сигурно щяха да пишат на огледа и "пране на шофьорска седалка" П.П. Между другото не си спомням Мареата колко килограма беше, + едни още 120 за бутилките, ама Нисана е 1980 кг. живо тегло и е доста по-пъргавелка Ха наздраве!EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите мотори
Коментар
-
[quote="Flow"]didich написа:Искам конкретно да ми отговориш на един въпрос, ама без овъртане.-Ако хипотетично предположим, че бензиновия мотор беше по икономичен от дизеловия, според теб щяха ли въобще да произвеждат дизелови мотори?Напълно нормално е, че където се минават много километри перото икономия на гориво излиза на преден план, защото от там като спестиш ти се покачва печалбата, нормално е и този превоз да е с дизелово гориво, камиони, тежки машини и т.н.Но я да погледнем някъде където например горивото преди години е било стотинки и никой не го е интересувало колко му харчи колата - да вземем за пример USA - там бензинови мотори на пикапи и разни спортни коли са с обем по 6-7, че и 10литра при това на бензин, защо аджеба тия хора не са си купували дизелови мотори за да им е икономично ??Виж сега като се срина цената на петрола какво показват статистиките, увеличен процент на продажби на джипове и пикапи с големи мотори, а малолитражките и икономичните коли спад, всичко се върти около цената.Кажи ми сега честно ако горивото ти е без пари какво ще караш турбо бензин или турбо дизел Дизела се купува, защото е по икономичен, но за сметка на това по токсичен за околната среда.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
evgeni85 написа:didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите моториПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
itan75 написа:...Метановите бутилки са ПЪРВОТО нещо,което ще е останало здраво при една по-сериозна катастрофа,без крановете и тръбите разбира се,ако удара стигне до там.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
muns61 написа:evgeni85 написа:didich написа:Flow, толко конкретно ми отговори, че пак си го извъртя какви са плюсовете на дизела Само да ти напомня, че мега скандала и шмекериите със софтуера за занижени нива на вредни емисии беше при дизеловите мотори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар